Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, eipä ollut meidän lukion kuuden ällän kirjoittaja kovin menestynyt

Vierailija
24.10.2007 |

Nähtiin samassa asuntonäytössä. Miehensä ei ollut juuri minkään näköinen ja ajoivat tavis-Toytalla. Kuulumisia kysellessä tuttava vain mutisi olevansa äippalomalla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallin näköinen aviomies ja Lexus olisivat todistaneet MENESTYKSEN! Kyllä se vaan niin on!

Vierailija
2/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiltit ahkerat tytöt eivät pärjää työelämässä. Työelämä ei palkitse hiljaisia kontrollifriikkejä, jotka eivät osaa ottaa työelämässä vaadittavia riskejä ja pitää puoliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään menestyksestä tai sen puutteesta kerro...

Vierailija
4/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perheen kakkosautolla liikenteessä ;)

Vierailija
5/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi ällää, perheen bruttotulot 250 000 vuodessa, ajan vanhalla tavis-toyotalla ja olen äippälomalla...

Vierailija
6/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:kin on vuosia ihan turhaan kadehtinut jotain kuuden ällän yo:ta, olisi mieluummin tehnyt jotain omalle älylleen.

Vierailija
7/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on yliopistolla professuuria hoitamassa ja vaikuttaa kaikin puolin tyytyväiseltä elämäänsä. Kuulemma ne kaksi kuuden laudaturin ylioppilastakin ovat menneet elämässään eteenpäin mukavasti ja saaneet työn, josta pitävät. Minä itse olen kahden laudaturin ja kahden magnan kirjoittaja ( siis suunnilleen keskitasoa oppijana ) ja varsin onnellinen ja tyytyväinen elämääni myöskin.

Vierailija
8/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos kuuden ällän kirjoittaja ei halua laittaa rahojaan autoon ja miehessäkin arvostaa enemmän luonnetta kuin ulkonäköä .... ja eikö hänellä sitten ole oikeutta olla äitiyslomalla niin kuin muillakin.

Huh-huh! Itse olen kuuden ällän ylioppilas ja akateemisesti koulutettu isopalkkainen, mutta en mikään uraohjus (omasta halustani arvostan perhettäni työtäni enemmän). Tällä hetkellä kotiäiti ja minulle on ihan sama millä autolla ajan.

Vierailija
9/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on yliopistolla professuuria hoitamassa ja vaikuttaa kaikin puolin tyytyväiseltä elämäänsä. Kuulemma ne kaksi kuuden laudaturin ylioppilastakin ovat menneet elämässään eteenpäin mukavasti ja saaneet työn, josta pitävät. Minä itse olen kahden laudaturin ja kahden magnan kirjoittaja ( siis suunnilleen keskitasoa oppijana ) ja varsin onnellinen ja tyytyväinen elämääni myöskin.

Mun melestä tämä on oikeaa menestystä, olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä!

Vierailija
10/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestystä tavoitelleeni vaan ainoastaan menestystä ylioppilaskirjoituksissa. Jollekin voi tietysti olla taloudellinen menestyskin siinä tausta-ajatuksena, mutta minulla ei ainakaan ollut. Tärkein asia on myöhemmin ehdottomasti ollut omat lapset :) ja työkin.

Vierailija
11/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kenties ole varakas, mutta tekee tärkeää tutkimusta ja väitöskirja kohta valmis, ikää alle 30 vuotta. Rakastava aviomies myös, se on paljon enemmän kuin useimmilla muilla.

Vierailija
12/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei selvinnyt, mikä tuossa tarinassa kertoi mnestyksestä tai sen puutteesta?

Toyotako? Hei mäkin ajan tavistojotalla koska haluan nimenomaan tavisauton. (Porce yliopiston pihalla olisi tyylitön. Sitäpaitsi porcheen ei mahdu lapsia takapenkille eikä harrastusvälineitä peräkonttiin ja mitään farmarivolvoa taas ei kiitos mulle parkkeerattavaksi kaupugeissa parkkihalleihin, tykkään mieluusti kiitos pienikokoisesta mutta sisältä tilavasta autosta joka mieluusti ei vie paljoa bensaa vaan edes vähän säästää luontoa. Ostaisin hybridin jos en joutuisi ajamaan pitkiä matkoja.) Appiukkokin muuten ajaa tojotalla (ja vielä sellaisella monta vuotta vanhalla almeralla), vaikka on monimiljonääri.

Äitiöslomako? Miten juuri tällä palstalla luulisi ettei äitiysloma olisi merkki luuseriudesta? No joka tapauksessa, aika monet tuntemani naiset ovat olleet äitiyslomalla ja miehet vanhempainlomalla ja silsti ovat ihan menestyneitä.

Vai se asuntonäyttö? Mäkin käyn asuntonäytöissä, vaikka meillä on jo kaksi omakotitaloa, kesämökki ja pari kerrostalokämppää. Siltä varalta, että jos vaikka ostaisi vielä yhden tai pari.

Mies joka ei ole kaunis? Ei munkaan ole, paitsi mitä rakkaus kaunistaa. Mukava se on.

Vierailija
13/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta halustamme olemme opiskelleet alaa, jolta ei huippupalkkoja irtoa, ja teemme tällä hetkellä mielenkiintoisia töitä. Meillä ei ole autoa ollenkaan, koska emme sellaista tarvitse.

Vierailija
14/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sikäli onnistunut, että tästä saattaisi saada ihan asiallisenkin keskustelun aikaiseksi, ap:n harmiksi ;) Oikeasti nimittäin jotkut omaan elämäänsä tyytymättömät, huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset vertailevat jatkuvasti elämäänsä muiden ihmisten elämään pystymättä muuten löytämään paikkaansa maailmassa. Se on tosi surullista, mutta totta. Väitänkin, että Suomessa oltaisiin tosi paljon onnellisempia, jos kaikki vanhemmat osaisivat antaa lapsille HYVÄN ITSETUNNON.

Sekin on muuten mielenkiintoista, miksi koulussa hyvin pärjänneiden oletetaan tavoittelevan niitä ulkoisen menestyksen merkkejä. Siksikö, että nämä arvostelijat ovat itse harmillisesti ja omasta mielestään ehkä epäreilustikin jääneet niistä paitsi...? Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
15/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitaloalueista. Ehdottomasti yleisin auto täällä kadunvarsissa on Toyotan Yaris Verso.

Vierailija
16/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oletkin ilkeä ja katkera

Vierailija
17/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin myös luopumaan päällikön tittelistäni ja hektisestä uranaisen elämästäni, kun tapasin ihanan, mutta vaatimattomasti pukeutuvan mieheni, jonka perässä muutin pienempään kaupunkiin. En ole koskaan ollut onnellisempi. Kun on tarpeeksi älliä niin osaa tehdä päätelmiä muunkin kuin ulkoisten seikkojen perusteella.

Vierailija
18/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kaikki asuntonäytöissä kävijät etsi asuntoa omaan asumiskäyttöön vaan sijoituskohteeksi. Näin ainakin meikäläinen kuuden ällän yo.

Vierailija
19/19 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaavat nauttia varallisuudestaan tyylikkäästi.