Lue keskustelun säännöt.
Hei te muut joilla on ylivilkkaita lapsia, jotka ovat aina hankaluuksissa, miten te jaksatte?
23.10.2007 |
Nyt tarkoitan erikoisesti teitä, joiden lapsella ei ole mitään diagnoosia. Terveisin 7-vuotiaan koltiaisen (ja 4-vuotiaan pikkuenkelin) äiti
Kommentit (2)
Kun puhelimen näytössä vilkkuu opettajan numero, alkaa hymyilyttämään että mitä se vesseli on TAAS keksinyt. Hymy saattaa kyllä hyytyä nopeasti.. ;)
Kertaakaan en kyllä ole toivonut lapseni muuttavan pois kotoa, päinvastoin rakastan häntä ehkä liikaakin että pystyn joskus irrottamaan. Toivoisin pojan asuvan vielä 30-vuotiaana kotona.. tai no, ehkä riittäisi että kävisi viikottain kylässä.. :D
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on 5-vuotias täystuho, joka ei edes itse aina tajua olevansa sellainen vaikka riehuu kuin se kuuluisa elefantti posliinikaupassa. Joskus kun sen toilailuja seuraa, ei oikeasti tiedä itkisikö vai nauraisi. Eniten ärsyttää kun hän sysii kaverit syrjään tieltään tai muuten ärsyttää niitä. Minua onneksi pelkää niin paljon ettei enää jatkuvasti töki tai muuten fyysisesti ärsytä... Jos vaan jaksan niin yritän ajatella että kyllä se siitä vielä helpottaa jonain päivänä, tai ainakin se muuttaa joskus pois kotoa.