Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itäkeskus, ihana onnela!

Vierailija
23.10.2007 |

Joudun valitettavasti käymään lasten harrastusten takia pari kertaa viikossa Itäkeskuksessa Helsingissä. Olen alkanut tajuta, mikä siinä inhottaa. Tässä havaintoja viimeisen kahden viikon ajalta.



Tallinnanaukio:

-Jatkuvasti useampi ihminen nukkuu kuin ruusunen

-Nainen oli kusella keskellä aukiota suoraan viemäriin

-Juopot örisevät, häiriköivät, huutelevat, juttelevat lapsille vihaiseen sävyyn

-Penkit ovat täynnä narkkareita/juoppoja

-Ovista ei aina pääse sisään, koska iso romanilauma tukkii ovet



Sisällä:

-Natsihenkiset teinivanhemmat lykkivät lapsilaumaansa Mäkkäriä kohti

-Maahanmuuttajakundi tulee pummaamaan rahaa ja elehtii uhkaavasti, kun kiirehdin lasteni kanssa ohitse

-Suomalainen juoppo ärhentelee myyjälle, joka on kutsunut vartijat juopon kustua lattialle

-Ärrällä romaninainen koettaa saada takaisin rahaa varastamastaan kännykkäliittymästä.



Tämmöistä. Ihanaa!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asun kanssa virvatulentiellä, ei ole mitään pahaa sanottavaa, ihanat naapurit ja nätti ympäristö... taitaa kaveri omiaan puhua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi