Voisitko jättää 3- ja puolivuotiaan kotiin kahden 5-10 minuutiksi?
Minulle on varattu jo kaksi kuukautta sitten hammaslääkäriaika. Noita aikoja on tosi vaikea saada ja vaihtaa.
Koska mieheltä loppuu yllättäen myöhemmin työt kuin normaalisti juuri sinä päivänä kun minulla on hammaslääkäri, lapset tarvitsisivat hoitajaa 5-10 minuutiksi. Mies ei voi mitenkään lähtä aiemmin töistä.
Meillä ei ole ketään, jota voisimme pyytää hoitamaan lasta. MLL:n tai vastaavan hoitajaa tuntuisi hassulta pyytää muutamaksi minuutiksi (suostuisikovatkohan edes tulemaan?).
Miten kannattaa toimia?
Kommentit (33)
olisit hyvä nainen tehnyt abortin, tai antanut adoptoitavaksi lapsesi, hyviä ja huolehtivia äitejä on tarjolla.
ja jos joskus vielä tulet raskaaksi, tee tosiaan abortti. tee se, jos sinulla ei silloinkaan ole varaa mennä yksityiselle h. lääkärille tai palkata edes kahdeksi tunniksi lastenvahtia, sillä silloin sinulla ei ole varaa tehdä lasta.
ole kiltti ap, ja ota ne lapset mukaan hammaslääkäriisi.
tuleppas nyt kertomaan, mitä aiot.
jospa vaikka lukisit tuon sinun aloituksesikin, ja miettisit hieman..
tuttavamme jätti 1 vuotiaan ekaluokkalaisen kanssa kahden kotiin, lähti itse 20 km:n päähän kauppaan.....aika hurjaa.
Ota lapset mukaaan vastaanotolle, josta mies noutaa heidät sne 5-10min kuluttua. Todennäköisesti aikaisi on vielä sen verran myöhässä, että mies ehtii tulla töistä ennenkuin sinut kutsutaan sisään.
Tai sitten MLL hoitaja, tunniksi vaikka jos et lyhyemmäksi ajaksi kehtaa pyytää, miehesi voi vaikka käydä kaupassa sillä aikaa, niin tulee koko tunti käytettyä.
4-vuotiaana usein hoitamaan 1-vuotiasta serkkuani, kun hän itse meni asioille ja sitten tuli haukut päälle, etten osaa hoitaa lapsia. Vaikka ikinä ei sattunut mitään kummempaa kuin että vaippa petti tms. Onneksi.
AP : jätä vaan ne lapset kotiin , laita ne vaikka nukkumaan ennen ku lähet (:
Itse jouduin myös käymään hammaslääkärissä keskellä päivää, eikä hoitajaa saanut mistään. Otin lapset mukaan, 1-vuotias leikki omilla leluillaan huoneen lattialla, ja vauva nukkui kopassa. Ei mitään ongelmaa! Tietysti kaikilla ei ole näin kilttejä lapsia kuin meillä...
yksin kotiin, kun vanhemmat meni ja tuli jotenkin ristiin. Sillä välin poika sytytti tulipalon, talo paloi ja poika kuoli. EI IKINÄ SAA JÄTTÄÄ LAPSIA YKSIN!!
että vauvalle on sattunut jotain tai 3-vuotias keksinyt muuta niin jätä heidät yksin. Itse en ikinä jättäis. Mulla 3-vuotias on toooodella kekseliäs, laittaa pikkusiskon kaulaan kaikkea mitä löytää, ottaa kovaa kiinni jne. koko ajan pitää vahtia.
Jotenkin tuo tuntuu provolle..en voi uskoa että tuollaisia äitejä on olemassa...
Tai vetää itse henkeen palasen.
Vierailija: