Sisunaiset 22.10.
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 80.5 kg, 0.1 kg, 14.3 kg, 2.9 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.2 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 92.8 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 0.8 kg,
4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.7 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 78.5 kg, -0.9 kg, 13.7 kg, 1.7 kg,
3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]
106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 103.4 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 5.4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 35.8 , 1.70 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 63 kg, ( 60 kg), 64.4 kg, 0.2 kg, 18.9 kg, 1.4 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.8 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.6 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 3.6 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.2 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83.5 kg, 1.0 kg, 5.5 kg, 5.5 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31.8 , 1.62 m
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 9 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 35.7 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 79.6 kg, 0.5 kg, 10.6 kg, 3.6 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.2 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 84.2 kg, 0.5 kg, 6.3 kg, 3.2 kg,
4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 32.9 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.6 kg, 0.2 kg, 16.4 kg, 3.6 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.9 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77.5 kg, 0.6 kg, 18 kg, 2 kg,
11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 24.5 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 95.6 kg, 0.0 kg, 6.4 kg, 1 kg,
3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 34.7 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,
7 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 60.4 kg, 0.0 kg, 12.6 kg, 1.9 kg,
5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 20.4 , 1.72 m
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 77.6 kg, -0.4 kg, 12.4 kg, 3.9 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.0 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Emonamoha : -0.9 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Nolaana
2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Emonamoha
3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Chicky
4. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Kääpäle
5. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri
6. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Henniina
7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Katti26
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982
9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. göögle
10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga
11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Johkulainen
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Bertta07
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili
16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Körömölli
19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Allakka
20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ht.78
21. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Minlee
[/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1999 kg
Painamme nyt: 1720 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1650 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.4 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 226 kg
Kokonaispainonpudotus: 280 kg
Matkaa tavoitteeseen: 70 kg
[/color][/size]
ps. vielä on jäljellä 2 punnituskertaa. Nyt alkava viikko ja ensi viikko!!!
Kommentit (29)
Tulin vain ilmoittamaan et nyt pietän tauon.Ilmoittelen painon viimeistään joulukuussa ennen 24. päivää.On niin pahasti kuntoilu perseellään ku kaikki sairastellaan,et paino huitelee ihan omia lukemiaan.....Tsemppiä muillle sisunaisille......
Olipas kiva nähdä itsensä kärjessä - kerrankin kun oli hyvä viikkoa. No, se ei jatkunut - nyt on viikonloppu mennyt penkin alle kurkkukivun ja lasten sairastelun ja valvomisten kanssa. Inhottava, kun ei saa edes nukkua ja sitä kautta kerätä voimia :(
Liikuntojen puutteen takia on siis paino yläkantissa. Ja vaikka tiedänkin sen olevan nesteitä niin kyllä se mättää. Olishan tässä ollut mahdollisuudet jos ei pudotukseen niin ainakin samaan painoon kuin viikko sitten. Ei auta, parantumisia odotellessa (ja lapsosten yskimistä kuunnellessa) on vaan pidettävä näpit irti keksikaapilta, joka houkuttaa käsittämättömällä voimalla :-/
Punnitustulos huomenna - kuten tapoihini kuuluu.
Emo
tämän viikon maanantaiaamun paino: 95.8 eli plussaa tuli 200g edelliseen verrattuna.. mutta ei haittaa, huonomminkin olis voinu olla!
Nyt on varmaan jo pari viikkoa menny ihan perziilleen täälläki toi kuntoilu puoli, ja minähän en varsinaisesti ole tehnyt muutosta ruokailuun.. Tosiaan, sairastelut jatkuu edelleen.. onneksi on kyllä jo parempaan suuntaan menossa, mutta eilenkin oli vielä lämpöä. Eli eipä vieläkään pääse " ratsaille" , siis kuntopyörän satulaan.
Eilen tuli sit vielä syötyä sipsejä, ihan vaan sen takia kun oli tulossa jännä formulakisa =) ja todentotta, siitä tulikin todella jännä!! Meinasin jo jossain vaiheessa lähtee pois töllön äärestä, kun alkoi jo mennä liianki jännäks. Mutta ihan pakko oli sit kuitenki kattoo loppuun saakka :) Hyvä kisa!! Ai niin, sipsi pussi oli tyhjä klo 19.10 (kun startti oli 19.00) :-D
Mutta, meitä oli kyllä kaksi aikuista ja kolme lasta siinä " urakassa" mukana, eli ei onneksi niiin kauheesti päässy sipsejä äiskän masuun! Mut iha riittävästi!
Eipä tässä siis ihmeitä.. zemppii kaikille tähän viikkoon!!
N
Kiitos, minlee kun laititkin mut mukaan! Viime viikko meni tosi hyvin lukuunottamatta eilistä. Tuli juhlittua lauantaina ja eilen sallin dagen efter-herkuttelua.
Silti paino on ihan kivasti laskenut. Liikuttua on tullut ihan okei, kerran tein vakio 40 minsan lenkin, kerran rennomman 50 minsaa ja kerran (edellisen viikon juoksukeskustelun ansiosta) tein tosi kovan 23 minsan lenkin. Mulla on pitkään tuntunut siltä, että toi kunto junnaa samassa, ehkä tällaisella " viikko-ohjelmalla" sais jo vähän kasvatettua sitä.Mitäs sanotte Emo ja muut juoksutietäjät?
Salilla en ole käynyt pariin viikkon. Harmittaa kun ei vaan ole ehtinyt ja muutenkin se on mielestäni tosi tylsää ahertamista. Toivottavasti tässä ei ihan löysty, vähän sellainen olo on......
No joo, niitä tuloksia sitten:
Paino viime vko: 78,7 kg
Paino nyt: 78,2 kg
Pudotusta; -500g
T. Ororo
Moi Sisunaiset! :)
Käydään ensin omanapa läpi: Minulla siis viime viikonlopun syöpöttely toimi edukseen ja laittoi vissiinkin aineenvaihdunnan taas liikkeelle, kun menneellä viikolla putosi paino miltei joka aamu 100-200g, vaikka olen syönyt enemmän kuin normaaliviikkoina. Toki tuli liikuntaakin ihan kivasti pitkin viikkoa; 2 x 1,5h lenkki, 1 juoksulenkki ja 1 spinning tunti. Tässä tulokset:
Paino: 63,1kg
Muutos: -1,3kg
Tästä eteenpäin syön vähän enemmän päivässä ihan luvan kanssa (huom, en syö vähää nytkään, en ole kituillut missään vaiheessa), koska alan valmistaa elimistöä siihen ylläpitovaiheeseen. Varasin muuten tälle viikolle 2 spinning tuntia, yhden keskiviikolle ja sit sunnuntaille toisen. Tulee mentyä, kun ei kehtaa peruakaan. Sit olis ohjelmistossa uintia perjantai aamuna ja mahdollisesti sulkapalloa torstaina. Koitan saada vaihtelua näihin liikunta muotoihin, mut en tiiä tuleeko taas toteutettua mahtavat suunnitelmat. Miehellä on 4 päivää vapaata tällä viikolla niin pääsen minäkin vähän useammin käymään harrastuksissani (oli siitä taas kädenvääntöä). Olisi vaan ihana harrastaa jotakin yhdessä, mut kun sitä ei liikunta kiinnosta, ärsyttää! Kiva olis käydä vaunulenkilläkin miehen kans, mut ei tuota saa kirveelläkään ulos, jos siihen liittyy liikunta. Kuulemma töissä liikkuu niin paljon ja sen tiedän, että ei se niin raskasta se työ ole! No käympä sitten yksin tai kavereiden kans, ne sentään edes lähtee mukaan :)
Mulla on ollut helppo keskittyä tähän laihduttamiseen, kun on vasta yksi pikkuinen vauva, joka kulkee vaunuissa mukana lenkillä. Ei sitten olekaan muita velvollisuuksia, kuin huolehtia hänestä, siivoilla kotona ja tehdä sitä ruokaakin joskus miehelle (usein tekee itse, kun haluaa). Jos olisi useampi pieni nappula ja he vielä sairastelisivat ja sen lisäksi kävisin vielä töissä, niin voisin vaikka vannoa, että minun laihduttamisestani ei silloin tulisi yhtikäs mitään. En jaksaisi keskittyä. Haluan vaan sanoa, että ihailen teitä, joilla on vielä sisua ja pitkäjänteisyyttä laihduttaa kaikkien arjen kiireiden keskellä! Voimia teille todella paljon! :)
Johkulainen: Mukavaa taukoa. Älä sitten unohda meitä, vaan tule takas joulun tienoilla :)
Nolaana: Pikku plussahan tuo vaan oli, ei toinna huolestua suotta! Ensi viikolla pamautat miinukset sitten, eikös juu?
Emo: Toivottavasti ei tule isoa plussaa, kun sullakin on mennyt nyt tosi kivasti. Tai vaikka tuliskin, niin se ei menoa haittaa, antaa vaan potkua eteenpäin! Tulehan huomenna ilmoittelemaan :)
Ororo: Onnea! Mainio miinus-lohkaisu! Ja ihan hyvältä kuulostaa Ororo sinun juoksusuunnitelmasi, antaa palaa vaan! :D
Nyt suihkuun ja laittautumaan, olis tänään pari menoa ja voisi välillä vähän meikatakin, ettei taito ruostu ihan tyystin!
~Henniina
ps. Kamala romaani taas, hävettää. Livenä en ole mikään papupata.
elikkäs vähän tietoja painoni on tänään aamulla näin paljon kuin 84.6kg. mutta viikonlopulla on tullut paljon ylimäärästä mässyä.... seli seli. pituutta vain n.168cm eli runkoon nähden painoa on liikaa.
en ole saanut itseäni niskasta kiinni kun olen koittanut laihduttaa aina vaan repsahtanut.
minulla on reilu 6 1/2kk vanha tyttö. laitokselta tultua olin melkein siinä painossa kun aloin odottamaan 2kg puuttu siitä. ja nyt viimeisen 4kk aikana olen lihonnut n5kg,se harmittaa.
nyt toivoisin et täällä olis paljon persuksille potkijoita et sais painon tippumaan.
tavoite olis joskus hamas tulevaisuudes painaa 60kg mut jos vaikka eka välitavote olis 75kg viikkoo en osaa heittää mut kunhan tulis joskus.
tsemppiä kaikille!!
Tervetuloa Sisunaisiiin!
Onneksi olkoon pienokaisesta :) Minullakin on pienokainen, mutta meidän poitsu on jo 8kk. Itselleni tuli ja jäi raskauskiloja aika huimasti ja niitä olen pudottanut nyt pois.
Täällä tuemme toisiamme ja laihdutellaan, kukin omaan tahtiinsa :) Minlee lisää sinut listalle (ensi viikon päivitykseen) ja siitä se lähtee sitten. Ja löpisemässä saa käydä pitkin viikkoa, täällä me vaihdellaan ajatuksia laihduttamisesta ja vähän kaikesta muustakin. Tsemppiä!
~Henniina
tervetuloa mukaan.
Sehän on tuttua asiaa, että jokainen laihtuu eri tahtia.
Me sisunaiset etenemme pienissä pätkissä. Tällä hetkellä jokaiselle on laskettu välitavoite viikole 44 (eli ensi viikkoon). Seuraava välitavoite laskettaneet tuonne joulun alusviikolle.
Se paljonko kukin laihtuu sinä aikana riippuu sitten henkilöstä itsestään. Toiset sanovat, paljonko haluavat silloin painaa. Suurimmalle osalle minä lasken painon. Lasken tavoitepainon ihan sen perusteella, miten kyseisen henkilön paino on aikaisemmin tippunut. Eli esim. jos 10 viikon aikana on painoa tippunut yhteensä 5 kg, tulee siitä, että keskimäärim paino tippuu 500 g / vko. Jos välitavoitteeseen on matkaa 10 viikkoa, tarkoittaa se käytännössä sitä, että viikon X (esim. 51) välitavoite tulee olemaan: nykypaino - 10 x 0.5 kg eli nykypaino - 5kg.
Minä hoidan nuop laskuasiat, kuten myös kaikki yhteenvetoon tehtävät laskutoimiitukset. Riittää, että sinä ilmoitat joka viikko aina uuden painosi, sekä varmuuden vuoksi, paljonko on tullut plussaa / miinusta.
Tämän viikon yhteenveto tulee sitten ensi maanantaina, joten yhteenveto kulkee aina viikon jäljessä.
t. Minlee
Se on sitten taas uusi viikko ja uudet kujeet ja toivottavasti se on meillä jokaisella tsemppiä täynnä :o)!
Mulla vaaka näytti aamulla 78.4kg eli miinusta tuli 200g, joka on samanverran kun viime viikon plussa, mutta plussalla ollaan siis edelleen kun sitä tuli jo aiemmin..plääh!
Nyt tarttis saada vaan taas se tiukka ote myös tuohon pisteiden laskuun..joku siinä edelleen hitusen tökkii :o(..liikuntaa kyllä tulee reilusti..viime viikon liikutut tunnit 8h!
Tänään oon menossa taas vesijumppaan ja illalla aattelin tehdä pizzaa iltapalaks, mutta sen jälkeen aionkin olla loppuviikon kiltisti..huom. ainakin aion ;o)!
Ens maanantaina mulla alkaakin ne työt ja tulen siis vasta joskus illemmalla ilmoittamaan painon, kunhan vaan muistaisin aamuhässäkässä käydä vaa´alla, kun se pakkaa nykyisinkin helpolla unohtumaan, kun pitää viedä molemmat pojat 9.00 aikaan kouluun ja kerhoon niin saatika sitten, kun lähtö on kotoa 7 aikoihin ja muksujen toimitus hoitoon yms., mutta kai siihenkin tottuu ja oppii muistamaan sen puntarin silmät sikkurallakin..toivottavasti ainakin ;o)!
JOHKULAINEN:Tsemppiä taukoon..toivottavasti sairastelut yms. helppaa pian!
EMO:Teille kans kovasti paranemissäteitä..se on niin inhoa puuhaa kyllä :o(!Toivottavasti vaaka on armollinen huomenna..tsemppiä :o)!
NOLAANA:Hyvä, että teillä rupee pöpöt helppaamaan ja toivottavasti pääset taas kuntopyörän kimppuun..pieni plussa onneks vaan.. hyvä :o)! Tsemppiä!
ORORO:Hieno pudotus, onnea..jatkahan samaan malliin, sillä tuntuu toimivalta systeemiltä ;o)!!Tsemppiä!!
HENNIINA-:Vaude sun pudotusta..aivan mahtavaa..onnea :o)!Ja kirjoita ihmeessä romaaneja..niin minäkin teen aina..juttua piisaa ehkä enempi mitä toiset jaksaa ees lukea, mutta tämmönen mä vaan olen ;o)!!Tsemppiä!!
SADEYE:Tervetuloa mukaan..onpa kiva saada uusiakin taas porukkaan :o)!Mulla kävi joka raskaudessa samalla tapaa eli paino ei noussut tai jopa laski, mutta kotiäiti-aikana sain sitten kerättyä kiloja enempi kuin laki sallii, sillä jääkaappi on liian lähellä täällä kotosalla ;o), mutta ryhmän avulla tsemppi pysyy päällänsä paremmin ja tuloksia syntyy..tsemppiä kovasti :o)!
Eipä nyt taas muuta..kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!
köris
Ja onnittelut hienoja pudotuksia tullut! Mulla näytti vielä eilen aamulla että olisi tulossa plussaa yli kilo ja ihmettelin sitä kovasti. Tämän aamun tulos oli kuitenkin 80,6kg ja plussaa 100grammaa. Siinä mielessä täytyy olla tyytyväinen että tuon enempää ei plussaa tullut, mutta sitten taas toisaalta en ole tyytyväinen. Mä söin paljon järkevämmin viime viikolla kuin pitkiin aikoihin. Karkkiakin meni paljon paljon vähemmän. Ainut mitä mun tekisi mieli on lakut, mutta niitähän ei raskaana ollessa saa syödä kuin ihan vähän päivässä. Iltasyömisetkin on olleet paljon järkevämmät. On tää laihdutus niin ihmeellistä välillä. No ei auta kuin jatkaa yritystä :)
Voit poistaa minut listalta, olen ollut sairaalassa ja menen taas ja perheessä surua nyt ei jaksa keskittyä. Joka tapauksess paino on 106,6 sahaamista , kun ajatukset muualla.
Kaikkea hyvää Teille ja hyviä pudotuksia kaikille
ALLAKKA:Ei paha nousu..aluksi turvottaa, joten hyvähän tuo paino on ;o)!
JOKOA:Voi miten ikävää :o(..kovasti jaksuja, paranemista ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi!
Nyt tarvii ottaa taas vaan tiukkaakin tiukempi linja ja tänään onkin taas pisteet kehissä :o)..eilen oli pisteetön päivä ja tein pizzaa ja mies toi mulle suklaalevyn <3.. tosin tänäänkin mennään miehen ja poikien kanssa leffaan ja pojat ilmoitti jo, että poppareita ja limua pitää sitten ostaa eli ans kattoo kuinka hyvin pystyn pitämään niistä näppini erossa.. tosin jos ottaa light-limua ja syö muutaman popparin niin eihän se pisteellisesti maata kaada vielä ;o)!
Meillä on tänään miehen kanssa seurustelun vuosipäivä..ollaan oltu yhdessä jo 14 vuotta <3 ja aattelin kokata meille pihviä ja juusto-kermaperunoita(tosi kevyttä..joo´o), jotka sitten nautittais lasten nukkuessa kynttilänvalossa :o), mutta taitaa tuon leffareissun takia jäädä kokkailut..jos kokkailisinkin vasta huomenna, kun miehelläkin on vapaapäivä..ei kai se niin nokon nuukaa ole ja päivän päälle;o)!!
Eilen piti mennä vesijumppaan, mutta kaveri perui viime hetkellä..että ketutti :o( ja päätinkin sitten mennä yksin, mut sit mies meni päikkäreille ja mä touhusin kaikenlaista huomaamatta lainkaan ajankulua ja sit ois jo tullut hirmu kiire niin aattelin, et jos menis sittenkin vasta keskiviikkona..yksin silläkin kertaa, mut enköhän mä selvii..olin mä viime vuonnakin ainakin kerran yksin siellä tai siis en tosiaan yksin vaan 30 muun muijan kanssa, mutta ilman omaa kaveria ;o)!!
Eiköhän nää plätinät taas riitä tältä erää..kaikille mukavaa tiistaita ja kovasti tsemppiä!!
köris
Hohhoijaa.. ei ne taudit sit vielä ollutkaan meidän perheeltä ohi.. Viime yönä alkoi nimittäin keskimmäinen poika ripuloimaan, ja oli oksentanukin sänkyynsä.. Ja oksentelee se vieläki, mut ei taho oikein tulla mitään.. mut toi ripuli on sit tällä hetkellä se pahempi. (tosin, melkein mieluummin meniski pelkällä ripulilla ohi..) Mutta yhtäkaikki, sehän tietää äiskälle pyykkisulkeisia.. :S Toivoo vaan ainoastaan ettei tarttuis enää muihin!! Itellä alkoi kyllä kans sillo aamuyöllä ihan sattuu vatsaan! ja kurnahtelikin omituisesti.. Ja eikun heti maitohappoja ottamaan! :)
Ja esikoisella on varmaan kuumetta, ainakin eilen illalla oli vielä 37,6.. nyt aamulla en ole mitannu.. Kuopuksella (2½v) ei taida juuri nyt olla mitään..mutta sehän työllistää äiskää jo muutenkin ;)
sadeye: tervetuloa vielä mukaan! Kiva kun päätit uskaltautua tähän joukkoon! :)
jokoa: lähetän lohtuhaleja sinulle! voimia!! Jos joskus päätät tulla takaisin niin varmasti on paikka auki täällä!
köris: te ootte kyllä ollu kauan yhdessä! kun muistelen ettet oo kovin vanha vielä itekään!! kermaperunoita..nooh, kerrankos sitä (tai ei se mitään vaikka toisenkin kerran ;)) on juhlimisen arvoista jokatapauksessa!! Onnittelut!
jaahas.. pitäs kai alkaa niitä pyykkihommeleita kahtelee (tai, kyllähän mulla jo yksi koneellinen onkin pyörimässä, liekö jo loppunutkin)
N
NOLAANA:Novoihan kökkö, että teitä kiusitaan nyt sairasteluilla!Mulla muuten kans rupee heti kiertämään muka omassa mahassakin, kun joku muksuista oksentaa ja niitä joutuu siivoomaan, mut oon pähkäillyt, et johtunee vaan siitä, et on niin yökkis hommaa ;o)!Toivotaan, ettette muut sairastu tuohon yökkimystautiin!!
Ja totta tosiaan..on tässä oltu pieni ihmisikä yhessä..olin just 16 täyttänyt, kun ruvettiin seurustelemaan ja isäntä oli 18v. ;o), joten hyvin on yhessä viihdytty ja viihdytään edelleen!
Noista kermaperunoista sen verran, että ruokakermalla tietenkin ne teen niin onhan ne sit jo liki keveitä, eiks jeps ;o)!!?
[b]Köris[/b]: Jep, minä käytän aina sitä Kevyt ja paksu (4%) tai jotain 5% ruokakermaa niin ei ole kovin paha. Ei, vaan hyvä :) Mukavaa vuosipäivää!! Meillä ollaan oltu 15v yhdessä, eli aika samoissa mennään täälläkin.
[b]Ororon[/b] juoksuohjelma kuulostaa hyvältä - vielä jos saisit yhden lenkin (sen kevyen) venytettyä yli tuntiin niin toooosi hyvä!! Voi kun itsekin taas pääsisi kunnonkohotuksen pariin ja loppuisi tämä kurkun kakistelu :-/
[b]Jokoa[/b]: Voimia ja kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi ((()))
Muillekin tsempit projekteihinne!! Minulla puoliolo vaan jatkuu enkä lenkille uskaltaudu - etenkin kun viikonloppuna olis kylpylävuorokausi tyttökaverien kanssa sovittuna ja varattunakin niin minun tuurillani olen sitten kipeä :( Mieluummin siis menen sinne kilon painavampana kuin kuumeessa, eikös?
Paino oli siis tänään koholla, kuten tiesinkin. Kai sen voi ilmoitella, vaikka ärsyttääkin nämä edestakaiset hyppelyt: [b]78,8kg[/b] ja plussaa 300g. Ensi viikkoon en uskalla miinusta luvata, eli olisko mun välitulokseni nyt tässä... toivon mukaan siitä sitten paremmalla tsempillä kohti joulua!
Emo
Minulla on tosiaan jumi päällä!! Vaikka tarkaan keventelin ja pidin ruokapäiväkirjaa joka päivä niin ei pudonnut kuin 200 g. Kuiteski oli päiviä jolloin meni reilusti alle kalorirajankin!!! Voi että ottaa pattiinn kun koko ajan ois hirveä tsemppi päällä. No nyt tällä viikolla yritän harrastaa hikiliikuntaakin niin jospa se paino sitten romahtaisi kunnolla alas!!!
Ette kyllä usko!!! Menin farkkukauppaan, kun entisiä piti koko ajan nostella: Myyjä sanoi Only kaupassa, että pitää kyllä hakea 40 koon farkut kun on löysällä tuostaedestä lantion kohdalta!! Ne 40 meni ihan hyvin jalkaan vaikka olikin aika tiukat. En ostanut kuitenkaan niitä, koska ehkä pikkuriikkisen turhan matalat äiti-ihmiselle, kun pitää koko ajan kyykkiä : )
Ostin sitten Espritin farkut, koko 40! En muista oliko nämä malliltaan Denverit vai Dallasit : ) Olin kyllä ajatellut, että joudun 42 pitämään sinne 70 kiloon saakka...
Vähäkö oon iloinen iloinen iloinen...No mutta mulla onkin kaikki rasva vyötärön kohdalla ja rinnoissa : )
No haastetta piisaa tälläkin viikolla, kun tytär täyttää 3-vuotta ja synttäreitä pidetään torstaina ja sunnuntaina!
Mahtavaa Henniina! Sinä se osaat ja pystyt!!!
Tervetuloa porukkaan Sadeye!
Köris: Siis mekin ollaan jo neljättätoista vuotta yhdessä miehen kanssa!
: ) Onnea teille!
Jokoa ja Johkulainen: Tuutte sitte hoikempana takaisin!
Nolaana: voi ei tuota sairastelua! Ihan tulee meidän keväinen sairastelukierre mieleen. Siinä meni pari kuukautta kun kaikki kulkutaudit käytiin läpi. Ei siinä paljon ajatukset laihiksessa pysynyt. Voimia nyt kuitenkin koko perheelle!
Emo: Mutta eikö ookki mahtavaa olla pysyvästi (toivotaan näin!) alle kasikympin. Niin ja jossain vaiheessa otetaan taas tsemppirutistukset siihen 75 kiloon!
Mukavaa viikkoa!
Katti
Pari viikkoa on mennyt etten ole käynytkään vaakaa edes katsomassa. Olen elänyt kuin pellossa, eli kaikki on maistunut, tulos kuitenkin vain +500g! Olen tähän kyllä tyytyväinen uskokaa tai älkää :) Nyt pitäisi tehdä ryhtiliike mutta mistä voimat... Yritän hillitä himojani makean suhteen ja hiljakseen yritän tsempata.
Eilinen meni nappiin leffaillan poppareista ja muutamasta namista huolimatta, sillä pisteitä kului se 20 mitä saakin kulua ;o)!
Tänään onkin sitten tiukempi juttu, sillä pitäis kokkailla sitä " vuosipäiväateriaa" näin päivän myöhässä, kun eilen ei ehtinyt ja mies oli ostanut leikkeet vaikka pihvit käskin ostaa..en tiedä onko ees mahdollista pysyä pisteissä..nuo leikkeen leivitykset vie pisteitä niin hirmusti :o(!
Tänään aattelin myös suunnata sinne vesijumppaan yksin, mutta saas nähdä jääkö taas vaan aatokseksi, kun hommia piisais kyl kotonakin vaikka muille jakaa ;o)!
EMO:Sitä 5% ruokakermaa minäkin aattelin käyttää eli ei hirmusti pisteitä mene!
Ei tullut paha plussa..hienosti ja reippaasti oot 80 rajan alapuolella ja sehän on hyvä se..ens viikolla sitten taas likemmäs tuota 78kg ellei jopa sen ali..se mullakin tavoitteena ;o)!Tsemppiä!
KATTI26:Me ollaan kyl niin samiksii monen monissa jutuissa, et ihan naurattaa välillä, kuinka voi olla niin paljon yhtäläisyyksiä toisilleen liki tuntemattomissa henkilöissä ;o)!!
Hienoa, et sait jo koon 40 farkut..voi kun minäkin jo pian..edelleen on käytössä 42 kokona ja joistain jopa 44, mutta pikkuhiljaa!!
Tsemppiä synttärijuhliin ja 3 vuotiaalle neidille myös hirmusti onnea.. meillä kans seuraavana viikonloppuna edessä pojan 5v synttärit ja mamma tiukilla taas vaihteeks ;o)!
GÖÖGLE:Nyt vaan tiukka linja..muutaman päivän pysyt tiukkaakin tiukempana, etkä anna mieliteoille periks niin sit se on palhjon helpompaa tää laihdutus taas eikä niitä herkkuja tee niin paljon enää mielikään..kokeiles ;o)!!Tsemppiä!!
Eipä mulla taas muuta..
köris
Moikka kaikille. Mä oon pitänyt kans vähän omaa lomaa laihdutuksesta, kun tuntuu että nyt ei suju. Motivaatio nollassa. Mua viel kaiken lisäks masentaa kun aamut on niin pimeät, ihan hämärää viel kahdeksan jälkeen ku lähden meiän keskimmäistä viemään eskariin. Mä oon muutenkin viel aamu-uninen eli puol unes sit aina aamul mennään, varsinkin ku ehtoisin tulee valvottua..
Painoa on tullut korkojen kera, mutta alle 80kg sentään ollaan viel ja siel aion pysyäki. Eli ilmotellaan nyt tulokset, eipä oo paljo hurraamista..
Paino viimeks: 77,6kg
Paino nyt: 78.7kg
eli +1.1kg , mut tää on mulla siis nyt kolmen viikon tulos.
Mut eipäs täs muuta, onnittelut kaikille pudottaneille. Ja sisua muille!
Sinähän et enää ole tauolla, tässä sinun tuloksesi, tuonne muiden joukkoon.
90 kg, 75.6 kg, ( 70 kg), 78.7 kg, 0.6 kg, 11.3 kg, 3.1 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 26.0 , 1.74 m
Minlee