minkä ikäinen on kännykkäsi?
Omani täyttää tulevana jouluna yhdeksän vuotta.
M
P.S. Harkitsin joskus pari vuotta sitten uuden kännykän hankkimista, mutta sitten tulin johtopäätöksen, että miksi vaihtaa toimiva puhelin satunnaisesti toimivaan puhelimeen. Harvalla tutulla on ollut moitteettomasti toimiva uusi känny.
Kommentit (8)
HÄH? miksi ihmeessä pitäis toimiva puhelin vaihtaa?? Joillain on vuoden välein uusi "muotipuhelin"
Keväällä mies osti uuden synttärilahjaksi. Edellinen olikin vanha ja paloja lohkeillut, mutta toimi kuitenkin. Minulle olisi välttänyt edelleen, mutta ylläriksi sain uuden ja tietenkin otin käyttöön. On toiminut moitteettomasti.
Pari vuotta yleensä pidän samaa ja sitten vaihdan.
Muutama naarmu mutta ei halkeamia...en vaihda puhelinta jos nykyinen toimii...
Tiistaina ostettu, moitteettomasti tomii (ainakin vielä). Pari vuotta yleensä pidän ja sen jälkeen lähtee vaihtoon. Kyllä huomaa taas että on tullut paljon uusia toimintoja parin vuoden takaiseen malliin verrattuna!
Nyt ei kannata vaihtaa, kun puhelin kärsii töissäkin niin paljon, että uudesta ei olisi paljon iloa. Tuo on kestänyt jo puurokattilaan tipahtamisen, hiekkalaatikossa pyörimisen, kopsahtelun kivilattialle ja asfaltille - mitäs jos uusi ei kestäisikään?
Edellinenkin toimi hyvin ja sitä edellinen. Mun tyttöjen vuoden vanhat kännykät kemuttaa koko ajan ja ne joutuu lainailemaan mun vanhoja.