Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jesper Juniorin 1/2 -hintapäivät

23.10.2007 |

Kannaattako mennä? En ole käynyt ikinä. Onko siellä kunnolla vaatteita puoleen hintaan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ainakin eilen noiden reiman casual pukujen lisäksi hajakokoja jonathanin välikausitakkeja ja housuja (harmaat housut, takin väriä en muista), sekä reimatecin harmaita (ruskeita?) vyötärömallisia housuja, jotain kokoa 116 ja 128 cm ja reimatecin pari vaalean rusehtavaa/harmahtavaa) takkia koot 128 ja 134, katsoin meidän tytölle, mutta totesin, että ei sittenkään. olivat puoleen hintaan eli jotain 25 euron luokkaa, jonathanin housut vähän halvempia.

Itse ostin jonathanin fleece välipuvun, niitä oli sekä vaalean sinisiä että vaal punaisia puoleen hintaan eli 6,50 ¿ tms. Legon reput olivat myös puoleen hintaan, mutta oli enää jotain poikien pikkureppuja.

Vierailija
22/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteussuojatut välikausitakin+housut (Jonathan), Kontion sadetakin sekä Legon käännettävän toppatakin ja maksoin yht. 100 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä:

Pojalle: Jonathan välikausihousut (harmaat) 104 cm -> seuraavaa välikautta varten, vielä liian isot

Äidille :) Jonathan välikausitakki (noin marjapuuronvärinen) ja välikausihousut (harmaat) 152 cm -> tuo takki on oikein hyvä lapsen kanssa tehtävään ulkoiluun, mutta housut eivät tosiaankaan sovi aikuiselle naiselle, vaikka pienikokoinen olenkin... täytyy laittaa kiertoon!

Vierailija
24/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tänä aamuna toooosi pettymys. Alessa oli topasta lähinnä MotionWearia ja ei oikein isompaa poikaa napannut. Eikä oikein minuakaan. Jäi siis topat ostamatta. Pienemmällekään pojalle ei ollut mitään.

Jonkin verran sisävaatetta oli tarjolla, mutta yleensä ottaen huono valikoima, jos vertaan viime syksyä. Tytöille saattoi olla enmmänkin, mutten niitä sen pahemmin katsonut.

Ensi viikolla vielä pitää käydä vaikkapa sellossa....kun nyt jäi kaikki vaatteet sinne kauppaan : (

Vierailija
25/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalle pojalle tuli ostettua

Legon talvihaalari

pari bionicle paitaa

kahdet bionicle housut

bionicle toppaliivi ja neuletakki

Nuoremmalle pojalle ostin

suloisen legon toppatakin

legon housut ja kaksi legon paitaa

Yleensä en ole löytänyt noilta jesperin 1/2 hinnan päiviltä juuri mitään

joten tällä kertaa yllätyin iloisesti=))

Vierailija
26/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Legon haalareita olla muualla alessa kuin Sellon JesperJuniorissa..? Jumbossa en ainakaan nähnyt.

Pojalle etsin, 110 cm luultavasti olis oikea koko.

Soittelemalla tietty selviäisi, mutta jos jollekin olisi osunut silmään :)

Vierailija
27/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legon toppaliivi 98cm

Reiman 2-osainen fleecesetti 92cm

Espritin collegehousut 92cm

Legon bionicle-paitoja 2 kpl 128cm

Nicolas paita 130cm

Kerrankin pojille (!) enemmän valikoimaa kuin tytöille! Tytölle (7v) en oikein löytänyt mitään kivaa....

Vierailija
28/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa ei ollut enää tänään (to) alessa bioniclen toppavaatteita! (haalareita) Myyjän mukaan olivat alessa vain eilen!!

Vierailija
29/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin tänään Sellossa noin 11 aikaan ostamassa tuon legon haalarin ja kyllä ne ainakin silloin vielä olivat puoleen hintaan!

Vierailija
30/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuolannut ihanaa legon kääntötakkia täällä, vpun / oisko ollut ruskea, ohv 79e.. Tahtois sellaisen koossa 104cm..

Vierailija
31/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kiitos vaan vinkistä!

Vierailija
32/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainakaan puolen päivän aikaan kun minä kävin. Myyjä sanoi että se oli eilisen tarjous, tänään ovat normaalihinnalla. Harmitti kun ajoin monta kymmentä kilsaa ihan turhaan... =(

Vierailija
33/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima:

Siis ainakaan puolen päivän aikaan kun minä kävin. Myyjä sanoi että se oli eilisen tarjous, tänään ovat normaalihinnalla. Harmitti kun ajoin monta kymmentä kilsaa ihan turhaan... =(

Minäkin olin siellä puolen päivän jälkeen ja ne oli normaalihinnalla.

Mielenkiintoista jos ne on aamupäivästä olleet alessa.....

Vierailija
34/34 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunaiset taisi olla normihintaisia, ainakaan siinä ei ollut mitään kylttiä

Siis sille joka kysyi legon takeista.