Jesper Juniorin 1/2 -hintapäivät
Kannaattako mennä? En ole käynyt ikinä. Onko siellä kunnolla vaatteita puoleen hintaan?
Kommentit (34)
Kosteussuojatut välikausitakin+housut (Jonathan), Kontion sadetakin sekä Legon käännettävän toppatakin ja maksoin yht. 100 e.
Helsingistä:
Pojalle: Jonathan välikausihousut (harmaat) 104 cm -> seuraavaa välikautta varten, vielä liian isot
Äidille :) Jonathan välikausitakki (noin marjapuuronvärinen) ja välikausihousut (harmaat) 152 cm -> tuo takki on oikein hyvä lapsen kanssa tehtävään ulkoiluun, mutta housut eivät tosiaankaan sovi aikuiselle naiselle, vaikka pienikokoinen olenkin... täytyy laittaa kiertoon!
oli tänä aamuna toooosi pettymys. Alessa oli topasta lähinnä MotionWearia ja ei oikein isompaa poikaa napannut. Eikä oikein minuakaan. Jäi siis topat ostamatta. Pienemmällekään pojalle ei ollut mitään.
Jonkin verran sisävaatetta oli tarjolla, mutta yleensä ottaen huono valikoima, jos vertaan viime syksyä. Tytöille saattoi olla enmmänkin, mutten niitä sen pahemmin katsonut.
Ensi viikolla vielä pitää käydä vaikkapa sellossa....kun nyt jäi kaikki vaatteet sinne kauppaan : (
Isommalle pojalle tuli ostettua
Legon talvihaalari
pari bionicle paitaa
kahdet bionicle housut
bionicle toppaliivi ja neuletakki
Nuoremmalle pojalle ostin
suloisen legon toppatakin
legon housut ja kaksi legon paitaa
Yleensä en ole löytänyt noilta jesperin 1/2 hinnan päiviltä juuri mitään
joten tällä kertaa yllätyin iloisesti=))
Mahtaako Legon haalareita olla muualla alessa kuin Sellon JesperJuniorissa..? Jumbossa en ainakaan nähnyt.
Pojalle etsin, 110 cm luultavasti olis oikea koko.
Soittelemalla tietty selviäisi, mutta jos jollekin olisi osunut silmään :)
Legon toppaliivi 98cm
Reiman 2-osainen fleecesetti 92cm
Espritin collegehousut 92cm
Legon bionicle-paitoja 2 kpl 128cm
Nicolas paita 130cm
Kerrankin pojille (!) enemmän valikoimaa kuin tytöille! Tytölle (7v) en oikein löytänyt mitään kivaa....
Sellossa ei ollut enää tänään (to) alessa bioniclen toppavaatteita! (haalareita) Myyjän mukaan olivat alessa vain eilen!!
Itse kävin tänään Sellossa noin 11 aikaan ostamassa tuon legon haalarin ja kyllä ne ainakin silloin vielä olivat puoleen hintaan!
Olen kuolannut ihanaa legon kääntötakkia täällä, vpun / oisko ollut ruskea, ohv 79e.. Tahtois sellaisen koossa 104cm..
Siis ainakaan puolen päivän aikaan kun minä kävin. Myyjä sanoi että se oli eilisen tarjous, tänään ovat normaalihinnalla. Harmitti kun ajoin monta kymmentä kilsaa ihan turhaan... =(
Rima:
Siis ainakaan puolen päivän aikaan kun minä kävin. Myyjä sanoi että se oli eilisen tarjous, tänään ovat normaalihinnalla. Harmitti kun ajoin monta kymmentä kilsaa ihan turhaan... =(Minäkin olin siellä puolen päivän jälkeen ja ne oli normaalihinnalla.
Mielenkiintoista jos ne on aamupäivästä olleet alessa.....
vaaleanpunaiset taisi olla normihintaisia, ainakaan siinä ei ollut mitään kylttiä
Siis sille joka kysyi legon takeista.
oli ainakin eilen noiden reiman casual pukujen lisäksi hajakokoja jonathanin välikausitakkeja ja housuja (harmaat housut, takin väriä en muista), sekä reimatecin harmaita (ruskeita?) vyötärömallisia housuja, jotain kokoa 116 ja 128 cm ja reimatecin pari vaalean rusehtavaa/harmahtavaa) takkia koot 128 ja 134, katsoin meidän tytölle, mutta totesin, että ei sittenkään. olivat puoleen hintaan eli jotain 25 euron luokkaa, jonathanin housut vähän halvempia.
Itse ostin jonathanin fleece välipuvun, niitä oli sekä vaalean sinisiä että vaal punaisia puoleen hintaan eli 6,50 ¿ tms. Legon reput olivat myös puoleen hintaan, mutta oli enää jotain poikien pikkureppuja.