Karmeinta ja hassuinta mitä sanottu vauvamasustanne?
Kommentit (38)
Siskoni sanoi minulle että muistutan elefanttia, kun makasin saunan lauteilla. Tosin en mitenkään lopukkaantunut tuosta vaan nauroin itsekin.
odottavan kaksosia, ja totesi nähdessämme pettyneenä, että ai ei olekaan niin kovin iso. Viikkoja silloin reilut parikymmentä ja maha vastasi täysiaikaisen yksösraskauden kokoa.
olin raidallinen neuletakki päällä loppuraskaudesta kylässä. Tuttu totesi
: " Sä näytät ihan karkkiaskilta!"
Voi KAUHEA kun sä olet lihonut, älä nyt enää yhtään liho!
Mulla on menossa rv30 KAKSOSraskautta, ja painoa tullut 5kg.. Todella ankaraa _lihomista_! Argh..
Tuttu mies halusi halailla, kun hänestä vauvamahat on niin seksikkäitä ja ihania. Olihan se hiukan hämmentävää, ei ollut oltu aiemmin niin läheisissä suhteissa :-)
Tuttu mies halusi halailla, kun hänestä vauvamahat on niin seksikkäitä ja ihania. Olihan se hiukan hämmentävää, ei ollut oltu aiemmin niin läheisissä suhteissa :-)
Mulla oli sellainen puolipallomaha, mutta en muuten ollut juurikaan lihonnut. vatsa näytti kieltämättä hiukan irralliselta. Yksi lapseton nuori miestuttu ihmetteli sitä ja sanoi, että näytti ihan lavastetulta: " Mahas on kuin irtomaha jostain lavastevarastosta" .
Miehen serkku oli meillä kisoja katsomassa, molemmat olivat hieman ottanut. Ja väliajalla miehen serkku tokaisi minut nähtyään, että tehän voitte jatkaa sitä jalkapalloa tuolla makuuhuoneen puolella :)
Mulla maha oikeesti muistutti jalkapalloa...
25: sama juttu, ärsyttää kun sisko aina jaksaa päivitellä isoon ääneen kuinka voi olla noin pieni...mitat kyllä menevät ylikäyrillä kokoajan eikä tätä piilonkaan saa millään. Aivan reilu vauvamaha muiden mielestä. Ei sillä itselläänkään ekan kanssa
ollut mikään jumbokokoinen. Itse olen vain tyytyväinen ettei ole tolkuton maha, pärjääminen jo tämänkin kanssa.
Ja totesi järkyttyneen näköisenä " sehän roikkuu enää sukkahousujen varassa" .
Pahin ehkä oli, kun työharjoittelupaikassa eräs minulle aikaisemmin tuntematon sairaanhoitaja veti äkkiä äitiyshousujeni ja tukivyön " mahaosan" alas ja hieroi naamaansa mahaani vasten.. Olin niin järkyttynyt, etten osannut oikein sanoa mitään.
Mulle koko ajan kommentoidaan mahan pienuuta. Nyt menossa rv 30 ja juuri sanoin vähän tuntemattomammalle kolleegalle, että kohtahan mä jään äitiyslomallekin ja kolleega ei meinannut uskoa. SF-mittauksissa menen kuitenkin koko ajan yläkäyrän yläpuolella, joten ei se nyt niin pieni se mahakaan ole. Olen tulkinnut sen niin, että kun mulla taas painoa on tullut ainakin tähän asti vain ne pakolliset lisää enkä muutenkaan ole levinnuyt, niin väki ajattelee, että ei se lapsikaan ole vielä pitkällä.
Olin onneksi jo nähnyt sen vonkaavan kahdelta läskiltä tytöltä, että saisi koskea näiden vatsoja, ja osasin varautua siihen, että vauvamaha innostaisi, ja kun tunsin sormenpäät vyötärölläni (takaapäin yritti, kun en pysähtynyt hänen huuteluihinsa), nappasin tiukasti ranteesta, vedin käden pois ja huusin " IRTI!" . Kylläpä säikähti ;-)
Onneksi tosiaan olin varuillani, sillä tuostakin jäi likainen olo - kuinka paha olo olisikaan tullut, jos en olisi hämmästykseltäni osannut edes napakasti puolustautua?
... totesin siinä, että itse virallisesti jo olinkin äitiyslomalla, laskettu aika oli viikon päästä - rouvilta oli pudota silmät päästä :-) Piti ihan nousta seisomaan, että uskoivat...
Eräs asiakas (25-v mies) tuijotti mun mahaa, ja sanoi että huh huh, mitäs sulle on tapahtunut.
Toinen asiakas (45-v nainen) totesi, että jaahas, taidatkin olla raskaana, onnea vaan. Mistähän minä nyt uuden kampaajan itselleni löydän? Eli ei kovinkaan mukava fiilis jäänyt sen naisen sanoista..
rv25
laitapuolen kulkija sanoi: onpa hyvä perse. Tässä vaiheessa maha oli siis jo suuri.