Auttaisiko masislääkitys jatkuvaan kiukkuisuuteen ja huonoihin hermoihin?
Olen jatkuvasti pahalla päällä, huudan lapsille ja haastan riitaa miehen kanssa. Asiat on paremmin kuin hyvin, en tunne itseäni mitenkään masentuneeksi, eikä minulla ole mitään erityistä syytä olla pahalla tuulella. Olisiko masennuslääkkeistä apua tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (25)
Testaa sitä jättihelokki-öljykapselia
Arrrrgggghhhh!!!
Ja ei tarvii sanoa, että puhukaa neuvolassa, ne säikähtää kun avaat suusi siellä, alkavat kasata papereita pinoon, siistiä pöytää eivätkä enää uskalla katsoa sinua ja kysyvät vain että noh, pärjäätkö kuitenki? ..no jooo, enköhän..
Puhuin jopa neuvola lääkärille ja sillä vain nousi hymy naamalle ja juteltiin hetki, sitten sekin kysyi, tuntuuko että kuitenkin pärjäät? No ei ku muuten vain tässä puhun!!! Haloo!
Minulla on Mirtatsapiinia nyt ja en tiedä, hermot on yhä kyllä tiukilla.. ei ainakaan siihen auta tämä..
Jokohan tämä palsta toimii kunnolla, toi mun edellinen vastaus näkyy olevan useampaan kertaan.
En käytä e-pillereitä, enkä imetä. Kahden 1,5v kanssa olen kotona, enkä kaipaa töihin, siitä ei ole kyse. Kärsin viime kesänä aivan mielipuolisesta väsymyksestä ja kun kävin siitä lääkärillä, tutkittiin kilppari, oli ok.
Omega-3 tabuja olen syönyt jonkin aikaa ja se on ehkä hiukan auttanut. B-vitamiinia voisin kokeilla, olenkin kuullut joskus että se on "hermovitamiini". Kiitos vinkeistä ja jaksamista kaikille kohtalotovereille! Ap