Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeinta ja hassuinta mitä sanottu vauvamasustanne?

Vierailija
18.10.2007 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä siihen aina että " herrajumala, niin onkin, hyvä kun kerroit! enpä olekaan itse huomannut..." *huoh*

Vierailija
2/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan tykkää yhtään, kun vain " kohtalaisen" tutut ihmiset tulevat taputtamaan mahaani. Pitisikö minun taputella vastaavasti heidän mahojaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha oli niin pieni. Näinkin sitten unia, että imetin kissanpoikasta. Samasta mahasta kysyi kätilö osastolla, kun menin sektioon, että joko on maha toiminut. Hän luuli, että vauva on jo syntynyt.

Vierailija
4/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudesluokkalainen poika eilen, kun olin sijaisena:

" En mä ens tunnilla uskalla riehua, se on hullu ämmä! Se on pelottava sen mahansa kanssa."

(Seuraavan tunnin opettaja on melkoisen pitkällä raskaana, iso maha jo.)

Toi oli mun mielestä niin huvittavaa että luokan koviksen mielestä iso maha on pelottava :)

Vierailija
5/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuita taivasteluja et kamala kuin iso maha sulla on kuulunut laidasta laitaan.

Vierailija
6/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli levinnyt kuitenkin...

Vierailija
7/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukainen sukulainen päätyi meille juovuksissa, mietti mun vauvamahaa. Isuin huonossa ryhdissä sohvalla, drinkkilasi kädessä :D. Muuten ollut pieni raskausmaha, oli vain pakko kertoa.

Vierailija
8/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan tarjoilija tuodessaan ruoka-annoksemme. Olin jotain rv35.

Vierailija
9/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut itse tätä todistamassa, mutta ystäväni oli ja tunnisti. Enkä muuten edes ole raskaana, kiloja on kyllä tullut muutama lisää. Innosti kyllä keventämään ruokailua tämä " vinkki" ;)!

Vierailija
10/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo onkin.

Vierailija
11/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai rakenneultraan keskell yötä? Minä siihen ihmeissään et ei kun synnyttämään ja kätilö nauraa käkättí joo joo. Ei meinannut uskoa mun olevan ihan loppusuoralla, kun masu oli niin pieni ja itsekin tosi pieni ja hoikka olen. 5 minuutin kuluttua yli 4kg vauva olikin sitten jo maailmassa.

Vierailija
12/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu sanoi minulle:" Sopiiko kysyä että oletko raskaana?"

Minä:" Joo, olen. Kuukauden päästä pitäisi syntyä."

Okei, mulla oli paksu talvitakkia (ei toppa kuitenkaan), mutta silti :)

Vierailija
13/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkka kommentoi joskus mitatessaan mahaa ja somasti kiemurtavaa käyrää. Mulla on lyhyt selkä ja

isäänsä tulleena vauvalla pitkät sääret. Maha pönköttää hassusti ylhäältä vaikka vauva jo alhaalla ja kiinni. Riippuen pyllyn ja jalkojen asennosta sentit vaihtelevat ja maha näyttää enemmän ja vähemmän hassulta ;)

Mitään karmeaa en ole kuullut saati muut kun mies tai oma perhe tullu koskemaan.

Vierailija
14/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuinta oli varmaan se, kun eräs entinen työkaverini kutsui vauvanodotusta nimellä " tilanne päällä" ... eli sanoi jotain tyyliin, " ai niin, kun sulla on toi tilanne päällä" . kyseessä reilu 30-kymppinen poikamies.. =D

Vierailija
15/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin jatkuvasti kommenttia mahani suuresta koosta. " Kyllä tuolla on pakko olla kaksi!" kuului useammin kuin kerran. " Hirveen kokonen säiliö!" taisi olla paras. En itse ehkä sitten tajunnut, kuinka suuri mahani olikaan. Kuvista sen nyt voi todeta :) Mutta tuo kyllä otti päähän, kun jatkuvasti veikkailtiin minun sittenkin odottavan kaksosia. Alkoi jo loppuvaiheessa itseäkin epäilyttämään, että josko lääkärit ovat erehtyneet.

Vierailija
16/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus kuulleeni, että lääkärit olivat sanoneet jonkun odottavan kaksosia, mutta tulikin kolmoset. Yksi oli ultrien aikaan aina ollut jotenkin piilossa muiden takana.

17/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21:

Muistan joskus kuulleeni, että lääkärit olivat sanoneet jonkun odottavan kaksosia, mutta tulikin kolmoset. Yksi oli ultrien aikaan aina ollut jotenkin piilossa muiden takana.

Vierailija
18/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi eräs asiakas, kun tiedusteli: ' ' voi, onko sulla siellä salamatkustaja!' ' . Tätä vauvaa on sitten tuolla nimellä kutsuttu, kun on niin suloinen kutsumanimi, ja vielä osuva, kun tämä raskaus hieman yllätyksenä meille tuli.

Vierailija
19/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolitutukin huudahteli kuin iso se on! ja kyselivät oonko varma että siellä on vaan yks?

Vierailija
20/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No ei oo sullakaan edes iso maha." " Mihin oot sen mahas piilottanut?" jne.

Yritin aina vaan sanoa, että helpompaahan tämä on pienen mahan kanssa. Vaikka ärsytti suunnattomasti kun jatkuvasti " syytettiin" mahan pienuudesta, tuntui kuin tuottaisi pettymyksen mahaa vahtaaville kanssaihmisille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan