Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä! 22.10
Pikaisesti laitan taas pinon aluille ja päivitän nuo muut asiat vähän jälkijunassa.
Kommentit (23)
Ihanaa Angelianko, kun olet jaksanut kaikille niin kivasti kirjoittaa ja tsempata. Itse todellakin olen ihan maltillisena liikkeellä, olen lisännyt vain liikuntaa ja päättänyt jättää " höttöruuan" pois, jotta en ainakaan turpoaisi imetysaikana. Kieltämättä liikunta lisää jaksamista kotona vauvan ja 3v vauhti pojan kanssa. Laihdutuksella en ala leikkimään, sillä tarkoituksena on myös imettää sinne saakka, kun saa siirtyä lehmänmaitoon. Samoin toimin pojankin kanssa.
Oma liikuntavinkkini on se, että teen joka ilta sen 4 liikettä erilaisin toistoin ja sarjoin. Vie aikaani vajaa puoli tuntia. Jääkaapin oveen olen laittanut lapun, jossa maanantaina on merkattuna 3,5h, joka siis tarkoittaa, kuinka paljon liikuntaa pitää harrastaa vielä tällä viikolla. Jokaisen liikunta kerran jälkeen olen miinustanut liikkumani ajan ja tuloksena on uusi luku, jonka kertoo, kuinka paljon pitää vielä liikkua. 30min*7 tekee tuon 3,5h/vko. Mukaan en ole laskenut hyötyliikuntaa ja puistoreissuja.
Tällä viikolla tuo 3,5h liikuntaa on koostunut seuraavasti (niin, en ole muuten laskenut tuohon liikuntaan tuota kotijumpaani)
Ma: 1´10" vaunulenkki
Ti: 45" sauvakävely
Pe: 1´10" sauvakävely
Su: 45" vaunulenkki
Yht: 3´50"
Näillä eväin koitan jatkaa eteenpäin. Tällä samalla reseptillä olen kontrolloinut painoani aktiivisen urheiliuran jälkeeni sekä lapsien välissä.
Oikein paljon tsemppiä meille kaikille! Näytetään ensiviikolla " pakkaslukemia" toisillemme, joohan? Ja kaikki yhdessä: JOOOOOOOO!
-Möykky
Joo lihastakin vissiin ja reidet kiinteytynyt ainakin, mutta vyötärö ei. Kyllähän mä yritän mittailla, mutta itseltään on niin vaikea. Aina saa eri tuloksia. Rasvaprosenttia en ole vaaálla nyt uskaltanut vielä katsoa ku v-tuttanut muutenkin.. Toi liikuntatuntien miinustaminen kuulostaa hyvälle. Katonpa omaa liikuntaani:
su 60 min juoksu
ma 60 min jumppa
ke 20 min soutu+lihaskunto
to 30 min juoksu
pe 20 min soutu
Ja vloppu meni Kuopiossa Rauhalahdessa, ei niin keveästi ja lilluen, mutta ihan hyvä liikunta määrä. mä muuten jätän nyt kaikki hormonaaliset ehkäisytkin pois. Ei tarkoita vauvan yrittämistä kuitenkaan. (jos tulee niin sitten tulee) , vaan laihdutuksen tukemisesksi lähinnäkin!!!!!
Mun uusin terveellinen makeanhimon viejä on granaattiomenat! Niitä sekoitan maustamattomaan,rasvattomaan jukurttiin ja voi että on hyvää. Ei uskois tälläisen suklaahiiren suusta tuota kuulevan.
Mä valkkasin punnituspäiväksi keskiviikon (tasoittuu viikonlopun repsahdukset) haittaako se listan päivitystä?