Kun miehesi kaveri vaihtaa paljon nuorempaan instababeen, miten suhtaudut miehesi osoittamaan innostukseen asiaa kohtaan?
Oletko niin ettet näytä ollenkaan ärtymystäsi vai miten toimit?
Kommentit (24)
Me naurettaisiin yhdessä ku joku vaihtaa bimboon.
Onhan se miehille juhlan paikka kun on uutta lihaa kierrossa. Koeta itsekin nauttia tilanteesta.
Vaikea olisi ärtymystä varmasti piilotella!
Mun mies kiinnostuu lähinnä autoista ja matelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Auto et ole, joten?
Kysyisin, vieläkö kiinnostan, vai pitääkö alkaa katsomaan itsekin nuorempia?
Pyytäisin häntäkin vaihtamaan, niin saataisiin omaisuus puoliksi. En tykkää asioista, joissa rahani ovat kiinni tällä hetkellä.
Mun mies ei edes tiedä mikä on instababe on.
Mutta mahtaisi olla aika ihmeissään, jos paras kaverinsa jo lähemmäs 70v (joka ei myöskään tiedä mikä instababe on) yhtäkkiä semmoiseen vaimonsa vaihtaisi.
Olis varmaan aika kauhuissaan.
Mun ukko on vanhanliiton miehiä. Se mitä on alttarilla luvattu, se pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ei naisista innostu.
Painaa vaan sua koppalakki päässä perseeseen, kiljuu välillä: ihquu,ihquu iiihanaa, ei huono, jatkoon.
Onko tällaista joskus tapahtunut? En ainakaan tiedä ketään.
Aikoinaan sitä on noita beibejä tullut naija napsauteltua.
T.Mauri
En ole huomannut että mieheni olisi kiinnostunut instabeibeistä. Voisihan olla ihmeissään. Mutta ehkä huolestuisin jos hän olisi kovin innoissaan. Mieheni ainakin oli huolissaan kun ystäväni erosi että haluanko minäkin erota. Sanoin etten ole menossa minnekään enkä tosiaankaan halua erota. Asiat selviää puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto et ole, joten?
Mä olen nainen, mutta mun mieheni innostuu miehistä. Tästä vuosikymmenien kokemus. Niihin hän ihastuu aina välillä.
Mitä se häiritsisi? Ehkä vaan tyytyväinen, että kaveri löysi mieleisensä kumppanin. Noh itsenolen mies ja tyytyväinen kumppaniini, eikä tätä multa varsinaisesti kysytty.
Sellaista ei ole vielä tapahtunut enkä usko, että tapahtuukaan.
Siinä vois kahdeksi tunniksi riittää uutuudenviehätystä. Mutta sen jälkeen kun tyhjäpää instababe avaa suunsa, niin sen jutut ensin huvittaa, sitten kyllästyttää ja lopulta v:tuttaa.
Vaihtaispa munkin ukko!🙏 Mokoma työtön möllikkä.
En tiedä, ei ole kokemusta. Luulen kyllä että nämä instababeen vaihtajat ovat yhtä epätoivoisia kuin nämä instababet. Lisäksi setämiehiä, jotka ottavat lainaa että saa instababen tavaraa.
Mun mieheni ei naisista innostu.