oletko TÖHNÄpillu?
Kommentit (13)
tatinaa, valkosta on värkin suullakin
Pesen pimpan joka ilta Sebamedilla suihkussakäynnin yhteydessä, ja joskus teen myös alapesun aamuisin, jos siltä tuntuu.
käy hakeen ganesteenia tai käy kysäseen lääkäriltä :)
Vierailija:
Pesen pimpan joka ilta Sebamedilla suihkussakäynnin yhteydessä, ja joskus teen myös alapesun aamuisin, jos siltä tuntuu.
eli siis ihan näkyvää mömmöä emättimen ULKOpuolella jäpyhuulissa ja klitoriksen ympärillä?
Ja kyllä pimppa tulee pestä VÄHINTÄÄN kerran päivässä! Muutoin on väistämättä töhnäpillu.
vaan ihan normaaliflooraa limakalvolla. Moneen kertaan on asia lääkärillä todettu. Minulla on tosi runsas valkovuotokin ja tuota töhnää kertyy häppäreiden väliin poimuihin, jos on pessyt esim. edellisenä iltana viimeksi. Ja on kuulkaas ihan normaalia :)
Itse pesen yleensä vain iltaisin ja vedellä, joskus käytän lactacydia.
eikö se nyt vaan mene jakeluun että kaikki ei voi sitä pimppaansa pestä ja mullekin lääkäri sanoi ettei missään nimessä saa pesuaineella pestä pimppaa... te jotka voitte niin tehdä niin tehkää, minä en siihen pysty!
Ja kyllä se ap hiivaa on mikä sulla sielä pimpassa on! Sinuna jättäsin peuaineen pois ainakin jokapäiväisiltä pesuilta ja ottasin maitohappobakteerit käyttöön :)
Ja mulle ainakin ihan sama peseekö joku pimppaansa saippualla vai ei, kunhan nyt pitää puhtaana (mikään ei ole kamalampaa kuin pimppalemu julkisella paikalla).
todellakin tuo pimppalemu yleisillä paikoilla. Joskus sitä miettii, kuinka kauan viime pesusta voi olla, kun joillakin haisee farkkujenkin läpi... Hyhhh!
Erään tuttavaperheeni äiti istuu aina tietyssä nojatuolissa, ja voi elämä, mille se tuoli haisee.. (en ole läheltä haistellut, haisee jos siihen sattuu istumaan)
Vierailija:
mitä valkeaa ainetta joskus häppäreiss
sitä on mulla ainakin ollu aina ja kliporiksen hupun allekin tulee. otan välillä topsilla pois.