Laadukas (musta) villatakki? Mistä?
Haluaisin klassisen, perusvillatakin miel. mustana tai joku muu neutraali väri. Minkä merkkinen pysyisi hyvännäköisenä eikä nyppyynny? Benettoniin olen nykyään tosi pettynyt, josku 5 v. sitten ostetut neuleet ovat uudenverosiessa kunnossa, mutta uudemmat ovat nyppyyntyneet parin käytön jälkeen. Olisin valmis maksamaan enemmänkin jos neule on tosi hyvä.
Kommentit (7)
Mutta kokeiles kurkata Peter Hahnin verkkokauppaan. Vaatteet ovat (suurin osa) hintavia, mutta kokemukseni mukaan laatu on tosi hyvä.
Mun mielestä toi Peter Hahn ei ole mikään erityisen laadukas, sen lisäksi mallit on tosi väljiä. Vaikea löytää sopivaa sirolle/normaalikokoiselle. Mä nimittäin olen tilannut kaksi kertaa ja kumpikin ostos oli pettymys.
Benetton oli ennen kohtuuhyvä. Mäkin tykkäsi, sama huomio. Mä tsekkaisin AP jotkut golf-kaupat, niistä olen tehnyt löytöjä ihan perusmallisesta villapaidasta.
kuosissa. Tosin en pese villavaatteita koskaan, tuuletan vain.
nyppyyntyivän ihan käytössä, ei pesussa. Ja vanhempia olen pessyt villapesuohjelmalla ilman ongelmia (esim. vauvan pulautukset ei lähde tuulettamalla :-)
Peter Hahn oli tosiaan hirveän isoja, kerran tilasin kokeeksi, ja koko 36 mahtu kokoa 42 käyttävälle äidilleni!
ap
Kyllä mulla on esim. Marc O'Polot, Baslerit ja Uta Raashit olleet ihan normaalin kokoisia ja hyvälaatuisia.
Mun mielestä toi Peter Hahn ei ole mikään erityisen laadukas, sen lisäksi mallit on tosi väljiä. Vaikea löytää sopivaa sirolle/normaalikokoiselle. Mä nimittäin olen tilannut kaksi kertaa ja kumpikin ostos oli pettymys.
Benetton oli ennen kohtuuhyvä. Mäkin tykkäsi, sama huomio. Mä tsekkaisin AP jotkut golf-kaupat, niistä olen tehnyt löytöjä ihan perusmallisesta villapaidasta.
suomalaisista kaupoista. Tunnetummatkin brändit laskevat materiaalikustannuksiaan hankkimalla heikompia laatuja ja pitävät hinnat korkealla saadakseen entistä parempaa katetta.
Villaa on vielä mahdollista saada niin monen laatuisena, että huiputus on helppoa. Laatu näkyy vasta käytössä - ostettaessa ei.
Itsellä on kuitenkin hyviä kokemuksia Marimekosta - on vähän tylsä suositella kuitenkaan mitään.
Pääsääntöisesti homman nimi on se, että mitä kalliimpi, sitä laadukkaampi. Tämä ei kuitenkaan ole sääntö: hintaa kerätään myös brändillä, eli hinta voi koostua myös lähestulkoon mielikuvaperiaatteella, ei laadulla.
t. alan ammattilainen