Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ * ~ Joulukuiset perjantaille ~ * ♥

19.10.2007 |

Huomenta!! :-)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoarviossa kävin minäkin viikolla 30+4. 1,6kg oli arvio. Lääkäri lupasi 3,6kg poitsun jos 40viikolle asti mennään :), ihan hyvä koko olisi tuo... En ainakaan paljoa isompaa jaksaisi, tai tiedäpä tuota.

Joku puhui tosta runsaasta valkovuodosta. Mulla ollut kans tosi runsasta, poiketen edellisistä raskauksista. En ollenkaan tullut ajatelleeksi, että se vois olla merkki tulehduksesta, kun ei kipuja. Olipa hyvä huomio tosiaan... :)

Kirjottelin alkuviikosta niistä hengitysvaikeuksista, ja lopulta oli niin vaikeaa, että soitin synnytysvastaanottoon ja pyysivät tutkimuksiin. Kaikki oli vauvalla kunnossa, itsellänikin sen suhteen kaikki ok, vauva oli pokkitilassa ja nosti palleaani ylöspäin. Hengitys helpottunut kun sankari on viimeinkin ymmärtänyt vaihtaa asentoa. Streptokokki-bakteeria ilmeni näytteissä, joten siitä se runsas vuoto. Nyt vaan antibiottia popsimaan. Se streptokokki-bakteeri voi aiheuttaa supistuksia. Mulla tuleekin kivuttomia vatsan kovettumisia tuontuosta. Miten teillä muilla? Eikös tässä vaiheessa ole ihan normaaleita nuo " harjoitus-supistukset" ?

Mukavaa viikonloppua kaikille!

t.poika31+&perhonen

Vierailija
22/22 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi raskaampaakin raskaampi työpäivä. Jalat ihan turvoksissa, sormusta en ole pitäny, mutta nyt kun kokeilin, ei menny sormeen. Nilkat ihan kauheat.

Seuraava ultra viikolla 37, ei malttaisi odottaa, olisi kiva tietää painoarviota nyt. Nelisen viikkoa sitten neito painoi 1400 g ja ennustettiin että noin 4 kg painava tulossa. Mutta minun sf-mitta menee ihan alakäyrillä....

Äitisuhteesta.... meillä hyvät välit. Äiti on hulluna lapsen lapsiin ja käyttäytyy minua kohtaan niinkuin aikuisten kuuluukin. Välimatkaa runsaasti on, mutta soitellaan tosi usein. Ennen kun asuttiin lähempänä, oli kovasti avuksi. Sama juttu isän kanssa. Ovat sanoneet, että heidän suuri ilo on saada näitä lapsia. Ja aina jaksavat puhua kaikille sukulaisille ja tuttaville, kun nyt tämä lapsi sitä ja tätä. Mikä teillä on suhde appivanhempiin? Meillä aika monimutkainen.... hyvää päivää keskustelut ok, mutta pinnan alla kuohuu.... mutta eivät ole samanlailla aidosti iloisia ja kiitollisia ja onnelisia jälkikasvustaan, ja se on ikävää mieltä tuottanut useita kertoja.

Äskön, saunan jälkeen käytiin ukon kanssa pitkä keskustelu synnytyksestä..... Ensin muisteltiin edelliset ja sitten tulevasta puhuttiin. Itsellä ollut semmoinen olo, ettei ukon välttämättä siellä tarvitse naamaa näyttää, menny aikaisemmin lukkoon ja ollut huonovointinen. Mutta tämähän on pitäny siis itsestään selvyytenä, että mukana on ja minä siis lähinnä yksin menemistä itsestään selvyytenä:-P No, täys oikeushan hänellä on oman lapsen syntymässä mukana olla. Toivottavasti ei vaan ole hoidettavammassa kunnossa kuin minä:-/

Ja toinen iso kysymys on, että minne vanhemmat lapset pistetään hoitoon synnytyksen ajaksi? Isovanhemmat kaukana ja lähes kaikki kaverit työelämässä tiukasti kiinni. Nuorin neito vois toki mennä mummolaan vaikka viikoksi, isothan pärjää muutaman tunnin kotona. Mutta kun synnytys ajoittuu noin 4 viikon välille... eikä millään raski olla pienimmästä erossa viikkoa pidempään.

Ei mutta perjantai-illan viettoon...

P-M 31+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla