Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Mitä tekisin? olen miettinyt pääni puhki

Vierailija
12.09.2007 |

Olen lasten kanssa kotona. Opiskelen monimuotokoulutuksena. Kontaktipäiviä tulee viikossa yksi + tehtävien tekoa. Aikaa en löydä kouluhommiin, mies ei voi auttaa mua tällä hetkellä.

Olen miettinyt sitä, että menisin töihin. Lapsilla tulisi hoitopäivät olemaan 10 tunnin mittaisia. Ja hoitomaksu 350e!

En haluaisi kuitenkaan noin pitkiä hoitopäiviä, joten nyt olen ihan sekaisin mitä tekisin.

rahaa tarvittaisiin, mutta ei sen kustannuksella, että lapset ovat noin pitkään hoidossa.

En tiedä. En todellakaan tiedä mitä tässä tekisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oikeus tehdä lyhennettyä työpäivää? Voitko tehdä mitään työtä, jota takisit viikonloppuisin? Voiko lasten isä silloinkaan hoitaa lapsia?

Vierailija
2/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös pohtinut sitä että jos menisin kauppaan kassalle töihin, tekisin ihan muutamaa tuntia viikossa tai vaikka v-loppuisin. Kuukauden tai parin päästä mies vasta pystyy lapsia hoitamaan jonkin verran. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten järjestyy? Kun siitä ei puhuta, vaan minä mietin näitä asioita ihan yksn.

ap

Vierailija
4/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän suurin ongelma lasten hoitopaikan puute opiskelujesi aikana? Rahanpuute?

Vierailija
5/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatillisen tutkinnon, yh olin tuolloin. Vähän organisointia uusiksi ja päivän rutiineja toisenlaisiksi, kyllä se siitä! Lapseni olivat alle 1,5v ja 3v kun aloitin koulutuksen.

Vierailija
6/6 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on nyt tämä aika ja jaksamiseni. Mun pitää olla 24/7 lasten kanssa yksin ja hoitaa kaikki asiat + kouluhommat.

Selvitin nyt asioita, niin jos menen töihin ja lapset olisivat 10h hoidossa, niin saisin 50e enemmän rahaa kuukaudessa kuin olisin vaan kotona ja opiskelisin. Mutta missä vaiheessa sitä ehtii tekemään kaikki asiat yksin, ilman miehen apua. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi