Siis oliiviöljtäypullotkin pitää kettingillä laittaa hyllyyn, kun muuten varastetaan. Levoton kesä on tulossa.
https://www.hbl.fi/artikel/b1cbce9f-ec54-5c71-8d3b-7a853e895c03
Osattomat luulevat voivansa ottaa tavarat hyllyltä tuosta vaan. Tämä tulee lisääntymään ihan varmasti. Vanhanajan sekatavarapuotisysteemi palaa kaikille arvokkaammille tuotteille: vain tiskiltä rahaa vasten saat tavaran.
Ei oikeus tavaraan ja herkkuun ole ihmisoikeus. Tämä on osattoman ymmärrettävä. Hirveä kesä 2024 on tulossa yhteiskunnallisesti. Ei voi muuta toivoa kuin, että poliisi ja vartijat ovat valmiina pamputtamaan.
Kommentit (23)
Mua pelottaa eniten se että vanhusten ja heikkojen käsistä revitään ostoskassit. Kellään ei oo enää rahaa, kiitos Sanna.
Kauppoihin ilmaantunut turvakehikkoja kassojen ympärille.
Miten juuri kesästä tulee mielestäsi kovin kamala?
Vierailija kirjoitti:
Miten juuri kesästä tulee mielestäsi kovin kamala?
Monien estot vähempiä kesäaikaan. Antisosiaalinenkin on enemmän ulkona.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kauppoihin ilmaantunut turvakehikkoja kassojen ympärille.
Helsingissäkö? Täällä maakunnissa on ihanan rauhallista ja turvallista.
Näpistyksestä voi jäädä sen 30 kertaa kiinni ennenkuin häkki heiluu. Mahtuu sinne sekaan onnistuneitakin keikkoja.
Varmaan oliiviöljyllekin markkinoita, etniset ravintolat?
Paremminvoivat varastaa jakamalla hyväpalkkaiset helpot duunit toisilleen ja korruptiolla, köyhille jää överihintaisen ruuan näpistys.
Jos et varasta miljonäärikauppiaalta varastat perheeltäsi.
Asiaa yritetään korjata tuomalla maahan lisää varkaita, kuulostaa kyllä naisen logiikalta?
Meillä kävi kulmahousut myymässä savukalaa, en ostanut.
Tod, näk, varastettua.
Voitko vielä kääntää meille suomea puhuville tuon artikkelin
Vierailija kirjoitti:
Tod, näk, varastettua.
Miten niin varastettua??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tod, näk, varastettua.
Miten niin varastettua??
Mistä niillä on savukalaa myytäväksi?
Olisi pitänyt kysyä kilohinta ja myyntilupa mutta käskin vain häipyä.
Ilmastonmuutos nostanut oliiviöljyn hintaa Espanjassa. Siitä on kyse, ei suomalaisista myymälävarkaista.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa eniten se että vanhusten ja heikkojen käsistä revitään ostoskassit. Kellään ei oo enää rahaa, kiitos Sanna.
Mummoilta on todella helppo varastaa se kukkaro. Ja siellä on aina sitä käteistä 😆
Vierailija kirjoitti:
Orpo. Kiitos Orpo.
Kyseessä edellisen hallituksen kannattajien ostosreissu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummoilta on todella helppo varastaa se kukkaro. Ja siellä on aina sitä käteistä 😆
5/5
Kannustan palstalla mummeleita AINA maksamaan vain käteisellä.
Pamputetaanko sua tänäänkin ap? Tiedät kellä minne. Ostithan lukkarin?