*~*~* ISOT Enskat Ma-Ke *~*~*
Loppuviikon löpinät:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=93&m=11520865&p=1&tmo…
Kommentit (25)
Voi makkara raukkaa, toivottavasti parempi olo häämöttää jossain nurkan takana.
Pajuskan Eemeli on pitkä poika, meillä Aino oli 8 kk neuvolassa 74 senttinen .
Amy: mäkin olin ihan kauhuissani siitä myyrmäen tapauksesta, itku meinasi tulla kun mietin miten pikkuinen on kontanut vähissä vaatteissa keskellä autoja.
Teillä on herkistelty Emmin vuotta, kyllä se aika nopsasti menee eteenpäin. Ihanoita kuvia pirteästä likasta !
Oliver on touhunnut mobilen kanssa, voi vitsi mä olisin onnellinen jos Aino nukahtaisi yksin sänkyyn, taitaa olla aikalailla haavetta vain meillä.
Mammiksella on ollut ilon päivä, pottailu on onnistunut hienosti.
meilläkin opeteltiin kesällä istumaan potalla ja Ainon mielestä se oli kertakaikkisen riemukasta.
http://s171.photobucket.com/albums/u305/Ainoaurora/?action=view¤t…
Han: meilläkin Aino tappeli ruoan kanssa kun tuli hampaita, onneksi se meni ohitse ja nyt taas ruoka maistuu suhteellisen hyvin !
G: meillä turhiin tavaroihin kuuluu mobile, joka ei nukuttanut Ainoa vaan piti ennemminkin hereillä, lisäksi sänkyyn hankittu verhokatos jäi aikalailla käyttämättä kun en löytänyt tarpeeksi kivoja verhoja siihen.
itkuhälytintä on käytetty vajaa 10 kertaa joten sekin lienee turhien tavaroiden ostoslistalla.
Kiva että Hennan ultrakuulumiset oli hyviä, mäkin olen miettinyt että haluaisin mennä 4D:hen toisestakin raskaudesta, Ainosta käytiin silloin viikolla 26 ja jotain ja se oli ihanaa kun näki toisen piirteet selvemmin !
Nyt siivoomaan, mä olen laiskotellut koko viikon ja meillä on ihan hirveen näköistä !
aa ja ae
[color=#8B008B]Tulipa taas tänä aamuna pisut pottaan! :) Täytyy nyt alkaa ahkerasti pottaileen aina kun ollaan kotosalla ja heräillään unilta jne. (Kiitos vain onnitteluista ;) on se niin iso asia taas! heh)
PI-KI ¿ hyvä että sulla alkaa olo helpottamaan mutta että Arttu parka kärsii sitten ilmavaivoista? :( höh! Sullahan on muuten enää 2 yötä jäljellä!!! :) Voiton puolella jo..
HAN ¿ kiitos vain lohduttavista sanoista, mä luotan ja uskon että Oona on vaan päättänyt olla kasvamatta pituutta ja tekee sen sitten vähän myöhemmin. :) Ei kai nuo lapset aina niiden käyrien mukaan kasva.. Ihanaa kun teillä jokellellaan! ;)
Kiva kun kerroit HENNA ultrakuulumiset! :) Voin kyllä myös lämpimästä suositella sitä 4D-ultraa, tykättiin kovasti mekin, taidettiin käydä viikoilla 24 tms. Ja teillä jo taputellaankin! No, lauantaina sitten nähdään Ninni-masu! ;)
AA ¿ Ainosta oli niin ihana kuva potalla!!! :))) Lähettäisitkö mullekin vähän siivousvirtaa.. Ei kiinnosta pätkääkään ja huomenna meille tulee ¿vieraita¿ ja pitäis vähän järkkäillä..
MAKKARA ¿ Ihana äiti sulla! :) Ne vaan on niin ihania.. Menoon mukaan lauantaina jos vaan fiilikset on sellaset! Ois kiva nähdä suakin pitkästä aikaa!!! :)
Tukka putkella juokseva Mammis & Oona kuorsaa vaunuissa minilattareiden + lounaan jälkeen[/color] [color=red]♥ [/color]
Nyt on olkkarin ikkunaseinä maalattu kertaalleen, syöty hyvin ja Eve nukkuu edelleen.. Saa nähdä miten pitkään, kun alan kirjoittamaan.. :)
Kiva et Oliverille maistuu taas puurot! :)
Kesis, meillä kans kissat joutunu vessa ruokintaan, tai muuten niillä kupeilla kävisi kolme. ;)
Kandi, onnea Noelin kävelytaidosta! :)
Burdella tosiaan on ihana masu! Mulle ei koskaan olla kunnon vauvamasua, kun tuota olen muutenkin pyöreä. :)
Ja vielä onnittelut Emmille! :) Mä muistan kun oltiin vuos sitten miehen siskon luona, ja oli pakko käydä siellä lukemassa kuulumisia, mutta eihän niitä ollut kun olitte päässeet lähtemään. :)
Ja Emmistä oli niin ihania kuvia, nuo ilmeet on kyllä ihania! :)
G:Turhia hankintoja ollut melko vähän.. No itkuhälyä käytetty vähän, mut se maksoi 5¿ kirpparilta, hoitopöytä on lainassa ja sitä käytetty myös vähän. Hommasin kaks niistääjää ennen nenä-friidaa, eli ne oli turhia. Ainakaan muuta turhaa ei tule mieleen. Paitsi tietysti vaatteita, mut ne on onneks suurimmaks osaks saatuja. Tai onhan tuolla keittiössä imetysteetä, jota en jaksanut juoda tarpeeksi useasti..
Ja saaduista tavaroista vielä, kaapissa on 3 hyppykiikkua, joista ei yksikään ole ollu käytössä. Verho hässäkkä pinnasänkyyn, en ole saanut laitettua paikoilleen. Puuhamatto, ei Eve viihtynyt lattialla, ja kun alkoi pyörimään, ne kaaret oli vaan tiellä..
Tarpeellisia ostoksia; kaukalo jossa jalusta, ilman sitä olis menny hermot! Kestot, jotka kyllä jo pieniä. Ja lainassa oleva liina on kyllä ihana!
Omia kuulumisia, Eve on ollu lauantaista lähtien nuhassa ja yskässä. Tänään käytiin lääkärissäkin mut mitään ei löytyny.
Viikonloppu meni kivasti mummojen luona ja nyt on Audissakin kitkat alla. :) Lauantaina käytiin kahdestaan ajelemassa kun Eve nukkui mummon luona. Oli kivaa käydä syömässä grillillä ihan kahdestaan!
Viikonloppuna Eve maistoi rahkaa ja marjoja. Kotona ollaan maisteltu vähän jugurttia. :)
Eilen Eve seisoskeli taas pitkiä aikoja, ja kerran jopa yritti askelta, mutta kaatui saman tien mun päälle. Oli se kyllä söpö. :)
Huh, tulipas pitkä teksti.. Jos vielä hetken huilais ennen kuin Eve herää ja mies tulee töistä. Pitää katsella miten bb-asukit hiihtää. ;)
Bejpi ja Eveliina sunnuntaina 10kk
Ihan vallan omia kuulumisia vaan tällä kertaa:
Emmi sai hoitopaikan! Ei siitä päiväkodista, mihin aluks luvattiin, mutta tästä ihan meidän läheltä ryhmiksestä. Ihan hyvä vaihtoehto. Huomenna pitää soitella ja kysellä, koska pääsee tutustumaan.
Ja neuvolassa käytiin aamulla. Pituutta löytyy nyt 78 cm ja painoa 10255g. Hienosti menee likka omilla käyrillään, pituus +1 ja paino pikkuisen 0:n alapuolella. Rokotuskin taas annettiin ja kun siitä selvittiin, neiti päätti tomerasti kontata ulos huoneesta. Onneksi oli ovi kiinni. =) Ja uus terkka oli oikein kiva. =)
Mitäs vielä? Niin sitä on pitänyt kertoa, kun Emmi on löytänyt uuden must-jutun. Nykyään täytyy päästä keittiön työtasolle, joka on ikkunan edessä, istumaan ja katselemaan lintuja ja oravia lintulaudalla. Siinä se likka tönöttää istua ja välillä nousee seisomaan ja hakkaa ikkunaa ja huutaa, kun on niin huikeat luontodokkarit menossa. Oikeesti, " meidän" orava roikkuu yhdellä takajalalla oksasta pää alaspäin lintulautaa kohden ja sieppaa siitä syötävää ja syö ne pää alaspäin roikkuen. Aika villin näköistä... ;o)
Nyt iltapalalle ja Greyn anatomian ääreen... Heippa!
-Amy ja Emmi, räkänokka unten mailla
elämä alkaa ehkä voittaa! Mun ihana äiti matkusti tänne meille eilen avuksi, joten olen saanut/saan levätä. Nakin kanssa nimittäin ei tällä hetkellä kauheesti lepäillä - kiipeilee koko ajan kirjahyllyssä ym.. Ja hei arvatkaa, mun äiti oli tehnyt jo kotonaan lettutaikinaa ja kuskasi sen isossa muovipullossa tänne ja sit paistoi meille illalla lettuja!!! Vähän ihana.
Nakki nukkui viime yön 20-08 ilman yhtäkään niistämistä ym. keskeytystä, yes. Toki meillä edelleen nokat vuotaa ym., mutta ihan ollaan jo erilaisia kuin eilen. Ehkä tää siis tästä...
Tekis kauheesti mieli iltatreffeille. Sillon illalla pitäis vaan juhlistaa jotenkin miehen synttäreitä, jotka sunnuntaina... En tiedä, pitäiskö mun lähtee käymään kaupungissa teitä moikkaamassa ihan pikaisesti. Täältä vaan kestää tunnin bussimatka... Pitää miettiä :)
Ihania Hennan ultrakuulumiset!!!
Makkara & Nakki 8kk