Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkuäiti-Regina on raivostuttava!

Vierailija
29.10.2008 |

Ihme, että yksikään miehistä jaksaa kuunnella sellaista nalkuttamista ja valittamista. Aina nokka rypyssä.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ensimmäistä kertaa viettämässä iltaa kivan miehen luona. Joisitte vähän viiniä sohvalla kynttilänvalossa. Jossain vaiheessa iltaa siirtyisitte makuuhuoneen puolelle... Ja sitten sängystä paljastuisivat jotkut kirkuvanväriset Tomi traktori-lakanat.

Mä varmaan lähtisin seuraavaksi etsimään äitivainaan muumiota lähimmästä lukitusta huoneesta :D.

Vierailija
22/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

20+. Mutta kun tää lakanamies on jo mitä - lähempänä neljääkymmentä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämän lakanamiehen kuva on tuolla suomi 24 treffipuolella

Vierailija
24/47 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy mennä katsoo tuolta treffipuolelta se jos vaikka lakanat näkyisi;)

eikö se ollut täätä uudeltamaata

Vierailija
25/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

....järkyttävä ämmä!!!!!!!!!!

Vierailija
26/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon lakanoista tai miehen harrastuksista mitä mieltä tahansa, niin pitäis ne mölyt mahassaan. Ei ole kivaa puhua tuohon sävyyn toisesta ihmisestä tai hänen mieltymyksistään tv:ssä.

Vierailija
27/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mustat silkkilakanatkaan ei mua olisi oikealle taajuudelle virittäneet tämän Jannen kanssa :-(

Vierailija
28/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkohtelias, ei ota toisia huomioon

Vierailija
29/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Regina tai kuka muu hyvänsä ei saisi sanoa suoraan mielipidettään? Hänhän juuri on etsimässä itselleen sopivaa miestä, ei sallaista jonka seurassa pitää hymistellä ja teeskennellä.

Säälittäviä esim. jotkut muijat pienine huutavine ja kiemurtelevine lapsineen muka kiinnostuneena seuraamassa armaan miehensä sähly matsia viikosta toiseen. Jos ei kiinnosta niin mielestäni on aihetta sanoa, että en ole kiinnostunut, vaikka se sinulle kuinka tärkeä juttu olisikin.

Regina on reippaan ja suoran oloinen. Herättää kateutta, kun uskaltaa sanoa ääneen todelliset mielipiteensä. Sehän ei miehen mukaan eläville teeskentelijöille passaa.

Vierailija
30/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta kyllä minusta on paljon puhuvaa jos aikuisella ihmisellä on koko koti sisustettu oman harrastuksen mukaan. Koristeita, tyynyjä, tauluja, peittoja jne.

Tiedän monia aikuisia ihmisiä joilla on joku intohimoinen harrastus eivätkä he sisusta koko asuntoaan sillä teemalla. Jotenkin tällä tyypillä korostui että hänelle moottorivempaimet ovat tooooodella tärkeitä ja kodista jäi fiilis että jopa pakkomielteisen tärkeitä... Ja jos naista ei kiinnosta moottorivehkeet niin olisihan se karmeaa aloittaa seurustelu ihmisen kanssa jolla moottorivehkeet näyttäisi olevan tärkeintä elämässä.

Lisäksi se miehen kommentti silityksestä voi helposti tuoda naiselle fiiliksen että silitys on sitten vain muijien hommaa ja jos Regina ei tykkää sellaisesta lokeroinnista niin ymmärrä yskän.

Minustakin se äijä vaikutti aika karmialta...

Mutta täytyy silti sanoa että Regina vaikutti minusta jo siinä esittelymainoksessa itsekkäältä ja tiukalta muijalta... "Jos sellainen sopiva mies löytyy niin täytyyhän sille raivata vähän tilaa mun tiukkaan aikatauluun..."

Aika asenne... Regina meinaa että ukko seuraa talutushihnassa perässä ja kaikki menee hänen ehdoillaan?

Vierailija
31/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin samaa mieltä. Jos lakanat on se juttu, minkä vuoksi pitää alkaa nyrpistelemään, niin eipä tarvitse ihmetellä miksi on sinkku. Eiköhän elämässä ole tärkeämpiäkin asioita, kuin millaisissa lakanoissa nukkuu, jos ne kerran on puhtaat?

Täydellistä miestä tuo on etsimässä, eikä sellaista taida tältä planeetalta löytää. Jokaisessa on ouutteita ja vikoja ja jos ihmisen kanssa haluaa parisuhdetta rakentaa niin tietyt asiat täytyy vain hyväksyä, toista ihmistä kun ei voi muuttaa. Jos suurin ongelma on mauttomat lakanat, niin se on vielä aika pieni ongelma, vai?

Vierailija
32/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sen äijän koti oli aika karsea, ja täytyy myöntää, että makkari kuin 12-vuotiaan pojan. Ja varmasti olisi monelle naiselle "turn off" tuollainen täysin mauton ja moottoriharrastuksella koristeltu poikamiesboksi, MUTTA silti ei aikuinen sivistynyt ihminen mene sinne toisen ihmisen omaan kotiin nyrpistelemään ja nalkuttamaan. Minulle ei tulisi mieleenkään mennä kutsuttuna vieraana kenenkään kotiin kyselemään, miksi hänellä on niin mauton peitto ja miksei verhoja ole silitetty! Kerrassaan moukkamaista ja epäkohteliasta sekä ylimielistä.

Regina itse käyttäytyi, kuin olisi ko. miehen ÄITI. Mikä oikeus hänellä muuten olisi moittia miestä verhojen silittämättömyydestä vieraillessaan itse toisen kodissa?!?

Ja mä en kertakaikkiaan tajua näitä "miksei voi sanoa mielipidettään suoraan" ihmisiä? Ettekö te tosiaan ole vielä oppineet tajuamaan musta ja valkoisen välistä harmaata skaalaa? On ihan eri asia mielistellä ja valehdella kuin olla kohteliaasti hiljaa ja kunnioittaa toista. Rehellisyyttä ei ole se, että laukoo jokaisen mieleen tulevan mielipiteen päin ihmisten naamaa. Tai on se rehellisyyttä, mutta itsekästä ja keskenkasvuista sellaista. Jos näet kadulla mielestäsi ruman ihmisen, jolla on vielä mielestäsi ruma käsilaukku ja hiusleikkaus, menetkö sille ihmiselle avautumaan, että "kuule, sä oot tosi ruma ja sulla on tosi ruma veska ja fleda!" ihan vaan niin kuin rehellisyyden ja avoimen mielipiteen nimissä? Tuskin, koska se ei ole sinun asiasi, ja äitikin jo opetti, että jos ei voi sanoa mitään hyvää, kannattaa ehkä olla hiljaa. Toisen mieltä ei pidä turhaan pahoittaa.

Siis jos epämiellyttävän mielipiteen esittäminen ei palvele mitään tarkoitusta, eikä muutenkaan ole esittäjän paikka sellaista laukoa, TÄYTYY olla hiljaa.

Minä olen Reginan kanssa täysin samaa mieltä miehen kämpästä. Itse ei vaan tulisi mieleenkään täysin omavaltaisesti haukkua toisen kotia tv-lähetyksessä tai arvostella minut kotiinsa kutsuneen ihmisen valintoja oman kotinsa verhojen tai tyynyjen suhteen!

Ja mitä tuohon moottoriharrastuksen täydelliseen ylenkatsomiseen tulee. Mikä ihme saa Reginan ajattelemaan, että toisen ihmisen kiinnostuksen kohteita ei voi kunnioittaa ja olla kiinnostunut niistä nimenomaan tälle toiselle ihmiselle tärkeinä asioina, vaikka ei itse henkilökohtaisesti niistä olisikaan kiinnostunut? Ja miksi hän sitten olettaa, että jokaisen miehen pitää osallistua ja olla kiinnostunut hänen hevosharrastuksestaan?

Täydellisen itsekeskeinen ja empatiakyvytön nainen.

Vierailija
33/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hänellä ole käytöstapoja. Tuskin tulee koskaan löytämään tasa-arvoista ja -painoista parisuhdetta, ehkä hän ei edes hae sellaista.

36:n kanssa täysin samoilla linjoilla.

Vierailija
34/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tommoset heppalakanat oo yleensä tarkoitettu lähinnä just niille 12-vuotiaille, olivat sitten HobbyHallista tai Stocmannilta. Ihan niin kuin auto- ja motskarilakanatkin.

Vierailija
35/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen Janne-jannun kämppä oli niiiiiiiiiiiin kammotus, ettei tarvii ihmetellä ellei naista löydy........................ :D

Vierailija
36/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä näin ne verhot, niin mä nauroin vielä loppuillasta niille, todella huvittavat, samoin lakanat. Prätkä-tyyny joka oli sen sohvalla, on samanlainen mikä on mä olen ostanut pari vuotta sitten, silloin 5-vuotiaalle pojalleni. Ostin sen muuten tarjoustalosta ja maksoi 5 euroa, ihan vaan mainitakseni.

Vierailija
37/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAKANA-miestä vaan sen, joka ei silittänyt verhoja. Eli ei se lakana nyt tainnut olla edes mikään ongelma, vaan se muija oli jo päättäny kenet ottaa. En muuten tunne ketään joka silittää verhoja jatkuvasti.

Vierailija
38/47 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanominen kunniaan, mitä järkeä on teeskennellä tällaisessa ohjelmassa??? Äijähän oli järkyistä järkyin vempeleittensä ja verhojensa kera! Oli jo aikakin kertoa tälle aikamiespojalle, että mikä markkinoilla mättää kun flaksi ei käy... :D

Ja toiseksi lueskelin ihan muualta että Regina on ollut jo pitkään suhteessa, joten kyllä hänetkin näemmä joku on huolinut. Tosin itse nostan hattua suoralle selälle ja selkeille mielipiteille, turhat nössyttäjät ja nuoleskelijat ne roviolle joutaa. ;)

Vierailija
39/47 |
06.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivannäköinen, muttei kaunis. Kasvojen piirteet ovat melko mitäänsanomattomat, hiuksissa perusblondaus.

Vierailija
40/47 |
05.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä minulle kävi vastikään näin:

Tutustuin ihan kivaan poikaan ja lähdin häntä viikonlopuksi tapaamaan. Menimme hänen kotiinsa ja olin tiputtaa silmäni. Oikeasti se sisustus oli karmea... Siis tyyli oli kautta linjan sama, mutta millainen tyyli! Ei olisi uskonut reilun parikymppisen miehen poikamiesboksiksi. Ehkä enemmänkin hillitysti sisustavan romaniperheen kodiksi. Lakanatkin olivat... no onneksi ne oli :D

Pääsin silti tämän sisustusshokin yli ja sekstasimme monta tuntia yöllä ja vielä aamulla uusiksi niissä karseissa lakanoissa. Ei onneksi häirinnyt suoritusta, ainakaan mun osalta.

Sen verran se viikonloppu (mukaalukien pojan sisustustyyli) kuitenkin minulle kertoi, että vakuutuin etten halua hänestä mitään enempää. Miksei joskus sekstailut uusiksi (tuskin), pitäsköhän viedä omat lakanat mukana?

;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan