Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen pisteen mies Timo on mielestäsi?

Vierailija
21.10.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolla miinus

Vierailija
2/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanoisin 4+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei pisteitä kerry: lyhyt, karmee fleda, löysä liha...

Vierailija
4/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartalosta ehkä 6

luonteeltaan pakkasen puolella

Vierailija
5/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen 5-.

Vierailija
6/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteet:

liian lyhyt

halveeraa naisia selän takana

lapsellinen kakara

henkinen kasvu olematonta

Mä oon vaan rehellinen

Vierailija
7/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä tyyppi Timo musta on, suorapuheista läppää heittää ja ainakin mua naurattaa sen heitot. Ei naurattais, jos ko hlö ei olisi muuten lämminsydäminen ja ystävällinen. En ole TImon tuttu mutta tiedän kaverin eräästä yhteydestä ja siellä huomasin moneenkin kertaan Timon pyrkivän siihen että myös porukan ns. hylkiöt (ujot, " rumat" , syrjäänvetäytyvät) otettiin mukaan toimintaan. Todennäköisesti omakin itsetunto vaikuttaa siihen miten Timon jutut ottaa vastaan..

Vierailija
8/18 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana olisi voinut pitää ihan kivana, nyt en näe mitään positiivista. Nelonen?

Vierailija
9/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydämiä. Heh ;). Johan se sen kaverikin sanoi, että tosielämässä ei ole mitenkään suosittu naisten keskuudessa. Jostain ihmeen syystä vaan tuolla sai tuollaisen maineen, ja se jäi hänelle tuolla jotenkin sit " päälle" . En usko, että edes oikeasti on tuollainen minkä kuvan tuolla itsestään antoi.

Vierailija
10/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sydämiä. Heh ;). Johan se sen kaverikin sanoi, että tosielämässä ei ole mitenkään suosittu naisten keskuudessa. Jostain ihmeen syystä vaan tuolla sai tuollaisen maineen, ja se jäi hänelle tuolla jotenkin sit " päälle" . En usko, että edes oikeasti on tuollainen minkä kuvan tuolla itsestään antoi.

Vierailija
11/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin törkee ja kohtelee naisia huonosti, puhuu alentuvasti ja on muka niin olevinaan

Vierailija
12/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siellä miinuksen puolella.

Vierailija
13/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan hyvä tyyppi Timo musta on, suorapuheista läppää heittää ja ainakin mua naurattaa sen heitot. Ei naurattais, jos ko hlö ei olisi muuten lämminsydäminen ja ystävällinen. En ole TImon tuttu mutta tiedän kaverin eräästä yhteydestä ja siellä huomasin moneenkin kertaan Timon pyrkivän siihen että myös porukan ns. hylkiöt (ujot, " rumat" , syrjäänvetäytyvät) otettiin mukaan toimintaan. Todennäköisesti omakin itsetunto vaikuttaa siihen miten Timon jutut ottaa vastaan..

Vierailija
14/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyä lisää jos Sadun kanssa esittivät panemista eivätkä panneetkaan. Kenelle kiimaiselle naisista kiinnostuneelle miehelle tulisi tuollainen mieleenkään.

Vierailija
15/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyt, löllö maha, ruma naamasta ja tyhmä/lapsellinen

Vierailija
16/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nuori minun makuuni. Lisäksi tuon ikäiseksi ihmeen löysälihainen, oudosti leikattu tukka ja kulmakarvat, typerät jutut... Ehkä 5- kouluasteikolla.

Vierailija
17/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo on lapsi.

Oikea MIES on miehen mitoissa, niin vartalosta, kuin ylä-, ja alapäästäänkin.

Vierailija
18/18 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tukka (kuulemma rakastaa tukkaansa ylikaiken, mutta leikkaisi jotenkin hyvännäköisesti sitten), kauhean löllölihainen, ei yhtään kiinteä, kauheat käytöstavat. Olen opettaja ja kuulen koko ajan tuota " se oli vain läppää" , kun on kyse ihan koulukiusaamisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan