Mies, tykkäätkö eturauhasen hieronnasta?
Pepun kautta sormettaen vai vaan päältä painellen?
Jos pepun kautta, niin miten syvälle toivotte että nainen sormen työntää hieroessaan?
Kommentit (16)
Eturauhasen voi työntää taakse. Ootteko ottaneet sen huomioon.
Jos pepun kautta, niin miten syvälle toivotte että nainen sormen työntää hieroessaan?
eiks toi oo homojen hommaa???
eiks toi oo homojen hommaa???
Homot ottavat toisiltaan suihin. Suihinotto on siis homojen hommaa. Eikäku...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus
Taas on jollakin teinillä käsitteet sekaisin. Lue enemmän, luulet vähemmän.
Homoseksuaalisuus tarkoittaa sitä, että henkilö on kiinnostunut seksin harrastamisesta samaa sukupuolta olevan kanssa. Mies ei muutu homoksi vaikka antaisi *naisen* työntää peräaukkoonsa Jeesus - vauvan näköisen anustapin.
http://divine-interventions.com/religioustoys.php
Jos hän haluaa työntäjänä olevan miehen niin se alkaa kuullostaa homoseksuaaliselta toiminnalta.
Anaaliseksillä ei itsessään ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa. Homot harrastavat keskenään enemmän käsiseksiä ja suihinottoa kuin anaaliseksiä.
Suihinoton yhteydessä etu- tai keskisormen pää peräaukon kautta eturauhaseen. Kynnet leikattu lyhyiksi ja runsaasti liukkaria. Jos bakteerit pelottavat niin sormen päälle ohut ja pehmeä suojakäsine tai kondomi.
Painelua varovasti vähän kuin näyttäisit sormella merkkiä "tule tänne". Ei mitään ruhjomista. Kysy mieheltä milloin sormi on oikeassa paikassa jos hän ei muuten näytä sitä.
http://goaskalice.columbia.edu/male-hot-spot-massaging-prostate
http://ezinearticles.com/?How-to-Give-Your-Partner-a-Prostate-Massage&i…
http://www.whitelotuseast.com/SacredSpotMassage.htm
Pelkkä peräaukon sormettaminenkin tuntuu sekin varsin kivalta suihinoton yhteydessä. Eturauhasen hierontaa voi tehdä myös siten, että mies on kontillaan ja peppu pystyssä ilman että samalla tekisi mitään kullille.
Oman miehesi halut ja parhaat jutut selviävät vain kyselemällä ja kokeilemalla.
Piti selkeästi enemmän kun hieroin peräaukon kautta. Oli kyllä hänelle täysin uusi juttu, enkä voi tietää, oliko kyse siitä, mitä osasin hieroa, vai mistä mies yleisesti olisi pitänyt enemmän. Voi olla että joskus jonkun muun kanssa mieltyykin välilihan hieromiseen (mutta sitten naisella vahvemmat kädet tai todella paljon parempi taktiikka kuin minulla)
Tässä naisen vastaus, eli toisen käden tietoa, kun eivät miehet saa suutaan auki edes omasta hellimisestään puhuttaessa...
En mielestäni ole sekstailussa mitenkään ahdasmielinen mutta minun anaaliseutuni ei kaipaa minkäänlaista koskettelua seksin melskeissä eli kiitos ei eturauhashieronnoille.
M40+
ei ainakaan halua mitään lähellekään peräaukkoa. Siltikin tai siksi nauttii seksistä kovasti.
Piti selkeästi enemmän kun hieroin peräaukon kautta. Oli kyllä hänelle täysin uusi juttu, enkä voi tietää, oliko kyse siitä, mitä osasin hieroa, vai mistä mies yleisesti olisi pitänyt enemmän. Voi olla että joskus jonkun muun kanssa mieltyykin välilihan hieromiseen (mutta sitten naisella vahvemmat kädet tai todella paljon parempi taktiikka kuin minulla)
Tässä naisen vastaus, eli toisen käden tietoa, kun eivät miehet saa suutaan auki edes omasta hellimisestään puhuttaessa...
Vaimo työnsi n. 4 cm vahvan dildon peräaukkooni ja työnteli sitä edestakaisin. Laukesin mahtavalla voimalla, kun se osui johonkin herkkään paikkaan. Taivaallinen nautinto.
Voisitteko auttaa minua?. Minä en tiedä missä eturauhanen on, joskus herään kauheeseen kipuun kun häntäluun ja pyllynvälistä särkee hemmetisti. Sitten kun hieron aikani ihon päältä tätä kipeätä paikkaa niin särky menee ohi. Ölisiko tältä palstalta sellaisia ihmisiä jotka jotain tietää ongelmistani?. Kiitos etukäteen.
Voisitteko auttaa minua?. Minä en tiedä missä eturauhanen on, joskus herään kauheeseen kipuun kun häntäluun ja pyllynvälistä särkee hemmetisti. Sitten kun hieron aikani ihon päältä tätä kipeätä paikkaa niin särky menee ohi. Ölisiko tältä palstalta sellaisia ihmisiä jotka jotain tietää ongelmistani?. Kiitos etukäteen.
Tässähän tämä taas nähdään. Kaveruus/ystävyys, jos kysyin tuota asiaa peloissani niin miksi kukaan ei vastaa?. Kivut on silloin tällöin öisin tosi kovat. Lääkäriin en mielelläni mene. Olen kuullut että se vaikuttaa virtsaamisen lisäksi myös potenssiin. Saisinko teiltä apua vai menenkö toiselle palstalle. M40.
Lääkäriin en mielelläni mene. Olen kuullut että se vaikuttaa virtsaamisen lisäksi myös potenssiin. Saisinko teiltä apua vai menenkö toiselle palstalle. M40.
Mene lääkäriin. Vuosittainen gynekologinen tarkastus ei ole naisille miellyttävä kokemus mutta silti se varataan ja siitä maksetaan. Ei tässä ole kysymys miellyttävyydestä vaan siitä, että vaihtoehdot ovat paljon epämiellyttävämpiä ja joskus jopa hengenvaarallisia. Hoidettavissakin olevat vaivat voivat viedä aikaiseen hautaan tai tehdä loppuelämästä kivuliaan, jos niitä ei ajoissa käy hoidattamassa.
Mene siis lääkäriin.
Käyn keran kuussa hierojalla, joka lopuksi hieroo myös eturauhasta sormella...
Eturauhasessa voi olla jotain ongelmaa ja se kannattaa hoitaa mahdollisimman pian. Labrakokeitakin tarvittaneen.
sh
Miten se tehdään päältä. Tulee mieleen takavuosien filippiiniläinen lääkäri, joka leikkasi ihmisten elimiä haavaa tekemättä. Mukamas