¤¤¤Enskojen pk-seudun treffit¤¤¤
Eikös meillä vähitellen pitäisi jo olla uudet treffit?
Olisiko paikkana tällä kertaa Helsingin keskusta, kun moni tuntui sitä kaipailevan?
Ehdotan nyt ihan summittaisesti päiviä.. Muistelen et moni tykkää alkuviikon päivistä, joten mites olisi ma tai ti? Vaikka klo 13, perinteisesti..?
Ma 29.10. (ensi viikolla)
Ti 30.10.
Ma 5.11.
Ti 6.11.
Kommentit (31)
Tosiaan, mennäänkö yhtä matkaa ensi viikon treffeille? Ja AA ajattelin yhdistää treffeihin sen Stockkalla käynnin, joten voidaan mun puolesta lähteä hyvissä ajoin.
t. iida-linnea
mä olin just tulossa tänne kirjuuttelemaan että iida-linnea kans samaan syssyyn, stockan reissu samaan passaa mullekkin mainiosti !
10:18 Kerava 10:39 Helsinki Lähijuna R Helsinki
Ei vaihtoja Kesto: 0:21
kelpaisko tuollainen juna teille iita ja kandi ???
aa ja sylissä riehuva ae
Eli ainakin meille käy tuo juna. Laitetaan viestiä jos jostain syystä tulee muutoksia.
t.i-l ja unten mailla nenä tukossa tuhiseva tyttönen
Mitens Kandi ?? ehdittekö tuohon junaan vai onko liian aikaista ??
aa
Olipas treffipino pudonnut kauaksi! Monteltako meidän on tarkoitus Waynesissä treffata?
t. pikku-Juska
Mä voitais yrittää tulla mukaan! Kun mies joutuu kulkemaan autolla töihin (tällä hetkellä vielä toinen pihassa) mutta en usko et päästään enää Jumboon treffeille..
Eli ilmoittelen vielä illalla!
Mites on, onnistuiskos treffata jonkun/joiden kanssa asemalla? Luulen tietäväni paikan, mut varmuudeksi. :)
Bejpi ja Eveliina 10kk
minustakin hyvä aika. Selviää tänne " maalle" takaisin hyvissä ajoin. Vaunujen kanssa täpötäydessä ruuhkajunassa on KAMALAA!
t. i-l
Järkätäänhän Sello/Jumbo/Omppu treffit ennen joulua, jookos?=)
A & O
AA ja IL, me tullaan samaan junaan mikäli Noelin unet antaa myöten. Aika usein nukkuu aamutirsat just silloin, enkä haluaisi herättää niiltä. (Siis jos jo sillä kymmenen junalla lähdette.) Mutta tekstailen ainakin jommallekummalle sitten huomenna, ja joka tapauksessa tullaan treffeille ellei nuha iske yön aikana (naapurustossa sitä taas kiertää)...
Ja paluumatkalle meistä varmaankin saa seuraa.
toivottavasti löydetään oikea paikka, oisko klo 12 sopiva, niin ei tarttis sitten työstä palaavien kanssa änkeä samaan junaan, mulla meni jo rattaiden kuomu ihan kieroksi kun ahtaassa junassa ihmeiset nojasi niihin.
Kandi...samalla junalla ???
aa ja ae