myyn asuntoa lahdessa eikä tunnu menevän kaupaksi millään
eikö lahdessa osteta yhtääna suntoja? ovat paljon halvempia kuin muualla, remontoitu, hieno asunto keskellä lahtea
Kommentit (17)
Varmaan liian kova hintapyynti, jos ei mene kaupaksi. Nyt on sitäpaisti huonot asuntomarkkinat kaikkialla Suomessa.
Kaikki asunnot menevät kaupaksi kun hinta on oikea, sinun pyyntisi on pielessä. Pudota pyyntihintaa vähintään 25-30 prosentilla, nyt on ostajan markkinat vaikka geelitukkainen välittäjäsi väittäisi mitä.
Anna kun arvaan, välittäjä sanoi että markkina on piristymässä ja nyt kannattaa tavoitella hyvää hintaa 😂
Puolet pois hinnasta niin joku saattaa jopa kiinnostua.
No kerrohan ne tärkeimmät speksit niin katsotaan onko jokin pahasti pielessä. Keski-Lahdestakin löytyy monenmoista...
T. Lahdessa asuva
Laita linkki ilmoitukseen niin katsotaan mikä on syynä.
Eikö kukaan tee munsalan kansallispukua? munsalan kansallispuku on hieno kuka tekee minulle munsalan kansallispuvun???
Savossa rivitaloasunnot viedään käsistä.
Lahden keskusta on ihan hirveä nykyään, paitsi talvella kun nistejä ja muita "notkujia" ei näy niin paljon. +Helvetillinen liikennemelu öisin kun piripäät kaahailevat huvikseen klo 05 asti arkisinkin.
Ei kai Lahteen kannata muuttaa kuin korkeintaan jollekin rauhalliselle omakotitaloalueelle.
Suomessa on tasan yksi oikea kaupunki, muut ovat pieniä provinssikyliä. Turussa olisi potentiaalia, koska se on maantieteellisesti Suomen parhaalla paikalla maailman suurimman saariston äärellä, mutta Turuntaudin pilaama.
Myin viime vuoden kesällä asuntoni kaksio 78000 eurolla. Myin asuntoa itse ei ollut välittäjää. Kerrostalo asunnon voi myydä itse.
En muista koskaan tarvinneeni suntoa.
Jaa sunto keskellä lahtea? Ei kiitos, nautin suntoni mieluummin kuivalla maalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Lahteen kannata muuttaa kuin korkeintaan jollekin rauhalliselle omakotitaloalueelle.
Muualla voi huoletta muuttaa vaikka keskustaan.
Laita linkki niin katson. Olen aikeissa ostaa asunnon Lahdesta tai Hämeenlinnasta.