Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tsiisu. Onks ihmiset ihan pimeitä.. Mä erosin siitä facebookista ja ilmoitin sen kaverilleni..

Vierailija
24.10.2007 |

Kaveri suunnilleen tuli lankoja pitkin, että miksi hitossa sä siitä erosit? Hitto ihan kun mun pitäis siellä niitä kakarajuttuja jaksaa... Vitsi et on kummallista touhua. Oon saanut tässä sen kuvan facebookista, että siellä ne ihmiset on ässiä, joilla on paljon ystäviä siellä. Mä en todellakaan mun kavereita edes viitsi vaivata moisella ajanvietteellä ja toisille se näköjään on ihan taivas.

Mitä te muut ootte siitä mieltä ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sieltä nyt oikeesti ihan kaikkia ystäviään voi löytää, jos siihen on vasta 63 000 ihmistä täällä liittynyt. No mutta kuitenkin... Mä oon nyt facebook vapaa ja siitä onnellinen. Kukin tyylillään. Eikö niin. =)

Vierailija
22/23 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten meilailukin.

Kyllä minä mielummin pidän yhteyttä puhelimitse ja mieluiten kasvotusten. Ei siinä mitkään meilailut toimi, siksi lopetinkin sähköpostiosoitteeni.

Jos haluan viestejä ystävilleni lähettää niin sitten kirjoitan oikealle paperille ja pistän oikean postin kuljetettavaksi.

Että olen kyllä ap kanssasi samanlainen siinä suhteessa ainakin, että nykyajan hömpät on teinien juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. ulkoillen, pelaten lasteni kanssa yms. Miten ihmisillä on edes aikaa nököttää jossain feikkisosiaalisessa systeemissä.

Sosiaaliset taidot (ne oikeat) heikkenee, perse leviää yms.

En voi käsittää mihin ihmiset tunkee rajallisen, arvokkaan elämänsä.