Mua inhottaa julkisten seksillä rahastusta!
Kommentit (2)
Tosi kiva sitten lapselle selitellä kaikkea mitä näkee lööpeissä. Johan meidän lapsille kasvaa väärsitynyt kuva siitä mikä suhteessa on tärkeää kun seksi tuntuu olevan ainoa asia joka jotain merkkaa :(
Ja se että on ihan ok pitää salarakkaita ja muutenkin juosta omien halujen persässä. Perhearvoista ei tarvitse välittää kun tekee vaan sitä mitä itse haluaa. Voit jättää lapset ja vaimon (tai miehen) ja mennä uuteen suhteeseen toteuttamaan sitä omaa itseäsi. Ei tarvitse välittää kuinka lapset edellisestä suhteesta voi tai mitä he ajattelevat siitä mitä lehdissä kirjoitetaan, pääasia että itsellä on hyvä olla. Mä olen jo kauan sitten lopettanut IL:n ja IS:n ostamisen ja lukemisen ja kirjoitin aikoinaan nimeni adressiin jossa vastustetaan näitä lööppejä.
Ja siis kotona toki määritellään arvot, mutta kyllä yhteiskuntakin osansa tekee ja ympäristö jossa lapsi kasvaa.
Tai Martina Aitolehden kuvat viime viikolla. Tai eihän julkkis varmaan rahoja saa vaan lehti kun niitä ostetaan kuvien perusteella.