Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitolasteni vanhemmat: vaatimaton joululahjatoiveeni

Vierailija
18.10.2007 |

Tiedän, että tarkoitatte hyvää suklaalla, kukilla ja kynttilälahjoilla, mutta en tee niillä mitään, joka kaapista löytyy joku eri pari kynttilä jo. Harrastan matkustelua, viinejä ja kirjallisuutta. Jotain näihin littyvää toivoisin lahjaksi. Hyvän viinipullon saa 15 eurolla, Alkossa neuvovat kyllä mikä on hyvää.

Kiitos etukäteen!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. yks. pph, joka taisi olla 9

Vierailija
2/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan pullon tai pari silloin, kun on päivällisvieraita. Eli ehkä kerran kuussa korkeintaan.

ps. Ja vitosella ei saa kovin hyvää viiniä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan riittäis rahat semmoseen---

Vierailija
4/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta joku kaunis, käsintehty erikoiskynttilä on hyvä lahja hoitajallekin. Ja kukkaset? Miksi hoitaja ei pitäisi kauniista kukkakimpusta? En tunne ketään, joka ei pitäisi... Pph:lla on yleensä neljä lasta, joista maksimissaan 1-2 tuo kukkasia. Ei nyt kyllä siitä määrästä niihin vielä huku!

Vierailija
5/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitokin käy. Että rohkeasti vaan viiniä ja hoitolakortteja!

ap

Vierailija
6/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan jos meille tuodaan kukkia. Kukaan ei ole allerginen, mutta minä en vain pidä niistä ja miestä ei kukat kiinnosta.

Minusta parasta on viedä jotain syötävää. Eivät jää nurkkiin " turhana krääsänä" vaivaamaan, ja jos itse ei pidä, niin voi tarjota vaikka vieraille.

Jouluntienoilla tosin välttelen suklaakonvehtien viemistä. Niitä saa lahjaksi varmasti muutenkin ihan tarpeeksi.

Vierailija
7/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli töistä saan ostaa halvalla laatutuotteita ja olen sitten koonnut esim. vartalonhoitopaketin eli suihkusaippuaa, vartalovoiteita, jalkavoiteita, käsivoiteita jne. Nätti kori tai sellofaanipaketti ja toivottavasti ovat nauttineet.

Kyseessä on siis vähän kalliimmat tuotteet eli esim. tuo vartalovoide on n. 20 ¿.

Vierailija
8/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vain järjestelykysymys. Pääsen kyllä nykyisistä hoitolapsista eroon.

ap

Vierailija
9/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieluummin vaikka kasvohoitoon lahjakortti tai lahjakortti kylpylään. Mielellään viettäisin perheeni kanssa joulun kylpylässä esimerkiksi.

Vierailija
10/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?

Vierailija
11/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ellei hänellä sitten näy olevan vuosikertaviinejä kaappitolkulla ja nyrpeä ilme naamalla kynttilää antaessanne... ;) )

Ettekö ihmiset ole oppineet äideiltänne, että lahjahevosen suuhun ei katsota?

Vierailija
12/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparkakkupaketti jatkaa elämäänsä kaatopaikalla, kynttilät yms. krääsä päätyy kirpputorille.

t. viinistä pitävä hoitaja

Vierailija
13/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen voi laittaa vaikka lahjanarua ympärille?

Vierailija
14/60 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...minä ainakin olen kiitollinen mistä tahansa lahjasta. Ei lahjoja kuulu arvostella, eikä valikoida ja toivoa... siis ainakaan pph ei ole siinä asemassa mielestäni... ihan läheisimmät ihmiset mielestäni vaan saavat esittää toiveita lahjojen suhteen. Olisit ap kiitollinen että saat edes jotakin! Ajatus on oikeasti tärkein, eikä pph:lle edes tarvitsisi ostaa lahjoja!

t: pph minäkin

Vierailija
15/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi antaa lahja? Hän saa työstään palkan. Annan lahjoja ystävilleni, mutta en lahjo hoitajaa, postinkantajaa tms. En myöskään itse odota saavani työssäni lahjoja.

Vierailija
16/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokseksi että teet työsi?

hah, minä en saa stressaavasta haistkukka-kotiinkummittelevasta työstäni mitään joululahjaa ja pienistä ruokarahoistani jotka säästettyä saan en todellakaan osta viidentoista euron lahjoja päivähoitajille

Vierailija
17/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneushoitolaan. Netto palkkani on 1100e/kk elikkäs aika huono. Opettaja kuitenkin niin hyvä, että halusin osoittaa kuinka paljon häntä arvostan.

Vierailija
18/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä antaisi hoitajille lahjaksi viiniä kun en tiedä juovatko he sitä tai millaisista viineistä pitävät. Kirjojakaan en, kun en tiedä millaista kirjallisuutta lukevat ja matkailuun liittyvät ovat yleensä melkoisen hintavia, ellei sitten toiveissa ole junamatka Helsingistä Espooseen...

Meidän lapsi on tarhassa, ja olen ajatellut viedä sinne nyt marraskuussa täyteleivän, ts. leivon ison leivän jonka sisälle laitan täytteeksi aurinkokuivattuja tomaatteja, oliiveja, basilikaa ja juustoa. Yleensä saavat varmaan vanhemmilta tuomisia kesäloman alussa ja jouluna, joten ajattelin että marraskuussa saatu voisi piristää ja tuoda vaihtelua. Leipä siksi, että makeaa varmaan saavat lahjoiksi muutenkin.

Vierailija
19/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei silti tarkoita, etten arvosta hoitajien työtä. Minulla vain ei ole rahaa ostella ylimääräisiä lahjoja.

Vierailija
20/60 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jotain kaikille molemmissa tarhoissa ja vielä lasten omille hoitajille jotain extraa. Tulot on hyvät, joten ei tuo onneksi kukkaron päälle käy. Minusta jokainen laittaa tai on laittamatta varojensa mukaan. Enkä minä ainakaan odota parempaa kohtelua lapsilleni lahjuksilla. Musta on vain kiva yllättää ja tykkään yleensäkin ostella lahjoja :)