Sisunaiset 22.10.
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu lokakuun loppuun, viikolle 44!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color]
TAUSTALLA
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]
94.8 kg, 77.6 kg, ( 62 kg), 80.5 kg, 0.1 kg, 14.3 kg, 2.9 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.2 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color]
58.2 kg, 52 kg, ( 52 kg), 56.4 kg, 0.0 kg, 1.8 kg, 4.4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.61 m
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color]
93.7 kg, 92 kg, ( 75 kg), 92.8 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 0.8 kg,
4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 30.7 , 1.74 m
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 76.8 kg, ( 72 kg), 78.5 kg, -0.9 kg, 13.7 kg, 1.7 kg,
3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 26.5 , 1.72 m
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] göögle [/b]♥[/color]
106.3 kg, 98 kg, ( 72 kg), 103.4 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 5.4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 35.8 , 1.70 m
[color=fuchsia][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 63 kg, ( 60 kg), 64.4 kg, 0.2 kg, 18.9 kg, 1.4 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 22.8 , 1.68 m
[color=green][b] Ht.78 [/b]♥[/color]
78 kg, 74 kg, ( 63 kg), 77.6 kg, 0.0 kg, 0.4 kg, 3.6 kg,
9 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 29.2 , 1.63 m
[color=fuchsia][b] Johkulainen [/b]♥[/color]
89 kg, 78 kg, ( 65 kg), 83.5 kg, 1.0 kg, 5.5 kg, 5.5 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31.8 , 1.62 m
[color=green][b] jokoa [/b]♥[/color]
110.9 kg, 99 kg, ( 80 kg), 108 kg, 0.0 kg, 2.9 kg, 9 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 35.7 , 1.74 m
[color=fuchsia][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 76 kg, ( 68 kg), 79.6 kg, 0.5 kg, 10.6 kg, 3.6 kg,
6 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 28.2 , 1.68 m
[color=green][b] Kääpäle [/b]♥[/color]
90.5 kg, 81 kg, ( 75 kg), 84.2 kg, 0.5 kg, 6.3 kg, 3.2 kg,
4 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 32.9 , 1.60 m
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 75 kg, ( 68 kg), 78.6 kg, 0.2 kg, 16.4 kg, 3.6 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28.9 , 1.65 m
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 75.5 kg, ( 72 kg), 77.5 kg, 0.6 kg, 18 kg, 2 kg,
11 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 24.5 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color]
69.6 kg, 67.5 kg, ( 65 kg), 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 1.2 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.3 , 1.68 m
[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]
87 kg, 65 kg, ( 65 kg), 69 kg, 0.0 kg, 18 kg, 4 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.8 , 1.78 m
[color=fuchsia][b] Nolaana [/b]♥[/color]
102 kg, 94.6 kg, ( 85 kg), 95.6 kg, 0.0 kg, 6.4 kg, 1 kg,
3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 34.7 , 1.66 m
[color=green][b] Ororo [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] ronja1982 [/b]♥[/color]
65 kg, 55 kg, ( 55 kg), 58.9 kg, 0.0 kg, 6.1 kg, 3.9 kg,
7 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 21.4 , 1.66 m
[color=fuchsia][b] rosvohummeri [/b]♥[/color]
73 kg, 58.5 kg, ( 58.5 kg), 60.4 kg, 0.0 kg, 12.6 kg, 1.9 kg,
5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 20.4 , 1.72 m
[color=green][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 81.5 kg, ( 68 kg), 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.3 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 31.6 , 1.62 m
[color=fuchsia][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 73.7 kg, ( 70 kg), 77.6 kg, -0.4 kg, 12.4 kg, 3.9 kg,
8 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.0 , 1.80 m
[color=blue][/size][size=1]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Emonamoha : -0.9 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 44 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Nolaana
2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Emonamoha
3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Chicky
4. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Kääpäle
5. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri
6. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Henniina
7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Katti26
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ronja1982
9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. göögle
10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Volga
11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
12. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. jokoa
13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Johkulainen
14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Bertta07
15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Nefili
16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Momentti
17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Körömölli
19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Allakka
20. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. ht.78
21. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Minlee
[/b][/size][size=1]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: (AatuLiina), Allakka, Axelare, Bertta07, Chicky, Emonamoha, (Enkeli1977), göögle, Henniina, Ht. 78, Johkulainen, jokoa, Katti26, Kääpäle, Körömölli, Minlee, Momentti, Nefili, Nolaana, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, taaskerran, Volga
Laihduttajia: 25
Painomme oli alussa: 1999 kg
Painamme nyt: 1720 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 1650 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -2.4 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 226 kg
Kokonaispainonpudotus: 280 kg
Matkaa tavoitteeseen: 70 kg
[/color][/size]
ps. vielä on jäljellä 2 punnituskertaa. Nyt alkava viikko ja ensi viikko!!!
Kommentit (29)
Muutama huonompi päivä takana johtuen ihan siitä, että en ole päässyt kertaakaan (!) liikkumaan tällä viikolla. Miehellä on iltavuoro niin en edes lenkille voi mennä=(
Huomaan vaan, että heti kun on liikunta vähemmällä ei ole oikein energiaa mihinkään ja se taas johtaa helposti syömiseen.
Mulla on tämän laihdutuksen ajan mennyt vähän niin kuin sulla EMO, nimittäin olen syönyt yllätävänkin paljon aina välissä, mutta sitten pitänyt kuitenkin kontrollin niin, että painon suunta pitkällä välillä on kuitenkin alaspäin. Nyt mulla on tällainen " pyörin seiskaseiskan yläpuolella kuukaus" , pari kuukautta sitten kirosin sitä kun en pääse seiskakasista eroon. Tosi hitaasti siis menee, mutta sitten kun muistelee noita menneitä tulee ihan kiva olo, että jotain tapahtuu ja silti mä vietän aika normaalia elämää=)
EMON nälkäkysymykseen sellainen vastaus, että joskus mäkin oikein nautin näläntunteesta, mutta silloin mä tiedän, että voin syödä heti kun ehdin (yleensä nälkä johtuu kiireestä). Useimmiten koitan kuitenkin välttää sitä pahimpaa nälkää, vaan syön jo kun tiedän, että viime ruokailusta on kulunut tietty aika (yleensä kolme tuntia).
Harrastan välipaloja kuten omenat, kuivat soijasuikaleet (on muuten yllättävän hyviä) ja ruisnäkkileipiä joita en laske mukaan päivän ruoka-annoksiini ollenkaan. Näillä saan pidettyä pahimman nälän poissa tai korvaan herkuttelukohtauksia......
HT 78:lle tervetuloa taas mukaan! Nyt vaan tsemppimieltä, kyllä se siitä lähtee lutviintumaan! Mäkin olin paussilla välillä ja täällä taas, eihän täältä pysty olemaan erossakaan.....
Sitten unten maille, menee nämä illat aina vaan kukkumiseen....
Ororo
HYVÄT uutiset on ne, että äsken vaaka näytti 93,9!!??!!?? siis pudotusta on monta kiloa, maanantaista!!
HUONOT uutiset on tietty se, että mulla oli eilen ihan kaamea vatsatauti. Lähinnä ripulia, mutta piti pari kertaa kyllä oksentaakin.
Että sikälihän tuo ei tietysti missään nimessä ole virallinen tieto (mikä kyllä sinänsä olis aika kiva, nimittäin silloin olisin alittanut tavoiteenkin ;)) ja eipähän tänään ole edes mun oma virallinen punnituspäiväkään. Mutta tuntui ihan uskomattomalta nähdä tuollaisia lukemia vaa' assa!!
(tähän väliin täytyy todeta, että ihan hölmöö tälläisiä " huonoja uutisia" kertoilla, kun täällä meidän joukossa on oikeasti sellaisia joilla on paljon huonompia uutisia ollut..surua ja muita vastoikäymisiä.. Lähetän nyt heille lämpöiset ajatukset.)
Kuntoilut on tosiaan multa menny nyt jo useamman viikon ajan ihan pyrstölleen. kun koko ajan ollut jotain tautia tms. Tai sitten ei ole vaan jaksanu.. sitä motivaatio-ongelmaa on täälläkin ollut havaittavissa. Siten että kun on ollut pitkä tauko niin sitten taas siitä rytmistä kiinni saaminen tuottaa ongelmaa. No, tosin on kyllä käyny niinkin että jonain päivänä oon ollu " liian väsynyt" kuntoiluun, ja sit seuraavana päivänä oonkin todennu että olenki kipeä. Että sikäli ihan ok.
Rinnoista oli puhetta. Mulla on todellakin pienentynyt.. Ja siis minä oon siinä mielessä " hassu" ylipainoinen, kun mulla on pienet rinnat (siis ainakin suhteessa muuhun kroppaan!) Ympärysmitta on toki suuri (90-95) mutta kuppikoko ei ole oikeastaan B:tä isompi, ehkä jossain malleissa saattaa se C mennä.. Mutta tälläkään yhdistelmällä ei meinaa löytyä liivejä (siis pieni kuppi, iso ympärys..ainakaan marketeista..) siis lähinnä se ympärys tuottaa onkelmaa.. Imettäessä mulla oli vielä D-kuppi.. Tarkemmin ajatellen, ei mua niinkään se koko harmita, vaan se että ne riippuu!!! Oikeasti olen alkanu haaveilee näiden riippurintojen tilalle silikoneja ;) no, en nyt varmaan koskaan oikeesti toteuttas, mutta katkerana kattelen naisia joilla on kivat täyteläiset rinnat (olipa luomut tai silikonit ;))
Niin.. mitäs sitä vielä piti.. niin siitä nälästä. Minäkin jotenki tykkään siitä tunteesta että tulee nälkä, ainakin välillä. Mut sit jos tulee ihan hirvee nälkä, ja sit ei olekaan valmiina mitään ruokaa tai tietää että siihen menee reilusti aikaa ennenkuin on valmista niin se ei ole enää kivaa! :)
no niin.. tässäpä sitä tulikin taas tarinaa.. Pitänee lähteä aamupalalle..nyt kun voi taas jotain syödäkin :) ja on muuten nälkä!!
N *kyllä tästä vielä noustaan..*
KYLLÄ ON TAHMEETA siis olen pitänyt nyt " lomaa" ruokapvä
kirjasta tasan kuukauden, huoh....
TÄNÄÄN päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa päiväkirjan
ja lopettaa iltaherkut....
Paino junnaa ja peilistä löytyy syyllinen :D
Paino viime ma 77,6kg
Paino nyt 77,6kg
+/- 0g
TSEPPIÄ kaikille ja toivotaan että täältä laiskuuden suosta
nyt noustaan ja paino lähtee kiipimään sinne toivomaani 70kg
kohti :D
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA :D
ps. meilläkin oli vatsatauti mutta skippasi minut =(
Perjantain kunniaksi tulin painon ilmoittamaan, se onkin taas pompannut viime viikosta, nyt vaan alaspäin. Kovin vaihtelee nämä meikäläisen tulokset, nyt on taas niin suuri pudotus että vähän epäilin toimiiko meidän vaaka mutta uskottava kai se on:
paino 83,3 kg
muutos - 0,9 kg
Jospa tämä plussakausi olisi ohi, 3 viikkoa tässä on mennytkin " hukkaan" kun on plussia vaan paukkunut. Lenkkitaukoa tosin taas luvassa, jo kerran ohi mennyt flussa meinaa tulla takaisin enkä viitsi silloin lenkillä käydä vaikka mieli tekisikin, en mitään keuhkokuumetta kuitenkaan halua. Pitää koittaa pysyä noissa pisteissä että saisin myös ensi viikolla miinusta ilmoittaa.
Niin pitkän pinon olitte kirjoitelleet etten sitä nyt edes kerennyt läpi lukea. Paljon tuntuu sairastuneita olevan, sinne pikaisia paranemisia ja voimia muiden murheiden/surujen kanssa painiville. Onnea miinustuloksen saaneille ja tsemppiä kovasti joilla takkuaa, niin minullakin mutta koitetaan jotenkin rämpiä eteenpäin.
Meillä on suuri elämänmuutos edessä, minulla alkaa työt ja 3-vuotias lapsi aloittaa päivähoidon. Saa nähdä miten käy minun kun en enää olekaan koko ajan kotona missä on helppo kontrolloida syömisiä, lenkitkin varmasti vähentyy radikaalisti, en usko että voimia on samalla tavalla lähteä illalla sauvomaan kun on päivän ollut menossa.
Mutta tämmöiset turinat tällä kertaa, oikein hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!
Kiva, kun olette kirjoitelleet altiivisesti! En vaan ehdi paneutua nyt lukemaan kunnolla juttuja, mut jotain pitää höpistä :)
Minun viikko: Liikuntaa kivasti, mut paino nousee... No ei haittaa, kun tuskin tämä nyt lihomista on.. Kehittyisi vaan sitä lihasta tuonne nahan alle, se passais!
Tissit: Pakko tätä aihetta kommentoida. Minä olen ikäni kärsinyt tissikateudesta, kun itsellä ei ole kovin kummoinen varustus (Emo mokoma, sulle on annettu täytteet minunkin tisseistä, kun niitä jaettiin!:). Raskaana ollessa oli ihanasti C-kupit ja nyt se ilo vietiin ja tilalla on ne pienehköt, tyhjät ja roikahtaneen näköiset B:t. Valitin miehelle tissien kurjaa näköä ja vannotin sen ostamaan mulle silikonit, kunhan lapsiluku on meillä täysi eli varmaan sitten kolmenkympin jälkeen. Mutta tuskimpa ikinä oikeasti uskaltaisin silikoneja ottaa...
Onnea miinustelijoille ja tsemppiä plussailijoille. Minun täytyy nyt taas rientää. Tuun kommentoimaan paremmalla ajalla :)
~Henniina
Viikko on sujunut mulla mukavasti, joten miinusta odotan/toivon maanantaille, jos vaan muistan jännityksissäni vaa´alle hypähtää.. tosin menkat päällänsä eli turvottaa varmasti eikä hirmuisia tuloksia tule, mutta jos ees hiukan niitä vanhoja plussia pois taas niin oon tyytyväinen ;o)!
HT.78:Kovasti tsemppiä nyt, jotta tosiaan paino pysyy alle 80kg:n lukemissa..kyllä nää pimeet aamut onki väsyttäviä, mutta eiköhän se tästä!!Tsemppiä ja jaksuja kovasti!
EMO:Hienoa, että sujuu hyvin..jatkaan samaan malliin siis vaan :o)!
Mulla ei oo kokemusta ruoka-aineallergioista, miutta voisin hyvin kuvitella, et paprika vois oireilla noin!!
ORORO:Tsemppiä viikkoon..liikunnat on jääneet mullakin aika vähiin tällä viikolla, mutta kunhan katsoo syömisiään niin hyvähän se on niinkin ;o)!!
NOLAANA:Hienot lukemat vau..hrmi, että ne on vatsataudin kylkiäisiä..toivotaan kumminkin, että pysyisivät, sillä kyllä se ois ihan ansaittu " palkka" tuosta taudin hirvityksestä ;o)!!Tsemppiä!
VOLGA:Tuohan on ihan hyvin, et ei tullut kumminkaan plussaa, vaikket ruokapäiväkirjaa pitänytkään :o)!Tsemppiä!!
KÄÄPÄLE:Komia miinus..onnea :O)!!Teillähän on sit ihan sama tilanne eessä, kun meilläkin eli minäkin aloitan työt nyt maanantaina ja lapset menee hoitoon..tsemppiä teille uuteen elämänvaiheeseen :o)!
HENNIINA-:Toivotaan nyt että painokin tajuu lähtee laskusuuntaan.. tsemppiä :o)!
Mulla tosiaan alkaa maanantaina ne työt, joten hiljenee varmasti munkin palstailu sitten jonkin verran..kuitenkin lupaan painoni tänne ilmoitella joka viikko ja koitan kyllä muutenkin olla edelleen aktiivinen, mutta eilisessä työpaikan rekrytointitilaisuudessa vähän sanottiin, että täytyy varautua 8-20 työpäiviin nää ensimmäiset työviikot, jotta saadaan homma toimimaan, joten voipi olla hiukan vähäistä mun surffailu sen ajan ;o)!
Mä meen nyt laittamaan muksuille ruokaa ja sit lähdetään Fröbelin palikat-konserttiin jammailemaan ;o)!!
Eipä muuta..kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja kovasti tsemppiä!
köris
vaa' alla: 60,6 kg, plussaa edellisen kerran jälkeen 200g.
Tämän viikon punnitus myöhästyi ja viime viikolla jäi väliin kokonaan. On vaan niin paljon kaikkea tällä hetkellä, suruakin, että ei meinaa riitätä energia viimeisen parin kilon kadottamiseen. Mutta silti haluan vielä sinnitellä mukana. Jos jouluun mennessä ei ole meininki muuttunut, niin sitten sanon adios.
Parempaa tsemppiä teille muille!
[b]Emo[/b] Mulla on kaikenlaista allergiaa ja ruoka-aineallergia ilmenee juuri tuollaisena kurkun ja suun kutinana/kirvelynä, erityisesti omenan ja pähkinän syönnin jälkeen. Ja silloin kun limakalvot on flunssan takia jo valmiiksi ärtyneet, oireita saattaa tulla tavallista helpommin.
[b]Tissestä[/b] Mulla oli ennen raskauksia kaunis pyöreä b-kuppi, raskausaikaisen lihomisen ja imetyksen seurauksena d-kuppi ja nyt 20 kg laihtuneena ja imetykset lopettaneena roikkuva ja pussittava b-kuppi. Puhtaan ulkonäöllisesti arvioituna suunta on siis ollut alaspäin, mutta se ei minua juurikaan haittaa. Huveilla on hintansa. :-)
Imetin molempia lapsiani melko pitkään ja tunnen, että rinnat ovat täyttäneet tarkoituksena. Vaikka kukaan muu ei niistä enää ikinä tykkäisi, vauvat ovat tykänneet senkin edestä ja se saa minut suhtautumaan rintoihini lempeän hyväntahtoisesti. Ja sitten on vielä se puoli, että roikkuvakin b-kuppi on minusta isoja rintoja kätevämpi: paidat istuu paremmin ja urheillessa ei tarvitse niin paljon tukemista.
Itse en ole vielä 40-kokoisia housuja edes viitsinyt YRITTÄÄ kiskoa päälleni, kun olen oikeastaan aika löysien vaatteiden ystävä... mulla menee vatsa kipeeksi jos yhtään puristaa ja ilmalaivat lentää :-/ Nyt käytän 33-tuumaisia farkkuja ja kokeilin just yksiä vanhoja 31-tuumaisia stretch-farkkujani, jotka kyllä menivät päälle, mutta se makkara mikä ilmestyi housunkaulukseen ei saanut hymyä huulille :-O
Tyydyn siis isoon kokoon ja jos oikein mättää, leikkaan kokonumeron huitsin nevadaan ;-) Mutta siis Hieno juttu KATTI - on aivan ihana fiilis kun tietää, että päällä on normaalikokoiset housut :)
Nyt muuten tuli ekaa kertaa olo, että rinnat on alkaneet kutistua! Tähän saakka olen käyttänyt kuppikokoa G mutta pieni aavistus hiipii mieleen, että seuraavat saattaa olla kokoa 80F... joka onkin sikäli mukavampi koko, että sitä löytyy helpommin tavallisista kaupoistakin (Sokos jne). Pari vuottahan olen ollut etenkin urheiluliiveissä täysin ulkomaisten tilausten varassa :(
Mutta muuten menee kivasti - flunssainen olo helpottaa vaikka kurkkua edelleen kaikertaakin. En vaan ota sitä huomioon, olkoon. Voihan se sitäpaitsi olla joku allerginen reaktiokin - vai? Ihan kuin eilen olisi kurkkukutina lisääntynyt kun söin paprikan... mene ja tiedä. Kenelläkään kokemusta ruoka-aineallergioista ja siitä miltä se tuntuu...?
Aamupaino oli palautunut hiukan ja oli nyt 200g alempi kuin tiistaina joten tälle viikolle en ainakaan plussia kirjaa! Jos vaikka viikonloppuna pääsisin sen Pilates-kurssin jälkeen juoksemaankin, niin siinähän ne nesteet taas lähtisivät kehosta ja paino humpsahtaisi kivasti uusiin lukemiin. Muttei sentään Köriksen(?) ehdottamiin 77-alkuisiin... sitä en ihan usko! Mutta ehkä kuitenkin jo ensi kuussa :)
Mä olen muuten Maailman Kummallisin Laihduttaja. Syön joka päivä keksejä (Jyväshyvän kaurakeksi) välipalateen kera ja leivon ainakin neljä kertaa viikossa - enkä jätä leipomuksiani muiden syötäviksi :-O Olisinko vaan sitten jotenkin sisäistänyt annoskoot ja liikunnan + syömisten tasapainon, mutta paino menee ihan kivasti laskusuunnassa - kokonaisuutena siis. Sen olen myös oppinut yhdeltä hoikalta ystävältäni, että [b]ruokailujen välissä pitää tulla nälkä[/b]. Oltiin hänen kanssaan reissussa ja hän aina valitteli kun ruoka-aika tuli ennen nälkää, joten menimme usein syömään vasta ruoka-ajan loppupuolella. Opin siinä itsekin jotenkin nauttimaan siitä tunteesta, kun saa syödä [b]nälkäänsä[/b] eikä ikään kuin " varmuuden vuoksi" . Miten te muut - annatteko nälän tulla kurnimaan vai syöttekö etukäteen?
Omituinen höpöttäjä siirtyy nyt takavasemmalle :)
Emo