Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitovapaalla raskaaksi - Mikä käytäntö työnantajan kanssa?

24.02.2007 |

Onko teillä hoitovapaa keskeytetty uuden äitiysloman vuoksi vai onko äitiysloma merkitty alkavaksi vasta hoitovapaan jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsemme syntyi 3/05 ja ehdin anoa hoitovapaata siihen asti kunnes hän täyttäisi kolme vuotta ja palaisin töihin. Mutta mielemme muuttuikin niin, että päätimme tehdä vielä yhden lapsosen. " Vauvelimme" syntyi 7/06. Hoitovapaa päätöstä ei purettu, vaan olin kaupungille tai siis olen edelleen hoitovapaalla vaikkakin olen äitiyslomalla ja saan äitiyspäivärahaa. Eli se mitä menetin on loma kertymät, mutta jos kerta näin on meidän kaupungilla päätetty, niin pitäkööt lomani, minä nautin näistä pienokaisista kuitenkiin sydämeni pohjasta!

Vierailija
2/3 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin asiaa työnantajaltani ennen kun aloin suunitella kakkosta, sitten laskettiiin ja ynnättiin niin ajattelin että kävi miten kävi niin lapsi saa tulla jo. Hoitovapaa mulla olis 10/07 asti mutta seuraavan laskettuaika on 8/07 joten nyt menetän 3kk palkan ja lomaedut mutta en tästä paljoo vähemmälle kyllä jää, rupeen ainakin saamaan isompaa rahaa jo heinäkuussa :) Ja olla kotona kahden lapsen kanssa on sama kun menisin töihin ja laittaisin esikoisen tarhaan joten vuosi ainakin elellään ihan hyvin. Sitten tulot romahtaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnantajalle ilmoittanut hoitovapaan jatkumisesta aina noin puoli vuotta kerrallaan eteenpäin. Nyt ilmoitan, etten enää jatka hoitovapaata heinäkuun jälkeen, vaan jään äitiyslomalle :)

Authr