Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kerran mun turkkilainen mies kauhisteli suomalaisen naisen rumuutta.

Vierailija
29.10.2008 |

Ja kuinkahan moni suomalainen nainen käyttää crocseja loka-marraskuun vaihteessa?

heh heh taas näitä provoja!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän suominaisilla kasva edes viikset, että rumia ollaan kuin kaljuhiiret.

Vierailija
22/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes kaikkien mielestä Suomessa naiset ovat keskimääräistä paremman näköisiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..asiassa maailman kärjessä, mutta ihan heti ei tule mieleen muitaTurkin saavutuksia kuin naisten piekseminen ja ulkomaalaisten ryöstely/viisumihuijarit.

Vierailija
24/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helevetin lihava ja lyhyt tankki ja erittäin karvainen. Lisäksi naisten kohtelu oli ala-arvoista ja naista alistavaa.

Hänen ulkonäkönsä ei hivellyt silmiäni. Lisäksi naisten kohtelu alempiarvoisena ei sekään innostusta nostattanut.

Joten ei kiinnosta mitä sinun karvaperseinen äijäsi meistä suomalaisista naisista ajattelee. Kerroit olevasi muodokas mut mä luen sen että lihava. Kas kummaa kun on sinut kelpuuttanut vaikka suomalainen olet luullakseni.

Voit minun puolestani tyydyttää kaikki turkkilaiset äijät hekumallisella vartalollasi korkkarit jalassa tai ilman.

Itse en alkaisi turkkilaisen sänkykumppaniksi ja kynnysmatoksi.

Vierailija
25/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä must suurin osa suomalaisista nuorista osaa pukeutua ja pitää itseään kauniina, yli 40 v. sekä miehet että naiset alkaa olla tosiaan aika rupsahtaineita, jne. Moni ulkomaalainen mies kyllä haisee hielle tai pizzalle, mut niin melkein jokainen suomalainenkin, vaikka olisikin muu kuin pizzakokki ym. HEI DÖDÖ MAKSAA 2-3€!!! ...niin ja kyllä tänne saa tulla arvostelemaan, tämähän on demokraattinen ja tasa-arvoinen maa...ja karvainen perse voi olla suomalaisellakin ja kihara tukka...:D

Vierailija
26/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sille miehellesi että muuttaa takaisin Turkkiin jos milensä niin kovasti järkyttyy suominaisen näkemisestä :p

Tää on kyllä ihan huippu. Piristää heti aamusta =D

Vierailija
27/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis isompaa eskariin ja sit pienemmän kans kotiin. Meidän kerhon eteisessä taisi olla useammatkin crocsit... minulla oli tuulitakki, tuulihousut ja vaelluskengät koska olin menossa kuopukseni kanssa leikkipuistoon leikkimään.

Sinä ilmeisesti olet juuri se blondi äiti joka tököttää leikkipuistossa korkkarit ja piukeat farkut jalassa eikä voi lastensa kanssa mitään tehdä kun menee kynnet pilalle ja kireät farkut estävät liikkumasta muuten kuin sipsuttaen.

Juu, onhan näitä nähty molempaa sorttia=) Onneksi sulla on varmasti IIIIHAAAAANAAAAA Turkkilainen mies! Minä en sellaista ottaisi mistään hinnasta.

Vierailija
28/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkarit ja naiseliset vateet. Sukanauhat ja musta tuhero. Ja oikealla naisela on viikset kuten meilla kotona Turkisa...

Vierailija
29/37 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen oot sit itselles valinnut. Onnea vaan!

Vierailija
30/37 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
31/37 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset naiset on rumia

aasialaiset naiset on söpöjä ja kauniita

Vierailija
32/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen nähnyt niin turkkilaisten käsipuolessa kulkevat suomalaiset on juuri niitä erittäin ylipainoisia meikittömiä crocseissa ja caprilegginseissä ja trikootunikassa olevia jotka ei oo suomalaiselle kelvannut. Turkkilaiset kun pystyy panemaan mitä vaan, vähän kehuu kauniiksi ja voila, portit parempaan elämään ja eukon elätettäväksi aukeaa

Vierailija
33/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat kauniita, toki poikkeuksiakin löytyy. Paljon matkustaneena sen huomaa (olen myös asunut muualla).

Kauniit piirteet, korkeat poskipäät ja kuulas iho..Tyylissä on petramisen varaa, mutts noin ylipäätään suomslaisissa ei todellakaan ole mitään vikaa.

Ehkä miehesi tykkää sellaisesta yli-naisellisesta tyylistä?

Vierailija
34/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä turkkilaiset mieheltä miksi v.....saa ne haisee heiltä vaikka täällä on suihkut ja loputtomasti vettä?Kaverin puolesta vaan kyselen.

Vierailija
35/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aina menee niin,että jos on ulkomaalainen mies, niin suomalainen mies ei ole muka huolinut...

Miksi suomalainen olisi muka parempi? Ei-komeita ryyppääjiä suuri osa.

Vierailija
36/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen muodokas, hekumallisen näköinen blondi, joka näyttää naiselta, meikkaa ja käyttää korkokenkiä.

Mieheni mielestä on järkyttävää, että suomalainen nainen hoitaa itseään niin huonosti, on lihava, kulkee jossain tuulitakissa ja crocseissa.

Sä et siis ole suomalainen nainen? Mä en ole muodokas, meikkaa usein tai käytä korkokenkiä (olen 175 cm), mutta en myöskään omista Crockseja tai ole lihava.

Vierailija
37/37 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa se pikkumies on pahoinpidellyt sinua mustasukkaisuuteen vedoten?