Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita aikuisia tyttäriä, joiden äiti ei halua puhua mistään vakavammasta?

Vierailija
03.03.2013 |

Itse kärsin tästä kovasti. Äitini tuntuu haluavan pitää minut ikään kuin tuttavanaan. Hän haluaa puhua kanssani esim. viikon tapahtumista tai muusta "ei niin vaikeasta".

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän äidin kanssa mitään oikeita asioita voinut jutella. Ja mä opin se ajoissa. joskus se vielä kehtas ihmetellä, kun mä en puhu sille. Miksi ihmeessä, vastassa oli jääseinä. Meillä oli aina äidin kanssa hauskaa. Nauretttiin paljon, mutta tunnevammaisia kumpainen päästä varpaisiin.

Tätä olen nyt opetellut sitten omien lasten kanssa. Kaikesta puhutaan ja kunnolla. Todellakin kumpikin on tullut aina luo, ku on ollut vaikeeta. 

Mies välillä pitää mua tunteettomana, mutta on oppinut, että mä tarviin oman aikani sisäistää asian ja kyllä mä mielelläni kaikesta puhun, eikä puhuminen ole edes vaikeeta... mutta se ymmärtäminen, että tästäkin voi puhua ääneen.

Yksi opetelun aiihe mulle on läheisyyden näyttäminen. En ole puupökkelö, mutta nää ei tule luonnostaan. Ihanaahan se on kun joku halaa, mutta itse saatan halata vähän myöhässä, kun en taas tajua tilanetta.

Vierailija
182/182 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla