Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi tilillä rahaa 1000e ja seuraava palkkapäivä olisi kolmen viikon päästä,

Vierailija
21.05.2008 |

niin pärjäistkö loistavasti/hyvin/kiikun kaakun/vai et laisinkaan seuraavat kolme viikoa. Olettaen, että laskut olisi jo tuosta summasta maksettu :)

Tuolla summalla pitäisi hankkia perheelle ruuat, vaatteet, bensa yms tarpeellinen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuolla summalla pärjää paremmin kuin loistavasti!

Vierailija
2/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim. kotihoidontuella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan jäisi vielä säästöönkin.

Vierailija
4/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäisin loistavasti. Meillä yleensä tuo on se summa josta hoidetaan sekä laskut että eläminen.

Vierailija
5/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavaan tiliin neljä viikkoa. Pärjätään kiikun kaakun.

Vierailija
6/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin jos tilillä on vähemmän kuin 2000€, alan huolestua.

Vierailija
7/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kolmen viikon aikana kenenkään oikeasti _tarvitse_ ostaa vaatteita? Tai ajaa muita automatkoja kuin pakolliset? Eri asia, jos raha on jatkuvasti tiukalla. Eikä tuo tonni/3 vkoa mitään tiukalla olemista taida olla, jos on kerran asuminen ym. laskut maksettu.

Vierailija
8/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200e/vko pitää olla että ei tule tiukkaa. Tosin silloin ei voisi ostaa ylimääräistä kuten vaatetta. Mutta ruokaan ym välttämättömään tuo kyllä riittää. Meitä on 2 aikuista, taapero ja pikkuvauva (joka ei vielä syö kuin tissiä). Tosin bensaan ei mene paljoa rahaa koska meillä ei kuljeta autolla läheskään päivittäin (mies kulkee työmatkat julkisilla ja itse olen kotona).

Vierailija
9/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöjä meillä on kyllä aina ollut enemmän.

Vierailija
10/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarttis miettiä mitä ostaa... Meillä yleensä toi summa ja siitä laskut.

Vierailija
11/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että kaikki säästöt olisivat muuten kadonneet, eli eläisi kädestä suuhun, sitä en haluaisi.

Siis tulisimme toimeen, mutta olisihan se hurjaa, ettei olisi rahaa säästössä.

Vierailija
12/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200e/vko pitää olla että ei tule tiukkaa. Tosin silloin ei voisi ostaa ylimääräistä kuten vaatetta. Mutta ruokaan ym välttämättömään tuo kyllä riittää. Meitä on 2 aikuista, taapero ja pikkuvauva (joka ei vielä syö kuin tissiä). Tosin bensaan ei mene paljoa rahaa koska meillä ei kuljeta autolla läheskään päivittäin (mies kulkee työmatkat julkisilla ja itse olen kotona).

Vierailija
13/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä meillä laulellaan "tili tuli, tili meni joku välistä sen veti, kuka perkele rahan jäljet tunnistaa....)

Mut silti on pärjätty ja ollaan onnellisia

Vierailija
14/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvin pärjään. Tää on varmaan provo.

Vierailija
15/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi hädän päivää. nyt jää hyvällä tuurilla 600 käteen....

Vierailija
16/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. bensaan meillä ei mene yhtään, kun kuljetaan pyörällä. Tosin säästöjä löytyy kymmeniä tuhansia, eikä lainaa ole. Mutta ei minua oikeastaan edes haittaisi vaikka ne kaikki säästötkin häviäsi. Ei ole mitään suunnitelmia eikä tarpeita, tai oikeastaan haaveilen mökistä Espoossa.

Vierailija
17/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siellä on vain parisataa euroa, kun laskut on maksettu. Tonni kuussa käyttörahaa olisi luksusta.

Vierailija
18/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elettäis loistavasti ja voitais tehdä niitä hankintoja joita ei olla voitu tehdä kun on niin tiukkaa aina. Normaalisti jää käteen paljon vähemmän...

Vierailija
19/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskin joskus noin valtavasti rahaa :(

Vierailija
20/35 |
21.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun "palkkapäivänä" tilille rapsahtaa 370€ (kotihoidontuki), joten tuolla summalla voisi jo vähän tuhlaillakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä