Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mustasukkainen mieheni veljestä - viekää hoitoon ?

Vierailija
19.10.2007 |

Miksi en sallisi hänelle tervettä parisuhdetta (jota on jo kauan odotettu). Miksi minä haluaisin hänen pysyvän sinkkuna ?

Miksi en ole mustis oman veljeni tyttiksille ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua todella v***ttaa katsella sitä kahden nuoren ja täydellisen ihmisen auvoisaa onnea (ja sen pakonomaista näytösluonteista esittämistä) ja sitä, miten tuosta naisesta kertaheitolla tuli anoppini lempiminiä.

Voin myös tässä myöntää olleeni jonkin aikaa jopa jossain määrin masentunut, kun tuo pari ilmoitti saavansa vauvan. Pelkäsin, että anoppi ei noteeraisi enää meidän lapsia mitenkään.

Huh, kyllä helpotti tunnustaa tämä kaikki ääneen. Saa kaikin mokomin kärrätä hoitoon minutkin.

Vierailija
22/25 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaikkien niitten viisaitten ohjeet, miten tästä taudista paranee ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

Vierailija
24/25 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän ajattelee ja toivoo ?

Vierailija
25/25 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua todella v***ttaa katsella sitä kahden nuoren ja täydellisen ihmisen auvoisaa onnea (ja sen pakonomaista näytösluonteista esittämistä) ja sitä, miten tuosta naisesta kertaheitolla tuli anoppini lempiminiä.

Voin myös tässä myöntää olleeni jonkin aikaa jopa jossain määrin masentunut, kun tuo pari ilmoitti saavansa vauvan. Pelkäsin, että anoppi ei noteeraisi enää meidän lapsia mitenkään.

Huh, kyllä helpotti tunnustaa tämä kaikki ääneen. Saa kaikin mokomin kärrätä hoitoon minutkin.

Siis ihan kuin omasta elämästäni! paitsi että meillä tuo anopin lempilapsenlapsikuvio on jo täyttä totta ja mua surettaa hirveästi omien lastemme puolesta. Mies ei näe kuviota, onhan hän perheen poika eikä osaa vertailla äitinsä erilaista käytöstä lastenlastensa suhteen. Tuntuu että tuo lempiminiä saa tehdä ja sanoa ihan mitä vaan eikä kukaan ole moksiskaan, mutta jos itse sanon yhtään mitään epäpositiivista mistään niin anoppi on katkaisemassa välejä minuun.

Joo, olen kyllä ollut jo vuosia salaa ihastunut miehen veljeen, mutta tämä kälykateus on vielä kamalampaa! Terapiaan olen menossa heti kun saan jostain ajan mutta ovat penteleet yksityisvastaanotoillakin niin täyteen buukattuja että ihme säkä olis jos saisin ajan.