Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ob mainos, tulee vähän kalliiksi menkat jos eri vuotopäiville on omat tamppooninsa. Vai ostaako joku muka omat joka päivälle

Vierailija
22.10.2007 |

Mä ainakin käytän aina sitä samaa, vaihtelen vain useammin jos vuotaa enemmän. Vähän hassu mainos mielestäni, olen ymmärtänyt että eri " vahvuuksia" on sen takia kun jotkut vuotaa vähän ja jotkut paljon. Olenko aivan väärässä vai ostaako joku tosiaan eri vuotopäiville omat tamppoonit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ne sen kalliimmaksi muka tulee, ei niitä koko paketteja ole tarkoitus käyttää kerralla!

annamunkaikkikestää....

Vierailija
2/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääpähän yksi pakkaus pidempään, useampien menkkojen ajan. Ja saattaa itse asiassa tulla halvemmaksikin, jos niitä mitä yleensä käytät, tarvii vaihdella useammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän siis eri kokoja riippuen vuodon määrästä. Eikö kaikki sit tee niin?

Vierailija
4/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukalla vuodolla tietysti pientä ja niagarapäivinä isoa tamponia. Vaihtoväli aina suunnilleen sama eli vessakäynnin yhteydessä.

Eikä mitenkään mene rahat hukkaan kun katsos seuraavina menkkoina jatketaan niitä 3:a eri pakkausta siitä mihin edelliskuussa jäätiin.

Vierailija
5/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käytössä ekana päivänä mini, sitten regular, 2. ja 3. päivänä super ja öisin käytän sidettä. Viimoseen tuhruvuotoon käytän taas miniä.

Ja ei tule kalliimmaksi, koska tosiaan ne tamponit säilyvät ;)

Vierailija
6/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän myös 2 ekaa päivää superia ja loput regularia. Joskus myös miniä ihan vuodon lopussa. Regularilla en pärjää vuodon alkupäiviä ja jo emättimen kuivumisen ehkäisyksi pitäisi muutenkin pitää aina oikean kokoista tamponia. Eli regularia mieluummin kuin superia alkupäivien jälkeen.

Vierailija
7/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla menee väh 3 pakettia menkkojen aikana. Kyllä tulisi kalliimmaksi ostaa eri paksuisia. Joskus olen ostanut pienempää kun on ollut niukemmat menkat mutta ei tod tulis mieleen ostaa jokaista kokoa kun ne menevät kuitenkin menkkojen aikana kaikki

Vierailija
8/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kuppia ja olen siihen tyytyväinen.

Vierailija
9/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinistä ob-tamponia. En tiedä edes mikä koko se on. Kuitenkin sellainen pikkurillin kokoinen.

Eli mulla kai on aika tasainen vuoto. Ihan lopussa pidän phs.

Vierailija
10/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun ostaa, niin uutta ei enää tarvitse. Tulee halvemmaksi :)

Ikinä en siitä enää luovu!

Vierailija
11/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mulla menee väh 3 pakettia menkkojen aikana. Kyllä tulisi kalliimmaksi ostaa eri paksuisia. Joskus olen ostanut pienempää kun on ollut niukemmat menkat mutta ei tod tulis mieleen ostaa jokaista kokoa kun ne menevät kuitenkin menkkojen aikana kaikki

Vierailija
12/12 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla menee kolme pakettia kokoa A ja jollain toisella yksi paketti kokoa A, yksi kokoa B ja yksi kokoa C niin miten se tulee kallimmaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme