Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisiko masislääkitys jatkuvaan kiukkuisuuteen ja huonoihin hermoihin?

Vierailija
21.05.2008 |

Olen jatkuvasti pahalla päällä, huudan lapsille ja haastan riitaa miehen kanssa. Asiat on paremmin kuin hyvin, en tunne itseäni mitenkään masentuneeksi, eikä minulla ole mitään erityistä syytä olla pahalla tuulella. Olisiko masennuslääkkeistä apua tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan saisi apua masennuslääkkeustä, jos et ole masentunut. Rauhoittavia luontaistuotteita kannattaa kokeilla. Ja vähän rajoittaa sokerin ja kofeiinin käyttöä, jos niitä paljon käytät.

Vierailija
4/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testautappas kilpirauhasarvosi, TSH ja T4V ainakin. Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa juuri oireitasi ja liudan muita. Tutustu: kilpirauhas piste info.

Vierailija
5/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testautappas kilpirauhasarvosi, TSH ja T4V ainakin. Kilpirauhasen vajaatoiminta aiheuttaa juuri oireitasi ja liudan muita. Tutustu: kilpirauhas piste info.

Vierailija
6/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen olotila. Mulla tosin on syynä liian monta lasta liian tiheällä aikavälillä huonosti nukuttuna. Olen itse pähkäillyt, että niin kauan kun ymmärrän itse tilanteeni ja tiedän suurinpiirtein mistä se johtuu, pärjäilen ilman lääkitystä. Jaksamisia!

Vierailija
8/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ihan oikeasti mä kärsin tästä tilanteesta jo itse. En ymmärrä miten voin aina olla niin tyytymätön vaikka kaikki on ihan kunnossa! Olen yrittänyt opetella positiivista asennetta ja joka aamu päätän, että tänään olen kiva kaikille, enkä hermostu mistään, mutta ei onnistu. Tuntuu että mun hermoissa on jotain vikaa :( Pelkään että mies ottaa kohta eron ja että lapset saavat traumoja.

Mikä olisi sitten sellainen rauhoittava luontaistuote? Voisin vaikka kokeilla, tuskin tämä tästä ainakaan pahenee... Ap

Vierailija
9/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollu ihan samaa. sain Sepram lääkkeen ja auttoi. Nyt imetän ni en voi käyttää ja just sama tilanne taas ku sulla. Hermoja ei ees enää oo ja koko ajan pahalla päällä...

Vierailija
10/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ihan oikeasti mä kärsin tästä tilanteesta jo itse. En ymmärrä miten voin aina olla niin tyytymätön vaikka kaikki on ihan kunnossa! Olen yrittänyt opetella positiivista asennetta ja joka aamu päätän, että tänään olen kiva kaikille, enkä hermostu mistään, mutta ei onnistu. Tuntuu että mun hermoissa on jotain vikaa :( Pelkään että mies ottaa kohta eron ja että lapset saavat traumoja.

Mikä olisi sitten sellainen rauhoittava luontaistuote? Voisin vaikka kokeilla, tuskin tämä tästä ainakaan pahenee... Ap

Vierailija
11/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kun imetin esikoista. Nyt odotan toista viikolla 32 ja viimein rupeaa tuntumaan, että helpottaa. Mä en muuta syytä keksi kun joku hormonihäiriö? Luulis että tässä vaiheessa raskautta rupeis olemaan tukala ja kärttyinen olo, mutta vaikka onkin kaikkea vaivaa, niin silti on helpottanut hermojen kannalta.

Vierailija
13/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi kun imetin esikoista. Nyt odotan toista viikolla 32 ja viimein rupeaa tuntumaan, että helpottaa. Mä en muuta syytä keksi kun joku hormonihäiriö? Luulis että tässä vaiheessa raskautta rupeis olemaan tukala ja kärttyinen olo, mutta vaikka onkin kaikkea vaivaa, niin silti on helpottanut hermojen kannalta.

Vierailija
14/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega3 - kapseleita, mielellään jossa on myös B-vitamiineja... Itsestäni tuntuu että ovat tosiaan auttaneet, aloitin niiden syömisen syksyllä. Toisen lapsen jälkeen tuntui että pms-oireet alkoivat vähintäänkin kaksi viikkoa ennen menkkoja, ja olin hirvittävän ärtynyt ja väsynyt. Tiuskin lapsille ja kiukuttelin miehelle, tai muuten vaan "kihisin raivosta sisäisesti" ihan liian usein.

Jokin aika sitten tuli se ruokaohjelma, missä tutkittiin vaikuttaako ruokavalio pms-oireisiin (tai mielialaan muuten vain), ja naiset jotka söivät koe-aikana joka päivä rasvaista kalaa saivat siitä helpotusta elämään huomattavastikin. Ja niitä Omega-rasvahappoja siinä kalassa juuri on.

Kannattaa ainakin kokeilla jonkin aikaa, jos vaikka auttaisi :)

Vierailija
16/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega3- kapseleita (jossa B-vitamiineja mielellään myös). Itse sain apua niistä, tai sitten on tehokas lumevaikutus! ;)

Vierailija
17/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

e-pillereitä? Mulla ne teki sen. Nyt kun olemme vaan kumin kanssa, niin olen kuin ihmisen mieli, lukuunottamatta PMS-päiviä.

Vierailija
18/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti pyydä apua, kerta itse kärsit tilanteestasi. Ehkä ongelma onkin siinä, että yrität liikaa?

Haleja ja jaksamista!

Vierailija
19/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kiukku ole aina masennusta

Vierailija
20/25 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa osaisin hakea jostain apua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä