Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 25v ja rakastunut 41-vuotiaaseen mieheen

Vierailija
30.10.2008 |

Mitä sinulle tulee ensimmäiseksi mieleen? Luonnoton ikäero? Olen todella rakastunut ja tämä mies on kuin unelmistani. Ja todella nuorekas :) Väistämättä vaan tulee mieleen lapsien tekeminen, ympäristön paineet. Ehkä on vain ajateltava kerrankin vain omaa napaa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun olet n 70v, mies on -mitä- 86v. Sä olet juuri elämäsi vedossa aloittamassa virkeitä eläkevuosia ja mies on vanhainkodissa kohta

Vierailija
2/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan meillä yhteinen mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kertaakaan tarvinnu lasten syntymän jälkeen tapella mistään baariin menoista yms, toisin kuin kaverini taistelevat nuorempien miestensä kanssa... ja sulle joka mietit eläke ikää, mistä sitä ikinä tietää vaikka tasan saman ikäinen miehesi kuolisi huomenna kolarissa, mitäs sitten ku itse vielä oli 30 ja toinen kuollut, loppuuko sunkin elämä kokonaan?

Vierailija
4/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eipä tuo mitenkään heiluttanut ketään puoleen sun toiseen. ihan virkeä tuo minun isän i oli vielä yli 80 kävi tansseissa jne.. Kuoli 82 vuotiaana autokolarissa. Niin ja äiti kuoli jo aijemmin sairas kohtaukseen. Eli ei se ikäero aina merkitse, että joutuu "omaishoitajaksi" vanhalle kumppanilleen.

Vierailija
5/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinä olet virkeä ja vetreä 40, mies on 56 ja odottelee eläkkeelle pääsyä.

Vierailija
6/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti aikuisesta miehestäsi!

Vierailija
7/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-duunikaverilla ja sen miehellä on sama ikäero, ja kyllä se nainen on monta kertaa itkenyt, kun mieheltä loppui kaikki mieskunto jo viisikymppisenä ja nainen sattuu olemaan todella seksuaalinen. Rassaa todella.

Nyt se mies on ollut eläkkeellä jo pitkään ja on aika huonossa hapessa. Tämä nainen jäi kotiin sitä hoitamaan. Todella raskasta hänelle henkisesti, vanhentui itsekin parissa vuodessa vuosikymmenen ja näyttää nyt aika loppuunpalaneelta.

NÄmä on niitä realiteetteja, jotka kannattaa ottaa huomioon suurissa ikäeroissa.

Vierailija
8/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hoitosuhteeksi muuttui loppua kohden. Äiti hoiti ensin lapsensa, sitten miestään ja nyt onkin jo itse vanha kaiken hoitamisen jäljiltä.

Vierailija
9/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näytät itse pohtivan asiaa paljon joten jospa se häiritsee sinua itseäsi??

Minulla ja miehelläni on ikäeroa vajaa 10 vuotta, jotkut siitäkin vielä vitsailevat vaikka olemme naimisissa ja kolme lastakin on : ) Aina riittää arvostelijoita!

Vierailija
10/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, kaikki nuoruuden hairahdukset on käyny läpi ja saat kaiken huomion...

Vierailija
11/11 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuten yhteiselo sujuu, niin ei tuo ikäero minun mielestäni mitään haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi