Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*~* ISOT Enskat Ma-Ke *~*~*

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kukaan ole vielä pinoa aloittanut...?! Mäkin täällä kukun aikaisin, kun O meni eilen jo 19:45 nukkumaan ja heräsi tietty sit 07:45:( No, tänään valvotaan vähän myöhempään niin ei näin aikaisia herätyksiä tule.

Nyt on testattu riisipuuro ja kuningatarpuuro ja molemmat uppoaa HYVIN:)) Eli kannatti pitää 2kk tauko eikä tyrkyttää, kun nyt syö nätisti annoksen! Eli nyt päivässä mukana aamupuuro ja iltapuuro + 2 soseateriaa. Enää yksi hedelmä/marja lisättävä väliin. Jo luulisi jenkkakahvojen ilmestyvän vyötärölle;)

Piki, sulla on jo H-hetki lähellä. Ihanaa!!! Kohta loppuu yksin sinnittely:)

Burde, aivan IHANA vauvamasu sulla!! Ja poikaa veikkaan minäkin tosta muodosta päätellen. Tuliskohan mullekin " vauvamasu" tokasta??

Me tilattiin viikonloppuna olkkariin uusi sohva. Nyt pitäis vanhat myydä pois kun uudet tulee 5-6vkon päästä. Kiva saada uutta ilmettä, jotenkin sitä alkanut sisustusta miettimään enemmän kun täällä kotona päivät pyörii. Taas tarttui muutama sisustustyyny matkaan kaupasta ja Cobellosta löytyi ihanat makkarin yöpöydät. Kunhan saan tarjouksen että raaskiiko ostaa. Anoppi osti vanhat olkkarinpöydät joten nekin saan uusia:)) *hiphei*

Nyt taidan mennä laittamaan Oliverin unille, kun alkaa ola vähän väsyn oloinen. Palailen myöhemmin!

Aurora & Oliver 8kk+

Vierailija
2/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Ajatella, Lenni on jo 6,5 kk enkä vielä ole " virallisesti" siirtynyt isoihin, kun oon ehtinyt vaan silloin tällöin lukaista pinoja. Aika lailla pihalla siis, mutta koitan taas aktivoitua :-)

Ekana omaa napaa, kun tosiaan vähän pihalla kuvioista. Lenni oppi n. viikko sitten ryömimään ja sitä harjoitellaan nyt ahkeraan. Aamulla ryömi jo tyhjentämään kissan ruokakupin sillä aikaa, kun mä petasin sänkyä. En mä tiennyt, että se jo noin nopsaan pääsee noin pitkälle ;-) Soseet maistuu vaihtelevasti. Jonain päivänä voi mennä yhteensä yli purkillinen ja toisena päivänä ei juuri mitään. Noh, harjoitteluahan se vasta on ja maidolla voi poika elää vielä pitkään.

Yöt on edelleen varsinaista hullunmyllyä. Viime yönäkin klo 00-06 välillä ehti herätä kahdeksan (tai yhdeksän..) kertaa. Yleensä olen ottanut meidän väliin ja vaan tuikannut tissiä suuhun (siis lukuisia kertoja yössä " syödään" ), tällä tavoin on saatu ihan kohtalaisesti nukuttua. Viime yönä koitin L nukkui kokonaan omassa sängyssä, kun mulla menee selkä ja hartiat niin jumiin tosta vieressä nukkumisesta. Ei vaan millään jaksais jatkuvasti hypätä tissitainnuttamassa. Mä en edes jaksa ajatella mitään unikouluja, joskus myöhemmin sitten ehkä. Sen verran lälly olen, että jos toinen haluaa yöllä(kin) olla äidin lähellä, niin en mä voi sitä kieltää. Kyllä mäkin mielummin nukun miehen kainalossa, suojassa ufoilta ja pimeältä ;-) Ja positivista on se, että L on yllättänyt itsensä ja asiantuntijat nukkumalla kahtena aamuna peräkkäin kasiin asti!

Mitään ihmeempää ei meidän eloon kuulu. Mies tekee toistaiseksi pitkää päivää (11h) duunissa, varmaan marraskuun lopun tienoille, kun on töissä iso projekti käynnissä. Mä olen siis arkisin aika lailla " yksinhuoltaja" . Ja kohta on mies viikonloppuisin, kun mulla alkaa taas ne opetushommat. No, joulukuussa taas nähdään toisiammekin.. ;-)

[b]Oonasta ja Oliverista[/b] bongasin söpöjä kuvia. Molemmat siellä kellotteli Välimeren lämmössä :-)

Ai niin, gallupeja oli ollut... Meillä hyviä hankintoja on paljon (oikeastaan en edes keksi huonoa/tarpeetonta) mutta ykkösenä voisin mainita kantoliinan (hug-a-bub) ja patapumin. Ja se hotsling-pussikin on kovassa käytössä. Vaunut on käytössä lähinnä silloin, jos kuljetaan julkisilla (koska silloin pääsee ilmaiseksi!) tai jos on Lennin uniaika ja mä istun kahvilassa :-) Ja toinen hyvä hankinta on kestovaipat. Eli eniten on olleet hyödyksi kantojutut ja kestovaipat, jotka odotusaikana mielsin lähinnä hippien hommaksi. Heh heh. Säästöön menee meillä aikalailla kaikki, kiertoon lähtee kyllä läjä vaatteita. Ja sen verran ahne olen, että söpöimmät/parhaimmat vaatteet jemmaan itsellä odottamaan tulevia lapsosia.

[b]Pi-Kille ja Coltsfootille[/b] kiitokset hyvistä nauruista. Toinen puhdistaa nännejä talkoilla ja toinen kukee väärin, VOI HYVÄNEN AIKA!!

[b]Burde[/b] on päässyt pikkuisen lihoamaan... Siis oikeasti, mun maha oli tuollainen ehkä viikkoa ennen Lennin syntymää! Pitää siis paikkaansa urbaanilegenda, että toinen vauva laajentaa reviiriään nopeammin kuin eka :-)

Jahas, kutsu kuuluu. Mukavaa viikkoa kaikille!

Kesis ja Lenni 6,5 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä sitä vietellään viimeistä viikkoa kotiäitinä. Ensi maanantaina tähän aikaan on jo eka työpäivä takana. Hui! Ja siis tänään Emmi on viimeistä päivää vauva. Huomenna meillä asuu sitten jo taapero - huikeaa! =)

Viikonloppuna jo otettiin varaslähtöä noihin synttäreihin ja pidettiin Emmin kemut sukulaisille. Flunssa vaan alkoi puskea päälle, joten juhlakalu oli hiukan tavallista väsyneempi. Mutta hienosti likka jaksoi tsempata iltaan saakka. Eilen sitten räkis vyöryi päälle oikein urakalla ja yöllä meillä kuullosti asuvan pieni norsunpoikanen, kun neiti kuorsas ja korisi. Onneksi sai kuitenkin nukuttua. Kun kuume ei ole noussut, niin olen nukuttanut päikyt edelleen pihalla. Ja siellä rattaiden selkänoja hiukan nostettuna onkin ollut ilmeisen hyvä nukkua: nytkin on unta riittänyt jo 2½ tuntia. Mä odottelen mun äitiä tänne, kun itse lähden kohta kasvohoitoon, jonka sain jo elokuussa synttärilahjaksi.

Vanhaa pinoa en taas viitsi (nolona tunnustaa) kaivaa, joten kommentoin vain Auroralle, että tosi hienoa, kun O on alkanut syödä! Ja Kesikselle jaksuja rikkonaisiin öihin!

Ai niin ja galluppiin nopeasti: ihan kovin turhia tavaroita meille ei ole kertynyt ja aika lailla kaikki säilytetään vielä, josko Emmi joskus sais sisaruksen.

Heippa-heippa kaikille!

-Amy ja Emmi, päivän vajaa 1 vuotta-

Vierailija
4/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Ehdin käydä jo avaamassa päiväni hikijumpalla ja AH kun tuli hyvä fiilis! ;) Oona oli viihdyttänyt isukkia täällä sillä aikaa. Nyt neiti on unosilla ja äiskä & iskä laittavat pian ruokaa + siivoavat. Jos illalla sitten piipahdettaisi pesemässä molemmat autot + imuroimassa sisältä niin olisi syyssiivous tehty biileihin. Hih!

AURORA oli pinon aloittanut ja vain KESIS oli ennättänyt skriivaileen.. Missäs kaikki luuraa? PikkuEnskojen pinokin oli viikonlopulta tosi pieni. AURORA siellä odottelee uutta sohvaa ja sisustelee muutenkin kotia uudella ilmeellä! Se on kyllä ihanaa! Mekin ostettiin vähän valokuvakehyksiä ja laitellaan seinälle perhekuvia jne. Matto pitäis löytää sekä olkkariin että Oonan huoneeseen.. Hmpfh.

KESIS ¿ tervetuloa! ;) Vaikka Lenni onkin Oonaa vanhempi ja oisitte niin kuin virallisesti siirtyneet tänne ennen meitä..

Eikös muuten LEENIKSEN Roopekin ole jo puolivuotias, missäs te luuraatte?

AMY ¿ nautihan kasvohoidosta! :) Kohta olet sitten taas ¿aikuisten¿ maailmassa työelämässä, varmasti kivaa vaihtelua vaikka saattaa vähän tulla Emmiä aluksi ikävä. Ai jai ja Emmikin on ihan oikeasti kohta ¿taapero¿!!! Onnittelen sitten huomenna! :)

Nyt ruoan laittoon! Huiskutukset kaikille ja mukavaa viikkoa!!!

Mammis + Oona zzz [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
5/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Huh, täytyy myöntää että palstailu on aikas lailla jäänyt.. Ei oo tullut konetta auottua aikoihin. Vanhoja pinoja nyt kuiteskin selailin, ja pakko todeta itsekin, että BURDEn massu on AIVAN IHANA!! Tosi nätti vauvamassu :) Ite näytin noilla viikoilla lähinnä tuhdilta tytöltä, joka on vetänyt makkaraa ja sidukkaa hieman liikaa ;)

AURORA, mahti homma että Oliver on aktivoitunut puurohommissa ;) Onhan nuo kuningatarpuurot ym. oikeesti hyviä, ei ihme että pikkuherralle uppoaa :)

KESIS, onnea Lennin uudesta, ihkusta taidosta! Varmaan ihanaa katsoa kun toinen ryömii, hih! Harmi kuulla että teidän yöt on yhä hulinaa...

AMY, tiedätkös teidän Emmillä on ihan paras synttäripäivä! :D Ite oon syntynyt just samana päivänä, tosin " muutaman" vuoden aiemmin ;) Onnea jo etukäteen jos en huomenna oo linjoilla!

MAMMIS, sinä se jaksat jumppailla :) Mää ihan oikeesti raahaan tän plösöpebastoni tällä viikolla salille, on jo äiskän kans salitreffilöiset sovittuna. Vaikka (sori, paluu vanhaan tuttuun valitusvirteeni!) eipä mulla enää niitä raskauskiloja montaa oo, kummasti laihdutti tää meidän parisuhdekriisi..

Jahas, mitähän meille.. Kävin tänään " terapiassa" , siis juttelemassa sh:n kanssa. Eipä siitä kyllä valitettavasti paljoa irti saa.. :( Jotenkin jää aina tyhjä olo noiden käyntejen jälkeen. Ihan ok olo mulla on, parisuhde kukoistaa ja ei se miehen syrjähyppy enää aiheuta mitään itkuraivareita, lähinnä vaan kirpaisee kun sitä miettii. Meidän tilanne oli kuitenkin niin kuollut, että se oli semmoinen känninen hätähuuto mieheltä. Jaksaa kyllä joka päivä osoittaa katumusta, rakkautta ja kiitollisuutta että sai toisen mahdollisuuden. Ja tosiaan, hääpäivähän meillä on päätetty, 4.1.2008 minusta sitten tulee rouva :)

Mimosa kasvaa ja voi hyvin. Pääsee jonkin verran eteenpäin lattialla, on yhtä ihana ja hyväntuulinen kuin aina ennenkin! Oikea päivänpaiste!

Pistin pari uutta puolivuotiskuvaa Mimskusta:

http://s147.photobucket.com/albums/r307/serenity_035/Mimsku/

Serenity ja Mimsliitti 6+kk

Vierailija
6/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitten viikonloppuna ehtinyt tänne palstailemaan, kun olin koko ajan liikkeessä. Lauantaina vierailut ja sunnuntaina kirppiksellä myymässä. Sain muutaman tunnin sisällä 70 euroa tai oikeestaan 100 e, mut ostin S:lle jotain vaatetta, goretex kengät ja lelun.

Burde, sulla on aivan ihana masu, johan se on iso =))

Aurora, hitto kun S on nyt muutamana aamuna noussut jo 7 aikoihin ja mä olen ihan rikki....vaikka ei aikaisemmin nukkunut kuin siitä reilun tunnin pidempään. Täytyy kokeilla toimisiko meillä toi, et laittaa vähän myöhemmin nukkuun. Kiva et O:lle menee nyt puuroa, kohta ne makkarat sinne vyötärölle ilmaantuu =)) ja olet siellä vielä ahkeraan sisustellut, ai se on sitten kivaa puuhaa!

Kesis, kiva kun olet nyt virallisesti tällä puolella, tervetuloa! Harmi kun teillä yöt ovat vielä niin rikkonaiset. Miten sen maidon kanssa, todettiinko teillä nyt se allergia? Mutta L on sitten jo päässyt vallan vauhtiin, onnea uudesta taidosta =)

Amy, toivotaan että selätätte flunssan pian! Ja teidän tytsy on huomenna sitten taapis, voi jukra =) ja huisaa et ensiviikolla olet jo työmaalla ja aikuisten parissa :)

Mammis, olet tosi ahkera, kun niin usein käyt jumpalla, waude! mä yritän käydä kerran viikkoon ja sekin tuntuu ylivoimaiselta =)

Sere, Mimosakin jo etenee =) suloisia kuvia typykästä!

Mulla ja S:llä räkis helpottanut, mut mä oon edelleen aika vetovex =( mä olin jo ennen räkistä tosi väsähtänyt, onko sitten tää pimeys tehnyt tehtävänsä? Keskiviikkona kyl mennään vauvauintiin....edellisestä kerrasta jo 2 viikkoa! eipä tänne kummempaa, onko muuten seuraavat treffit jo päätetty? Jos voin vaikuttaa, niin valitkaa joko ma, ti tai pe päivälle, please. En ole vielä kertaakaan päässyt teitä vauvojen kanssa morjestaan =)

mykis ja S vielä 8 kk

Vierailija
7/25 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]...ja Täykkärit alkaa... Mutta tulin vaan huikkaamaan, että elossa ollaan, just ja just :/ Tai Artulla nyt lähinnä mahakipuja (??mistäköhän??), mutta mun flunssa-olo vaan pahentuu.

Pikkusisko kävi mua ja Arttu tänään hoitamassa, ja huomenna menen isollesiskolle hoitoon =) Thank god että on siskoja!!!!!!!!!!!

Mutta nyt tv:tä kattomaan. Palailen varmaan huomenissa, jos olo parempi.

Pi-Ki ja Arttu 7,5kk, joka ryömii jo paljon reippaammin ja jopa nyt " oikean näköisesti" :) Niin sitä edistytään!

Vierailija
8/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin nyt palstaillut tosi vähän, kun Noel on vähentänyt päiväunia, ja tuntuu ettei oikein ole aikaa tehdä mitään omaa kivaa.

Jos nyt aloitan meidän kuulumisista: Noel tosiaan kävelee jo aika lailla, eikä enää kaatuilekaan jatkuvasti :) On se suloista, kun toinen osaa jo kävellä kuin isot pojat! Ulkona se ei todellakaan kävele, hyvä jos pysyy pystyssä niissä talvikamineissa. Mä valitettavasti ostin Noelille vauvamallisen toppahaalarin; täytyy varmaan tammialesta hakea kevättalveksi vähän sutjakamman muotoinen haalari, jotta liikkuminen helpottuisi.

Ja tonskailusta sen verran, että näillä näkymin meidän ehkäisy jää tähän. Viime kierto mentiin varmoilla päivillä - tosin kierto olikin eripituinen kuin oletin, joten jouduin vähän testailemaan ja jännittämään... No, onneksi menkat alkoi, sillä haluan kyllä vielä pikkaisen juoda punaviiniä ja nauttia elämästä ennen uutta pullaa uunissa ;) Mutta voi kun vielä tämän vuoden puolella raskautuisin! Tokihan siinä voi viedä kauankin, mut jostain just luin että yrittävistä pareista melkein puolella tärppää kolmen kuukauden kuluessa. Ja eihän tässä toisaalta kiire ole, kun jokainen lisäkuukausi ikäeroa on kuitenkin vielä plussaa.

Kiva kuulla Mykiksestä! Ja olisi kiva nähdä pikku S, tulkaa ihmeessä seuraaville treffeille!

Sere laittoi ihania kuvia! Hauska kun Mimosa on suu auki lähes joka kuvassa :)

Emmille paljon synttärionnea, ja Amylle äidillisiä onnentunteita! Näin se vaan aika kului, muistan hyvin kuinka reilu vuosi sitten katselin sun laittamia mahakuvia netissä. Te olitte jossain päiväreissulla, ja sulla oli sellainen poncho päällä. Kuvissa oli ihana syysaurinko, ja muistan vaan et olit tosi onnellisen näköinen :)

Kesiskin on vielä mukana, kiva kuulla teistäkin! Kyllä se nukkuminen jossain vaiheessa helpottuu, mutta saattaa vielä jonkin aikaa mennä. Sorry to say so, mutta meillä ainakin 6-9kk oli aika kamalia öiden suhteen...

Aurorakin laittoi ihania lomakuvia, unohdin käydä aiemmin kehumassa niitä! Söpö poika teillä, eikä se nyt liian laihalta näytä. Ei kai hoikille vanhemmile hirveän usein tulekaan tosi pehmeän pulleroita lapsia..?

Jahas, jokos sitä suuntaisi aamupalalle...

Kandi & Noel 10kk

Vierailija
9/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaima: Hienoa että syötöt menee paremmin, puuro se on mikä miehen tiellä pitää ;D

Burde: Ihana masu....vitsit miten mä oon kateellinen sulle !

Miten ihanoita kuvia Oonasta, tuli oikein hyvä mieli kun niitä katseli !!!

Voi vitsi, Amyn Emmikin on jo 1 V ONNEA ONNEA ONNEA !!!!!

Seren Mimosastakin on aivan ihkuja kuvia, ihana ¿mennikäis¿ tukka on mennyt kyllä nimi kohdalleen !

Hienoa että teillä kotona sujuu jo mukavammin, toivotan koko sydämestäni onnea teille ja voimia !

Kandille onnea tonskailuun, meillä on ollut puuhat vähissä tai siis nollassa kun sen operaation takia kiellettiin sekstailut kunnes seuraavat menkat on ohi.....mä alan jo kyllästyä tähän !

Toisaalta, ihan ok vaikka en vielä ole tullutkaan raskaaksi, Ainon kanssa on nuo yöt aika hankalia 3-4 heräämisen kanssa, kun se ei meinaa nukahtaa millään uudestaan.

Nyt kahville ja siivoomaan meille tulee tänään rak.tarkastaja ja valvoja tekemään aloituskokousta ja jos ne tulee tänne sisälle niin en halua että ne kompastuu roskiin !

mukavaa viikkoa kaikille !!

aa ja ae

Vierailija
11/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja Amylle ihania muisteloita!

Mä jo jokunen päivä sitten paranin lähes kokonaan, mut sit tämä tauti tuli takas kahta rajumpana...ja nyt on Nakkikin pipi. Meillä molemmilla on kuumetta, räkäisyyttä, yskää... Ei kun hetkonen, kävinköhän mä eilen kirjoittamassa tästä jo...? Hitto, en muista kans enää mitään...

No mut kumminkin, aika huonossa hapessa ollaan...palataan paremmalla voinnilla!

Makkara & Nakki

Vierailija
12/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eemeli unilla ja äiti koneella :o)

Meillä flunssa alkaa onneksi hellittämään, taisimme selvitä siitä ilman kuumetta¿

Eilen oli neuvola ja siellä kaikki hyvin, pituus menee eemelillä yläkäyrillä ja paino alakäyrillä, mutta ei syytä huoleen, hyvin kun poika on kerran kasvanut. taitaa tulla äidin pidempään sukuun, isän puolella kun kaikki melkein on pätkiä :o) nyt pituutta oli 74,3 ja painoa 9320

AMY lupsakan leppoisat onnittelut 1-vuotiaalle emmille! niin se aika vaan menee, jopa liian lujaa¿

Tsemppiä sinulle työnaloitukseen! mä nyt jo jännitän, kun vasta helmikuussa työt alkaa¿ajattelin, että mies olisi ollut eemelin kanssa kotosalla siihen saakka kunnes asfalttihommat alkaa, mutta sillä taitaakin olla aikeissa kokonaan vaihtaa työpaikkaa, saas nyt nähdä miten käy, mutta onneksi siihen tosiaan vielä on aikaa :o)

SERE synttärionnittelut myös sinulle! oli muuten mainioita kuvia mimosasta :o)

KANDI onpas noel taitava poika kun nyt jo hienosti kävelee, varmaan suloista :o) kovasti peukkuja tonskailuun!

PIKI: nyt on jo tiistai :o) ei enää kauan sinnittelyä keskenään artun kanssa, mukavaa! onneksi on siskoja lähistöllä, on niistä läheisistä vaan iso apu ja turva¿ kovasti paranemisia flunssaan!

BURDE sulla on kyllä aivan ihana vauvamasu! mulla yhä edelleen on ikävä vauvamasuani, jospas sen joskus saisi vielä kokea¿

AURORA meille surkeasti tarttis kanssa ostaa uudet sohvat, mutta ollaan ajateltu odottaa, että eemeli kasvaa hiukka, jos pysyis sohvatkin sitten uuden näköisinä¿

Ja tosi hienoa, että oliverille on alkanut puurot maistua!

KESIKSELLE kovasti jaksamista levottomien öiden kanssa ja tervetuloa virallisesti tänne puolelle!

MYKERINOS olipa suloisia kuvia, oikea tähtisilmä teillä!

MAKKARALLE JA NAKILLE hirmuisesti paranemistuulia, ei yhtään kivaa tuo sairastelu! kovasti sitä vaan näyttää näin syksyisin liikkeellä olevan¿

G: meillä turhimpiin tavaroihin kuuluu ehdottomasti matkasänky, ei olla tarvittu vielä kertaakaan, no sitä voi vielä onneksi tulevaisuudessa käyttää, jos tulee tarvetta, ei oikein muuta turhuuksia tule mieleen¿ kantoreppu ja kantoliina jäivät melko vähäiselle käytölle, mutta eivät olleet kyllä turhia¿

Tänään onkin mulla taas sitä koulua ja mies on varsinaisesti ekaa kertaa eemelin kanssa koko illan keskenään. miehen pitää siis hoitaa eemelin iltapuuro ja nukkumaan laitto, lunttilapun kirjoitin jo eilen illalla. hiukan äiskää jännittää miten pärjäävät, mutta eiköhän miehen jo ole aika opetella nämä asiat, kun näin pitkään on siltä säästynyt :o)

Ulkona on kyllä niin hieno ilma, että vois lähteä reippailemaan¿

Pirteää päivän jatkoa kaikille!

Pajuska+ulkona nukkuva eemeli 8kk

Vierailija
13/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten tähän aikaan tulin just sairaalasta kotiin, kun ei vielä vauva suostunut syntymään. Aamulla olin kuitenkin saanut tietää, että tyttö siellä masussa köllöttelee. Pari tuntia kärvistelin kotona ja kun mies tuli töistä, niin sitten lähdettiin uudemman kerran synnärille ja sille tielle sitten jäätiinkin. Emmi syntyi klo 23.05, joten vielä mulla on tän päivän vauva täällä kotona. ;o)

Miten sä Kandi voit muistaa nuo kuvat? Mutta tosiaan oltiin vuos sitten syyskuussa käymässä Hangossa ja keli oli mitä ihanin - ja olo oikeesti odottavan onnellinen. Onnea teille tonskailuun!

Miehen kanssa juteltiin eilen, että kyllä me ollaan aika helpolla päästy tuon neidin kanssa, vaikka alkuun oli sitä koliikkia ja nyt myöhemmin muuten vain yöheräilyjä. Ja kyllä olis elämä kovin erilaista ja nyt ajateltuna tyhjää, jos ei Emmiä olisi.

Itku meinas tulla eilen, kun kuulin uutisista siitä Myyrmäen tapauksesta. Ja sama juttu aamulla, kun luin Hesarista samaa. Siis poika alle vuoden ja jätetty t-paidassa, farkuissa ja paljain jaloin pakkasiltaan. Toivottavasti se äiti pääsee hoitoon ja poika pääsee turvalliseen kotiin!

Serelle synttärionnittelut! =) Hienoa kuulla, että olette saaneet miehen kanssa asiat järjestykseen. Ja ihania kuvia Mimosasta! =)

Mykis oli laittanut ihania kuvia S:sta! =)

AA:lla alkaa laajennukset edetä - wau! Meillä kaikki on vielä ajatuksen asteella. Tarttis vissiin tehdä jotain...

Makkara ja Nakki on edelleen kipeinä. Voimia ja parempaa oloa sinne!

Eemeli ja iskä pääsevät viettämään poikieniltaa. Kyllä se, Pajuska, ihan hyvin menee!

Jaa-has, päivänsankari huutelee pihalta. Täytyy mennä... Heippa kaikille! Kyllä me täällä edelleen pyöritään, kun niin paljon tuttuja on kuitenkin. Nähdään!

-Amy ja Emmi 1-v-

Vierailija
14/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SUURET onnittelut Emmille!=) Näin se aika vaan menee eteenpäin... Huh, kohtahan meidänkin vilpertti on vuoden (3,5kk päästä).

Mykis, söötti poika!=) Pitäis kyllä nyt pian nähdä livenä, vaikka Sellossa joku päivä. Tai sit ajelisin teille?

Oliver vetää mobilen alas aina kun sen pistää nukkumaan, joten otin koko hökötyksen pois tänään! Sinne Oliver jäi seisoa törröttämään sänkyyn pirteän näköisenä. Ajattelin että on siellä niin kauan kunnes nukahtaa. Hetken kuluttua kävin katsomassa, niin oli nukahtanut peppu pystyssä masulleen unilelun päälle:) Käänsin pojan selälleen ja sinne jäi jatkamaan unia. Eli nyt sitten nukahdetaan ilman mobilen soittoa tästä lähtien. Tossa kuva miltä näytti vielä puoli tuntia sitten:

http://s129.photobucket.com/albums/p221/Aurora-79/Poitsu/?action=view&c…

Kandi, Oliver oli espanjassa vielä ihan " hyvän kokoinen" alkulomasta noissa kuvissakin, mut nyt on ilman vaatteita aika laiheliinin näköinen. Kylkiluut törröttää. Onneksi naama on pyöreä kuin hangon keksi (niinkuin mullakin pienenä, ja ehkä vähän vieläkin..). Kaupassakin ihmiset tulee sanomaan, että voi kun teillä on niiiin pyöreä vauva että. Eli nassu hämää...onneksi:) Mutta mun mielestä pääasia on että lapsi on iloinen ja tyytyväinenitse. Noita painoindeksejä ehtii murehtia varmasti vanhempana sitten;)

Päätä särkee ja olo on jotenkin tukkoinen:( Voi kun mies tulis jo kotiin, niin mä voisin siirtyä takavasemmalle lepäämään hetkeksi. Tänään ois espanjan luennotkin illalla, mut nyt en jaksa mennä. Veto ihan pois!!

A & O

Vierailija
15/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla laittamaan pari kuvaa Emmistäkin, kun muutkin on niin kivoja kuvia laittaneet. Olis nyt sitten vertailukohtana kuvat päiväyksillä 23.10.06 ja 23.10.07 - hiukan on eroa. =) Laitoin myös juhlapäivän kuvia pari ja sitten vielä, josko Ronja ja Oliver ottais Emmin mukaan bisneksiin... ;o) Tuo kuva on jostain viime talvelta, olisko Emmi noin 6kk tai jotain.

http://s99.photobucket.com/albums/l302/La_My1975/

Nyt katsomaan, josko ruoka olis valmista...

-A ja E taas-

Vierailija
16/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Tänään aamulla kun pistin Oonan potalle ¿ sinne tuli pissa! WOW! Aivan mahtavaa.. Oonakin hymyili kuin hangon keksi! Ja käytiin myös neuvolassa. Mitat ei kauheasti olleet muuttuneet viime käynnistä. Painoa on nyt 8665g, pituutta vain 64,5cm. Tuo pituuskäyrä on tyssännyt tyystin joten nyt neuvolan tätsy laittoi meille lääkärikäynnin ensi tiistaille sen takia.. Toivottavasti on vain pieni paussi kasvussa ja alkaisi neiti venymään ettei mamman tarvi huolestua. Kovasti tuli kehuja siitä kuinka ¿onnellinen¿ Oona on ja myös siitä että nousee itse istumaan. Nyt eilen ja tänään Oona on treenannut konttaamista eteenpäin. 2 kertaa saa käden siirrettyä eteenpäin ja yhden jalan, siihen tyssää.. ;)

Kävin myös kampaajalla ja värjäsin tukan. Vähän ehkä mun makuun liian tumma tuli, mutta syksyllähän saakin olla tumma! ;) heh! Iltapäivällä oltiin Oonan & isukin kanssa mun kaveria morjenstamassa ja käytiin ravintolassa. Neiti käyttäytyi mallikkaasti. Maisteli leipää ihan innoissaan! Siis soseet ei kelpaa mut heti kun saa jotain kouraan niin nam. Eli sormiruokaa täytyy alkaa viljelemään enemmän. Päätettiin miehen kanssa että kun molemmilla on pitkästä aikaa vapaa sunnuntai, voitaisiin mennä leffaan ihan kahdestaan. ;) Viedään Oona johonkin hoitoon.

AMYN Emmille KOVASTI PALJON ONNEA!!! :))) Mä muuten tiristin pari kyyneltä kun luin siitä Myyrmannin tapauksesta.. :( Kamalan surullista. Mutta että oli päivänsankarista IHANAT kuvat!!! :)))

SERE ¿ Mimsusta oli NIIN SÖPÖJÄ kuvia!!! Ihania! Todellakin päivänpaiste!

MYKIKSEN kirppiskeikka oli onnistunut. Täytyy sen verran kommentoida että käyn noissa jumpissa ¿työkseni¿, eli jos ihan ¿vapaa-ajallani¿ kävisin niin ei todellakaan tulis mentyä niin useasti.. Eipä ole muuten uusia treffejä vissiin vielä kartoitettu. Jos ehdin iltasella niin laitan pinon, ma, ti tai pe päiville. ;) Ja muuten ne teidänkin kuvat oli AIVAN MAHTAVIA!!! :)))

PI-KI ¿ totta, siskot on ihania!!! :) Pikaista paranemista sinne.

KANDI ¿ vai Noel kävelee jo niin ahkerasti! Vautsi! Pidetään Oonan kanssa teille peukkuja tonskailun kanssa.. ;)

AA ¿ Oona kiittää kehuista! ;)

MAKKARA & Nakki ¿ parantukaa nyt ootte olleet pipinä jo ihan tarpeeksi! :(

PAJUSKA ¿ kuinkas hienosti teillä isukki pärjäsi Eemelin kanssa illan? :)

AURORA ¿ Oliver oli ihanan velmun näköinen siinä kuvassa! Kohta meidän Oonakin varmaan tekee ton.. ;)

Nyt meen konttaileen Oonan kans! Zau!

Mammis + Oona [/color] [color=red]♥ [/color]

Vierailija
17/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy, Onnittelut Emmille 1 vee =)) kyllä likka on paljon sun näköinen! Miten pieni toinen on joskus ollut ja nyt sitten taapiska =)) tai virallisesti sitten klo 23 jälkeen.

Mammis, onnea pisuista =) me hankittiin kans potta siinä 7 kk iässä ja sinne tulee melkein aina pisu ja kakka. Poitsu kakkii sellaset 2-3 krt päivässä...liekö saanut äiteen aineenvaihdunnan vai mikä =)

Aurora, katsotaanko tässä pian joku päivä, sulla taisi olla lokakuu jo " buukattu" ? Ilmoittele vähän, mitkä päivät sopisi, meillä aina ke ja to muita menoja =)

mykis

Vierailija
18/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]..ONNITTELEMAAN AMYN EMMIÄ!!!! =o)

Muuten on nyt kommentit ihan hukassa, kun luin pinoa päivän mittaan vähän kerrallaan... Joten jätänpä kaikki kommentit suosiolla, niin ei tule kenellekään paha mieli - tai sitten tulee kaikille, heh ! x)

Täällä oma olo jo parempi, enää tukkoinen olo.

Artun nuha tosin alkoi taas uudestaan (siis se oikein valuva räkis), ja nyt se on myös huutanut mahakipua aina syödessä?!?!? En tajua, Artulla ei koskaan ole ollut maha-ongelmia! Eikä se mun mielestä ole syönyt mitään hirmu outoakaan... Mutta aina kun alkaa lusikkaruokaa lappamaan, niin se kyllä syö, mutta koko ruokailun ajan " änkää" , niinkuin kakkaa tekis. Ja kakka kyllä tullut tänäänkin, eikä ollut edes kova. Pieruja tulee normaalia enempi, että onko sitten vaan ilmavaivoja??? Mutta miks se esiintyy vaan syödessä? Ja makuulle mennessä? En ymmärrä... Aina ollut niin " hyvä mahainen" ... Huomenna ajattelin pitää ihan velli- ja maitopäivän, ja soseista annan vaan max. purkin luumua (varmuuden vuoks, jos maha onkin kovalla). Katotaan, jos se sit helpottaa... (Pullosta siis syö ihan nätisti, ilman ongelmia!)

8kk ruokia olen välillä antanut, että olisko sitten ihan joku herne, omena tms., mikä aiheuttaa ilmavaivoja? MUTTA voiko niin pieni määrä hernettäkään sitä tehdä, ja pari päivää jälkijunassa vielä? (Arttu siis syö ½-purkkia niitä 8kk soseita päivässä.) En oikein usko...

No, huomenna siis vain vellejä (kaura, maissi, riisi-ruusunmarja, peruna-porkkana) ja maitoa. Jos helpottaa, niin sitten annan vaan hetken ihan " perusmömmöjä" ja lähinnä omatekemiä, ja pidän tauon noissa maustetuissa soseissa.

