Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan teistä tullut raskaaksi " toiselle miehelle" ? siis ettei lapsen isä ole esim aviomiehesi.

Vierailija
24.10.2007 |

kertokaapas miten oma miehenne suhtautui ja miten jatko meni lapsen isän kanssa ja miten muuten elämä lähti rullaamaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä aina asia omalle kohdalle;

Jos mies pettäisi, ja ilmoittaisi sitten, että hänestä tulee isä 9kk kuluttua, ja lapsi asuu kokonaa/puolet ajasta teillä, miten suhtautuisitte?

Näinkö:

...Joo, okei! Tottakai mä rakastan sitä niinkun omaani...! Ei mulle koskaan tule mieleen kun katson sen lapsen kasvoja, että onpas äitinsä näkönen, sen ketä mun oma rakas aivomieheni kävi nussimassa ties kuinka kauan....

Minä en todellakaan pystyisi rakastamaan mieheni petoksesta alkunsa saanutta lasta, enkä voisi sitä häneltäkään vaatia.

...Toisaalta en ymmärrä miksi joku pettää omaa (rakasta?)miestään/vaimoaan ja ei edes tajua ehkäisystä huolehtia. Jo oman terveydenkin kannalta kondomi olisi suotava sivusuhteissa, ja jos se hajoaa niin jälkiehkäisy pillerin saa nykyään ilman rseptiäkin.

Eli jos ap on kuvailemassaan tilanteessa, niin rakastatko todella miestäsi? En usko että rakastat=(

Vierailija
2/2 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikea tilanne...

t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla