Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäinen on kännykkäsi?

Vierailija
30.10.2008 |

Omani täyttää tulevana jouluna yhdeksän vuotta.

M

P.S. Harkitsin joskus pari vuotta sitten uuden kännykän hankkimista, mutta sitten tulin johtopäätöksen, että miksi vaihtaa toimiva puhelin satunnaisesti toimivaan puhelimeen. Harvalla tutulla on ollut moitteettomasti toimiva uusi känny.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinenkin toimi hyvin ja sitä edellinen. Mun tyttöjen vuoden vanhat kännykät kemuttaa koko ajan ja ne joutuu lainailemaan mun vanhoja.

Vierailija
2/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH? miksi ihmeessä pitäis toimiva puhelin vaihtaa?? Joillain on vuoden välein uusi "muotipuhelin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä mies osti uuden synttärilahjaksi. Edellinen olikin vanha ja paloja lohkeillut, mutta toimi kuitenkin. Minulle olisi välttänyt edelleen, mutta ylläriksi sain uuden ja tietenkin otin käyttöön. On toiminut moitteettomasti.

Vierailija
4/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta yleensä pidän samaa ja sitten vaihdan.

Vierailija
5/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jo huollossa

Vierailija
6/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama naarmu mutta ei halkeamia...en vaihda puhelinta jos nykyinen toimii...

Vierailija
7/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaina ostettu, moitteettomasti tomii (ainakin vielä). Pari vuotta yleensä pidän ja sen jälkeen lähtee vaihtoon. Kyllä huomaa taas että on tullut paljon uusia toimintoja parin vuoden takaiseen malliin verrattuna!

Vierailija
8/8 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kannata vaihtaa, kun puhelin kärsii töissäkin niin paljon, että uudesta ei olisi paljon iloa. Tuo on kestänyt jo puurokattilaan tipahtamisen, hiekkalaatikossa pyörimisen, kopsahtelun kivilattialle ja asfaltille - mitäs jos uusi ei kestäisikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme