Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile millaiset ulkoiset tuntomerkit on Miehella? Sellaisella Miehella joka saa sinut kiinnostumaan hanesta ulkonakonsa vuoksi?

Vierailija
24.10.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka muttei laiha. Toisaalta siisti mutta myös " rosoinen" olemus.

Vierailija
2/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas tyhmästi selitetty :)

Helpompaa kuvailla, minkä näköisestä miehestä en todennäköisesti kiinnostuisi: Bodattu, laitettu, itseriittoisen oloinen, tukassa kilo geeliä ja merkkikalsareiden kaulus vilkkuu farkuista.

Kerran bussissa mun vieressä istui mies, joka tuoksui metsälle, telttaelämälle ja kysyi kohteliaasti silmiin katsoen, onko paikka vieressäni vapaa. Ulkoisesti kiinnostavin mies vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko

A) Komea, siisti ja tyylikäs. Kasvonpiirteet vahvat ja selkeän komeat. Sinänsä hiusten värillä ei ole väliä, mutta selkeä väri on plussaa. Hieman tummapigmenttinen iho parempi kuin kalpea. Hiukset siistis, lyhyet.

Hän on minua ainakin 10cm pidempi ja hieman harteikas, muttei kaappityyppinen. Hän saattaa olla pukutyyppiä, mutta osaa myös olla rennon tyylikäs tarvittaessa. Katseesta jo näkee älykkyyden ja korkean tason.

B) Selkeästi oman tyylin omaava persoonallinen. Ei tarvitse olla komea, jos on jotain muuta ja tuntee oman tyylinsä ja osaa tehdä siitä hyvän. Hiukset voi olla pitkät. Muilla elementeillä ei väliä, kunhan se tekee tyylillä. Suuri plussa jos osaa jonkin erityistaidon tai harrastaa aktiiivisesti jotain tiettyä asiaa ja on varma ja vahva mielipiteittään - ei alistettavissa.

Ja tietenkin Miehellä on oltava vakaa ura tai kunnianhimoiset opinnot, tai vastaavasti intohimoinen harrastus/yritys jossa todella pärjää. Miehen on oltava määrätietoinen ja arvokas. Miehen on saatava nainen tuntemaan itsensä naiseksi ja naisen on oltava Miehen rinnalla turvassa. Miehen tulee olla keskimäärin älykkäämpi ja parempi kuin minun.

Vierailija
4/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-suora nenä

-kalju tai todella lyhyet hiukset,mielummin vaalea

-n. 180 cm

-sporttinen

Vierailija
5/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas:

- pitää hehkua sisäistä voimaa

- pitää olla huumorintajua

(nuo 2 on aistittavissa ulkoisesta olemuksesta)

- tummat hiukset

- ruskeat tai tummanvihreät silmät

- kaunis, ilmeikäs suu, mielellään tummanpunaiset huulet

- voimakkaat kulmakarvat

- voimakkaat hartiat ja käsivarret

Pituudella ei ole väliä. Olen ollut palavasti ihastunut ja rakastunut niin 165 cm kuin 185 cm miehiin ;) Itse kun olen 159 cm niin mies on joka tapauksessa minuun verrattuna pitkä.

Vierailija
6/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla komea tai ei ainakaan saa tietää sitä ;-) (vaikuttaa yleensä minusta negatiivisesti persoonaan).

Vierailija
7/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta taas:

- pitää hehkua sisäistä voimaa

- pitää olla huumorintajua

(nuo 2 on aistittavissa ulkoisesta olemuksesta)

- tummat hiukset

- ruskeat tai tummanvihreät silmät

- kaunis, ilmeikäs suu, mielellään tummanpunaiset huulet

- voimakkaat kulmakarvat

- voimakkaat hartiat ja käsivarret

Pituudella ei ole väliä. Olen ollut palavasti ihastunut ja rakastunut niin 165 cm kuin 185 cm miehiin ;) Itse kun olen 159 cm niin mies on joka tapauksessa minuun verrattuna pitkä.

Vaihdetaanko?

T:2

Vierailija
8/12 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan lihaksikas, ei liikaa.

Silmien tai hiusten värillä ei väliä.

Olemus sellainen, että tuntuu tietävän mitä tekee.

Huumorintajuinen suu.

Miehekäs leuka.

Fiksusti ja tilanteeseen sopivasti pukeutunut.

Vierailija
9/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen Samuli Edelman -tyyppinen mies saa kyllä katseen kääntymään. Oma mieheni on pitkä ja hoikka, mutta ah...niin IHANA!

Vierailija
10/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hintelä. Mielellään pitkä mutta usein myös lyhyet miehet on tosi sööttejä. Suudeltavan näköinen suu, siististi leikatut lyhyet hiukset. Tosin vois olla aika sexyä hiplata vähän pidempiä hoidettuja hiuksia...

Vierailija
11/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 175cm pitkä

tummahiuksinen, mutta vaaleaihoinen

leveät hartiat

hoikka saa olla, muttei hintelä

litteä vatsa

miellyttävät kasvot, hymyilevä

Vierailija
12/12 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miehen pitää olla sen kokoinen että jos hän makaisi päälläni niin tuntisin litistyväni enkä saisi happea :) ihme määrittely, mutta se toimii mulla. Eli ei mikään kauheä mörssäri mutta ei laiha. Joskus jotkin älyttömän pitkät miehet kiehtoo mua koska olen itse tällainen lyhyt. Onneksi omassa miehessä kaikki nämä piirteet :)