Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Miten teillä nukutaan?

Vierailija
30.10.2007 |

Eli oletteko perhepetiläisiä vai nukkuvatko lapset suoraan laitokselta tullessaan omissa sängyissään ja huoneissaan?

Meillä poika 10v. nukkunut noin vuoden ikäisestä omassa huoneessa ja sängyssä. Ei ongelmia. Nukkuu tosi hyvin.

Tyttö 3,5v. nukkuu omassa sängyssään meidän makkarissa. Ollaan yritetty omaan huoneeseen saada jo ajat, mutta nyt luovuttu. Kai se joskus HALUAA omaan huoneeseen :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kova pyörimään unissaan ja heräsi kun kolisi laitaa vasten :(

Nyt 2,5 v nukkuu edelleen perhepedissämme 240 cm. Koemme ettei ole vielä valmis omaan sänkyynsä saatikka omaan huoneeseensa. Saamme koko perhe hyvin nukuttua näin joten miksi muuttaa käytäntöä.

Vierailija
2/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun nukkui omassa sängyssään, mutta ei siitä mitään tullut. Kunhan vähän kasvaa ja pimeän pelko helpottaa, niin siirretään omaan sänkyyn ja huoneeseen. Mutta ei vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 15v neiti omassa huoneessa, 11v poika ja 9v tyttö yhteisessä huoneessa, ja pienimmät 1v10kk ja 6kk omissa sängyssä meidän sängyn vieressä. mun mielestä vanhemmat tarvitsee oman tilan edes yöllä.

Vierailija
4/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

un samassa huonessa. Hän pinnasängyssä, minä omassa. Siitä ei kuitenkaan tullut mitään, joten minä muutin olohuoneeseen nukkumaan. Näin saamme molemmat nukkua yöt rauhassa.

Nyt lapsi on melkein 5-vuotias ja tämä käytäntö jatkuu. Tietty kipeänä ja joinain poikkeuksina tulee viereen nukkumaan (herää yöllä, saattaa myös huomaamatta hiippailla yöllä viereen jne)

Vierailija
5/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana sai oman prinsessahuoneen, jossa katossänky jne. Ehdotimme, että menisi omaan sänkyynsä tästä lähtien. Homma sujui kuin leikki. Nyt nukkunut vuoden päivät yksin omassa huoneessaan.

Kuopus nyt 3v on aina tykännyt nukkua omassa rauhassa, mutta kömpii omasta sängystään omasta huoneestaan aamuyöstä viereen.

Vierailija
6/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika pitkään nukkunut omassa pinniksessä meidän sängyn vieressä, mutta silloin tällöin vieläkin nukkuu meidän kanssa.

Ikää pojalla 1 v 7 kk. Omaan huoneeseensa emme aio laittaa vielä aikoihin. Se on nyt sitten vain leikkihuoneena.

Vierailija
7/8 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkunut oikeastaan aina omassa sängyssä, paitsi viimeiseltä yösyötöltä jäänyt viereen silloin tällöin. Omaan huoneeseen siirrettiin muuton yhteydessä 9 kk ikäisenä, tosin välissä ei ole ovea eli näkee meidät sängystään. Nykyään imetän aamulla 6-7 aikaan ja tyttö jää vielä pariksi tunniksi viereen nukkumaan. Joskus heräilee neljän aikaan yöllä, saatan ottaa silloinkin viereen.

Mä en ikinä oppinut imettämään " nukkuessani" . Siis toisin sanoen en osaa nukkua kyljelläni. Ehkä jos olisin osannut, tyttökin olis nukkunut vieressä paljon enemmän.

Vierailija
8/8 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho sulla on rohkeat lapset mä nukuin vielä 15v äidin ja isän makuuhuoneessa :D