Ja jos ei helpota, niin sitten varaan lääkärin. Toi on jo kuitenkin jatkunut muutaman päivän, mutta tänään siis jo niin pahan näköistä se änkeäminen, että vasta nyt huolestuin. Jos siellä onkin jotain muuta vikaa siellä masussa..? Mutta mitä..kerta kakkakin tulee...hmm...

No, mutta nyt menen vielä syömään iltapalaksi mustikkapiirakan makuista Ainon jädeä... :)

Niin, ja tosiaan: sovittiin, että se A:n serkkutyttö on jouluun asti vaan 2pvää/vko mulla hoidossa, ja yhdellä toisella tutulla ne toisen 2pvää/vko. Olin niiiin poikki viime viikosta, että parempi näin. Nyt ehkä jaksaa jo leikkiäkin lasten kanssa, eikä vain valitella väsymystä...

Ja enää 3 yötä, jipiiiiii!!! Tämän yön jälkeen siis 2! Jes jes jes! En päästä sitä enää ikinä mihinkään :) Välillä meinaa tulla ihan hirveän kamala ikävä-kohtaus, mutta koitan sitten ajatella kaikkea muuta - sehän tästä vielä puuttuis, että itkisin ikävästäkin, kun nyt jo itken väsymyksestä ;) Nukunkin miehen t-paita tyynyn vieressä... 3 yötä...

P

Vierailija
19/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ONNEA EMMILLE! Kyllä on kuvien perusteella ihan äitinsä näköinen tyttö! :)

MYKIS, S on kyllä sievä poika. Ja sää olet tosi nuoren näköinen! :)

AURORA, kuin myös O on tosi veikeä ilmestys! Nukahtaispa meidänkin poika itsekseen sänkyyn, mutta ei :p Pitää vissiin aloittaa nukahtamiskoulu, eli opettaa poika nukahtamaan illalla sänkyynsä...

SERE, onpas Mimosasta tullut iso tyttö! :O Viimeksi se oli ihan vauva vielä ja nyt pikkuinen tytöntyllerö :)

MAMMIS, toivottavasti Oonalla on vain joku hitaamman kasvun kausi meneillään :) Kyllähän näitä on itse kullakin lapsella. Ei meidänkään Sampolla ollut tullut kahdessa kuukaudessa painoa kuin kilo ja pituuttakaan ei mitenkään runsaasti. Ja tällä syömisellä ei kyllä ihan äkkiä kasvu nopeudukaan :p

PI-KI, no niin, nyt vain tsemppaat ne pari yötä ja päivää! :) Kyllä se siitä.

Meidän arkeen ei ihmeempiä. Sampo tekee hampaita oikein urakalla, joten ruoka ei (edelleenkään) maistu edes nimeksikään :/ Yöt menee vaihtelevalla menestyksellä. Sampo alkanut jokeltelemaan entisen mölyämisen sijasta. Sanoo, että " plää plää" :D Myös " vauvauvauvauvau" ja jotain muuta tulee suusta ulos. Tykkää päristellä niin että sylki lentää ja on muutenkin touhukas. Kiljuu ja huutaa ja öriee touhutessaan. Kyllä me ollaan onnekkaita, että meillä on tuo pieni ihmislapsi! ♥

Jaa, voispa mennä vaikka nukkumaan :)

Han ja Sampo 8kk+[/color]

Vierailija
20/25 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulinvain kertomaan kuulumisia, mahtunut taas päivään niin paljon ettei muista mitää koko pinosta.

Tänään oli Ninnillä toka ultra. Kaikki oli hyvin, ultraaja oli erittäin mukava. Kertoi kaiken tosi tarkkaan, paljon tarkemmin mitä meillä Joelin ultrassa kerrottiin. Sukupuolta yritti kovasti katella, mutta Ninni piti jalat niin tiukasti edessä, ettei näkynyt. 4D-ultraan pitäis varata aika, tuntuu siltä että täytyy kuitenkin varmistaa että on kaikki hyvin.

Joel oppi eilen taputtamaan, nyt taputtaa koko ajan ja kaikelle. On se vaan niin sulosta! Käytiin Stockmannilla eilen ja piti siellä kyllä ekan kerran todeta, että suomalainen mies toi on. Ensin kovasti hymyili sellaselle vanhemmalle naiselle, oikeen oli flirtti päällä ja kun tämä nainen pääsi lähelle, Joel päästi tosi mega röyhtäyksen! Vähän kyllä nolotti, mutta minkäs pikkuinen sille voi... Meillä myös kuljetaan eteenpäin niin että Joel työntää joko vaunuja tai kävelytuolia. Kamalaa vauhtia pääsee eteenpäin, ei varmaan mee kamalan kauaa ennen kuin kävelee.

Mahakin vaan jaksaa kasvaa, viimeksi oli neuvolassa tippunut kilo painosta, nyt varmaan tullut sata kiloa lisää, tuntuu olevan nälkä koko ajan.

Taidanpa mennä ruokkimaan kalat ja koirat, jos sit menis nukkumaan. Joelkin on nukkunut jo tunnin (mikähän sitä vaivaa, tehnyt näin jo neljänä iltana, herännytkin ihan ihmisten aikoihin).

Henna, Joel huomenna 8kk ja Ninni 19+4