Mistä seksileluista mies vois pitää?
Ajattelin, että tilaan mulle ja miehelle jotain seksileluja piristykset, yllärinä miehelle. Eli siltä en voi kysyä, mistä se pitäis. Mistä leluista teidän miehet pitää?
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"]
Oma penis hiukan yli 5cm paksu
[/quote]
Vaivaiset kolme ja puoli keskihajontaa suurempi kuin penisten koko miehillä keskimäärin. Sellainen on harvemmalla kuin yhdellä tuhannesta.
[/quote]
Niin, joku ongelma? Onhan noita itse kiristettäviä ja pehmeämpiä renkaitakin mutta ei nekään tunnu hyvältä. Noin 4-5 erilaista testattu.
Mä voin näin miehenä vastata, että kaikesta, mikä liittyy seksiin. Kyllä kuule saa kalun kovaksi, kun yhdessä aukaisette pakettia ja tietenkin sulla pillun märäksi.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"] Oma penis hiukan yli 5cm paksu [/quote] Vaivaiset kolme ja puoli keskihajontaa suurempi kuin penisten koko miehillä keskimäärin. Sellainen on harvemmalla kuin yhdellä tuhannesta. [/quote] Niin, joku ongelma? Onhan noita itse kiristettäviä ja pehmeämpiä renkaitakin mutta ei nekään tunnu hyvältä. Noin 4-5 erilaista testattu.
[/quote]
Ongelma sinulle siksi, että seksileluja tehdään maksaville asiakkaille. Jos joku lelu mittojensa vuoksi kelpaisi yhdelle tuhannesta tai jopa vieläkin pienemmälle joukolle niin sellaisten saatavuus on todella huonoa. Suuret seksilelujen valmistajat eivät viitsi tuottaa sellaista tavaraa jolla ei ole kysyntää eli näitä joutunee etsimään kalliimmista erityiskaupoista. Niitäkin löytyy mutta Suomessa vain netin kautta ja hintataso voi olla melkoinen.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 12:43"]
Penisrengas on ehdottomasti paras valinta aloittelijalle. Se tuo mielihyvää myös naiselle siten että pullistaa heppiä hieman jämäkämmäksi ja hillitsee hieman miehen ennenaikaista laukeamista. Lisäksi valikoimissa on sellaisia renkaita joissa on joku klitorikseen kohdistettava kiihotusnystyrä, mutta niiden toimivuus on vaimon mukaan vähän niin ja näin.
Kannattaa kuitenkin muistaa että rengasta voi käyttää enimmmillään 20 minuuttia kerrallaan. Muuten saattaa tulla kudosvaurioita heppiin :(
[/quote]
Varaudu myös siihen, että mies ottaa tuon vihjeenä hänen puutteellisestä erektiostaan. Vähän sama jos mies toisi naiselle yllärinä jumppaohjeet ja kuulat.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2007 klo 20:38"]
Ajattelin, että tilaan mulle ja miehelle jotain seksileluja piristykset, yllärinä miehelle. Eli siltä en voi kysyä, mistä se pitäis. Mistä leluista teidän miehet pitää?
[/quote]
En ole kokeillut, mutta flesu vois olla hyvä itselle ja vaimolle kauko-ohjattavat värisevät kuulat.
No mitä iloa klitoriskiihottimesta on miehelle? Ihan yhtä vähän kuin flesusta naiselle.
Tässä näkyy hyvin naisten itsekkyys. Jos mietitään seksileluja, niin mieleen tulee vain sellaiset, joita käyttää vain nainen tai molemmat yhdessä (ja niitäkin yleensä naisen nautinnon eteen). Miksi naiset kokevat vain miehille suunnitellut seksilelut turhina tai säälittävinä? Koetaanko ne uhkana? Ja silti nauretaan niille miehille, jotka eivät pidä naisten seksileluista.
Yhteisiksi leluiksi ostaisin ensin liukastusvoiteen ja sitten pienen pehmeän peniksen. Sillä voi kokeilla myös anusta. Ja miehet on oikesti todella villinä kun saavat tehdä tätä.
1. Ei mitään leluja! Loukkaantuu verisesti jos nainen tahtoo ottaa dildon tai vaikka klitoriksen kiihottimen mukaan makkariin. Mies on sitä mieltä että vain hänen tulisi riittää ja muu on melkein pettämistä.
2. mielellään tyydyttää vaimoaan vaikka dildolla tai vibraattorilla. Ei kuitenkaan tahdo itse kokeilla mitään, ja tahtoo pitää seksin melko " normaalina" pienistä mausteista huolimatta.
3. On valmis, ja oikein haluaakin kokeilla kaikenlaista mahdollista. Saattaa itse ostaa niitä yllätykseksi ja on valmis myös itse testaamaan vaikka anaalikuulia tai penisrengasta! Tällaisella miehellä saattaa myös olla jokin fetissi, tai halu kokeille esim. sitomisleikkeja yms.
Riippuen miehestäsi jokin vibraattori olisi varmaan sopiva, jos teille jo liukkarit on tuttuja.
Lisäks on värisevä dildo, josta en oo niin innostunut. Tiedän kuitenkin, että mies haluis jotain ylläriä ;) Klitoriskiihotinta ajattelin itsekin! Ja geishakuulia itselle.
Kun siinähän ei oo tavallaan sille itelleen mitään... Mikä ois sellainen lelu, jota mieskin vois käyttää?
Fleshlightin kotisivuilta loytyy videoesittely, suomalaisista nettikaupoista naita myy ainakin putiikki.
fleshlight. com
putiikki. net / category. php? id = 11
mutta tilaa miehelle penisrengas ja pieni anaalitappi ;)
Siis silleen että mieheni tietää ne kuulat olevan sisässäni vaikkapa koko päivän. Ja hän sitten illalla saa ottaa ne pois ((:
onhan noita. Meillä löytyy lelulaatikosta kaikki mahdollinen, myös pari piiskaa, erilaisia ja -kokoisia dildoja, klittakiihottimia, lateksiasuja (mm korsetit, minimekot),saappaita, nahka-asuja (mm minihameet).
Mies saattaisi tykätä hurjasti siitä, että ostat itsellesi vaikka täydellisen lateksiasun (musta, vartalonmyötäinen, lyhyt, korsettimallinen), sexyt sukat sukkanauhaliiveineen, saappaat tai korkkarit ja piiskan ja sitomisvälineet. Viet hänet sänkyyn, sidot kiinni ja hellästi käytät hyväksesi kaikin tavoin. Omani on ihan hulluna moiseen käsittelyyn;)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 04:00"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 03:35"]
Oma penis hiukan yli 5cm paksu
[/quote]
Vaivaiset kolme ja puoli keskihajontaa suurempi kuin penisten koko miehillä keskimäärin. Sellainen on harvemmalla kuin yhdellä tuhannesta.
[/quote]
Itellä löysänä 4.5cm eli mahtuu juuri ja juuri vessapaperin hylsyyn...kovana sit tulee mittaa vajaa 6cm. Pituutta löysänä 12cm ja kovana 19cm.