Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄNUPPUJEN to-su***

18.10.2007 |

En löytänyt vielä pinoa loppuviikolle.

Tässä edelliset turinat.

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=102&m=11495421&p=2&tm…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Littiina: sulla on samanlaisia oireita kuin mulla, ja km taustalla kesällä. Mullakin esikoisen odotus meni ilman mitään outoja vuotoja tai mitään muitakaan ongelmia. Nyt tuntuu piisaavan. Ymmärrän hyvin ahdistumisesi tilanteesta. Mutta jos oireita yhä on niin eiköhän vaaveli ole yhä matkassa. Mulla oireet loppu kesällä kuin seinään, nähtäävästi tuolloin sikiö kuoli.

ON: Verta tuli tosiaan eilen pari lorausta, mutta nyt ei enää. Pyyhkiessä voi vähän kuivuneen olosta verta, eli varmaan eilisen jämiä. Jospa tämä tästä, tänään on vellonut mahassa kovasti. Tuntuu että pahoinvointi voimistuu kovasti jos jännitän jotain (huomenna on työhaastattelu). Mulla oli alunperin tarkotus mennä maanantaina alkuraskauden ultraan. Perjantain ultran jälkeen ajattelin perua maanantaisen mutta tämän vuodon jälkeen taidan sittenkin mennä tarkistamaan tilanteen. Perjantainen mennee onneksi työterveyshuollon piiriin niin ei tarvi maksaa.

mun äiti sai eilen makiat naurut kun tihrusti ultrasta saamaani kuvaa vaavelista. Siitä on niin hauskaa että niin pieniä jo kuvataan. Kuvasta ei tosiaan saa muuta selvää kuin että siellä on pieni möykky lapsiveden keskellä.

Torstaina oli työkaveri saanut tytön. Ens viikolla on sovittu sektio toisella kaverilla. Molempien esikoiset on meidän tytön ikäsiä, jospa meillekin toinen suodaan.

t. SannaNu ja tiuhti rv 7+4

Vierailija
22/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ja onnea uusille plussanneille!!! :)

On ollut kiire viikonloppu kun miehekkeen kanssa kierrettiin hankkimassa kotiin kaikkea tarpeellista..Ostettiin astianpesukone ja uus sohva. Sit pitäis vielä ens vuoden alussa ostaa uus auto ja sit tietty vauvalle kaikkea; vaunut ja sitterit nyt ainakin. :)

[b]SannaNu[/b] ja [b]Littiina[/b]: Hirveästi jaksamisia ja tarrasukkia! Voin vaan kuvitella miten stressaavaa se on. Ihan ku ei tosiaan jo muutenkin olis raskasta eri oireiden kanssa..:S

[b]Menier[/b] Miksi et ole kertonut miehelle vielä raskaudesta? Eikö se ole iloinen asia? Anteeksi jos utelen mutta voisi helpottaa ahdistusta jos voisi jakaa sen rakkaankin kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuota verenvuotoa ei ole ollut kuin ihan muutama tippa pari viikkoa sitten. Silloin olinkin varma, että no niin, keskenmenohan se tietysti, mutta onneksi ei ollutkaan. Tosin vieläkään en uskalla elätellä sen kummempia toiveita.

a_j, myös mulla on tämä loppuviikko ollut ihan kauhea. Pahaa oloa on jatkuvasti, yökin ja oksennankin silloin tällöin. Kuuma suihku, miehen iltapalavoileivät... Muutenkin väsynyt olo kaiken aikaa. En jaksaisi millään enää kovin montaa päivää tätä oloa. Maha kipeä kaikesta yökkimisestä. Onneksi mies on sen verran ymmärtäväinen ettei ainakaan vielä ole ääneen valittanut, vaikka onkin käytännössä tehnyt kaikki kotityöt pyykeistä tiskiin ja ruokaan nyt tämän loppuviikon aikana töittensä ohella. Ei kai tämä kuitenkaan enää kovin pitkään kestä, ainakaan toivottavasti... :)

Nyt on yövuorot ohi. Niitä ei enää tarvikaan tehdä ainakaan tammikuun puoleenväliin asti, kun alkaa pari työntekijää tehdä pelkkää yötä. Huoh, onneksi pääsen niistä.

Mietin tässä yhtenä päivänä miten mielenkiintoista on seurata miehen kasvua isäksi. Esikoinen kun on tulossa niin ei aikasempaa kokemusta ole. Vielä ainakaan ei tunnu oikein käsittävän tai raskaus ei lähinnä ole konkretisoitunut hänelle. Hieman sitä jopa kauhistuttaa, mutta yritän kannustaa ettei kukaan odota hänen kasvavan isäksi yhdessä yössä. Hänelle tämä on kova paikka myös siksi, ettei ainutkaan hänen kavereistaan edes seurustele vakavasti, saatikka ole naimisissa ja saamassa lasta :)

Miten teillä muilla isät on suhtautuneet tulevaan kesänyyttiin?

Vaapukka 7+6

Vierailija
24/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli taas monenlaisia uutisia luettavana.

Toivon jaksamista kaikille, niille joilla turhia murheita vuotojen ym kanssa. Se on turhaa lisästressiä, voi itku :(

Ja myös teille jotka kärsitte huonosta olosta ym inhottavista oireista.

Eilen oltiin illemmalla kylässä syömässä. Se meni yllättävän hyvin. Oli mulla lievää huonoa oloa mutta se syöminen onneksi auttoi.

Tänä aamuna heräsin taas tosi energisenä. Jaksoi touhuta kotihommia jopa muutaman tunnin!!! Sitten käväsin vielä vähän urheilemassakin. Kauaa ei tosin jaksanut, iski sitten taas sen huonon olon..kuten aina siinä 12-14 välillä. Tää on tätä..

Sitten vaan kun heti syö, edes ihan jotain pientä, niin se auttaa aina hetkeksi.

Nyt olen vaan levännyt koska se aamupäivän energisyys sitten kostaantui ja nyt on kamala väsy. Ja lisänä taas tuttu huono olo. En oo oksentanut mutta yökinnyt kyllä ja oksennuksen maku tullut suuhun..hyi.

Ja mies yrittää ymmärtää...

Mulle tää on tosiaan eka raskaus ja kaikki niin uutta koko ajan. Miehelle tämä on neljäs lapsi, hänellä on aiemmasta liitostaan 3 lasta. Ja hirmusti en kyllä halua tietää hänen exänsä raskauksista. Tai en oikeestaan mitään. Joten me leikimme tavallaan että hänkin kokee raskauden ekan kertaan.. :D Ja niinhän hän kokeekin sen ekaan kertaan mun kanssa.. :)

Hän ei vielä liian innoissaan kuulemma uskalla olla. Hän haluaa ultrasta varmuuden että siellä on joku. No, samoin, niin minäkin haluan!! Ja se ultra on siis ylihuomenna!!! Mutta siis toki innoissaan hän on...ja juttelee aina vauvajuttuja ja mitä hankintoja tulee eteen jne. Ja ollaanhan me sitä isompaa asuntoa nyt katseltu koko ajan myös.

Huomenna menen töitten jälkeen neuvolaan. Eli ekalla neuvolakäynnillä jutellaan kaikkea mahdollista? Osaatteko kertoa että mitä kaikkea? Ilmeisesti esitteitäkin saa kouran täyteen..?

Mahdollisimman hyvää sunnuntain jatkoa jokaiselle!!

a_j 7+2

Vierailija
25/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]vaapukan[/b] kyselyyn..

Meillä tuleva isi on innokkaana mukana..Pitää musta huolta, että syön hyvin ja en vaaranna vauvaa mitenkään. Molemmille on tulossa eka lapsi niin kaikki on uutta. Ollaan suunniteltu mitä kaikkea pitää sit hankkia ja muuta..

Mulla on nyt ollu tosi kova himo syömiseen; koko ajan vois napostella jotain. Onneks on ollu mandariineja niin niitä nyt saa vaikka syödäkin ihan miten paljon tahansa. :)

Vierailija
26/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää tosi paljon! Huomenna siis viikkoja 5+2. Pitäkäähän peukkuja et kaikki olis hyvin... Oireista en osaa sanoa, mitkä on kuviteltuja ja mitkä oikeita. Toivon vaan niin kovasti että tuolla OIKEASTI nyt kasvais vauva. Tuulimuna todettiin 2 kuukautta sitten. Voi kun saisi pään kylmäksi ja nukuttua, koko viikonlopun olen ollut kuin tulisilla hiilillä! Pitäkäähän peukkuja meille!!!

Menier

Vierailija
27/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen siis olevani raskaana... melkein viikon myöhässä ja tiettyjä oireita jo on alkanut pikkasen ilmetä.

Ettehän siis pahastu että näin tungettelen, vaikkei mikään ole täysin varmaa vielä??

Laskujen mukaan viikkoja olisi 5....

Teen ens viikolla testin ja sitten näkee miten käy....

Vierailija
28/31 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkukakkosta siis odottaisin.. toinen on syyskuun 06 typy..

menier, mä pidän peukkuja, toivottavasti saisit nauttia odottamisesta loppuun asti

Vierailija
29/31 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Vaikka nyt onkin jo maanantai niin ajattelin liittyä saman tien joukkoon, vaikka vasta hetki sitten testasin plussan. Tänään rv 4+0 ja laskettu aika näyttää menevän 30.6 saakka.

Mutta haluan nyt heti mukaan, sillä olen jo kauan haaveillut tästä että saan alkaa kirjoittamaan odottajien palstalla!

Karambolat 4+0

Vierailija
30/31 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tänne odottajien puolelle. lauantaina testasin plussan. Ja nyt on ihan selkeiät raskaus oireet. eli rinnat turvonneet ja nänni arat. vähän huono olo koko ajan ja maha kipeänä..

Mariatar84 plussa tuli yk4 nyt ehkä rv5+1

Vierailija
31/31 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasin siis maanantaina, eli nyt ollaan ihan alussa! Viikkoja 4+2 :)

Mwillä myös tyttö 10/06. Laitan perustiedot tuonne toiseen pinoon, mutta olisin enemmän kiinnostunut siitä msn-yhteisöstä.. Kuulunkin jo sellaiseen lokavauvat 2006, alunperin ihan täältä vauvalta ollaan kuitenkin lähtöisin :)