Sinkkuäiti-Regina on raivostuttava!
Ihme, että yksikään miehistä jaksaa kuunnella sellaista nalkuttamista ja valittamista. Aina nokka rypyssä.
Kommentit (47)
Reginasta paistaa pettymys mieskokelaita kohtaan.
Kaikki sinkkuäidithän olivat saaneet todella vähän kirjeitä, joten karsintaa ei paljon voinnut tehdä. Siksi Regina pakostikin joutuu deittailla näitä toopeja joihin päin ei muuten vilkaisisikaan, koska on suostunut tosi-tv ohjelmaa tekemään.
vaikka onkin yh-äiti ei silti tarvitse kaikenmaailman tollojen matkaan mennä. Hienoa , että Regina tuntee tasonsa.
Regina voisi kyllä katsoa itseään peiliin. Voi puhua asioista suoraankin ilman että se loukkaa toista. Eiköhän lakanat ja verhot ole sivuseikkoja niitä voi vaihtaa ja muuttaa mutta miestä ei niin muovatakkaan. Regina vaikuttaa tosi nipolta siitä joku mies saa nalkuttavan akan jos joku haluaa? Toivottavasti Regina herää tai hän ei kyllä saa mitään lopun elämää kestävää suhdetta. Tai kenties löytää mieheksi samanlaisen nipottajan.
Ehkä se poika vielä kasvaa sisustajaksi. Romanisisustus :D
Hienoa, että pystyitte panemaan sisustuksesta huolimatta!
on nimittäin niin h*lvetin hyvänäkönen, että jos piparia tulee säännöllisesti niin saa se vaikka vähän nalkuttaakki :D
jaksot on kuvattu alkusyksystä eikä kai silloin ollut varattu! Vai ottaako se muka jommankumman noista (eikä sekään vielä "tosi pitkään" olisi)?
Jos ihmiset ovat muuten toisilleen sopivia ja halukkaita parisuhteeseen, niin ei siinä paljon paina silittääkö mies verhot vai ei.
Oikeasti voisin löydä vetoa, että jos oma mieheni asuisi yksi, ei hän todellakaan silittäisi verhoja. Tai luultavimmin hänellä ei ehkä olisi verhoja lainkaan. Lakanoiksi kelpaisi varmaan ihan mitkä tahansa saadut, vaikka lasten vanhat, eikä hän varmastikaan vaihtaisi niitä turhan usein. Tuollaiset asiat eivät vain ole hänelle tärkeitä.
Ja kuitenkin hän on hyvä mies ja hyvä isä. Osallistuu lakanoiden vaihtoon kun pyydän. Verhot ostan minä, pesen ne ja silitän ne. Mitä sitten? Verhoasiat ovat minulle tärkeitä, en oleta niiden olevan miehelle yhtä tärkeitä. Minua ei taas kiinnosta onko auto likainen vai ei, tai onko siinä naarmu takaovessa. Miehelle nämä asiat taas ovat tärkeitä.
Ei parisuhde tarkoita sitä, että KAIKKI harrastukset ja kiinnostuksenaiheet on oltava samat!