Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minustako pettäjä?

Vierailija
18.10.2007 |

Olen alle nelikymppinen nainen, ollut " ikäni" yksissä saman miehen kanssa ja meillä on lapsia. Mieheni on kunnollinen, kiltti, ahkera ja hyvä isä lapsilleen ja hyvä mies minulle. Mitään isoja kriisejä meillä ei ole ollut koskaan. Aina olen ollut ehdottomasti pettämistä vastaan, aikoinaan sanoin miehelleni, että se on sitten kerrasta poikki. Joku vuosi sitten havahduin ajattelemaan, ettei se ehkä ihan niin mustavalkoista olisikaan, jos tilanne tulisi eteen. Esim. kännisekoilu yhden kerran ei välttämättä riittäisi eroon, vaikka hirveää se olisikin ja luottamus menisi.

35-vuotiaana alkoi menokausi, kun nuorin lapsi oli sen ikäinen, että äiti pääsi illaksi tuulettumaan. Noin puolen vuoden ajan kävin ystävättäreni kanssa riennoissa, milloin raflassa, teatterissa, jne. Joskus vain tanssittiin, mutta joskus sattui paikalla olemaan joku kivantuntuinen kaveri ja tanssit meni pusutteluksi. Joskus tuli ehdotuksia yhteisestä yöstäkin, mutten koskaan ottanut niitä vakavasti. Ne pusutkin tuntuivat jälkikäteen pahalta miestäni ajatellen.

Olen tässä vuosien aikaan tutustunut myös yhteen mieheen, ollaan oltu ihan puhtaasti kaveripohjalla, mutta vuoden sisään tämä ystävyys on syventynyt ehkä turhan paljon. Mieheni tietää tästä ystävästäni ja siitä että soitellaan ja viestitellään. Nykyisin ollaan yhteydessä noin joka toinen päivä. Pikkuhiljaa ystävyytemme on siis muuttunut niin, että kaipaan tämän ystävän läheisyyttä. Olemme suukotelleet aika useinkin, mutta sen pitemmälle ei olla menty.

Olen huomannut ajattelevani tätä ystävääni enemmän ja enemmän, myöskään aiemmin mahdottomalta tuntunut ajatus seksistä ei enää tunnukaan niin mahdottomalta ja sehän tässä on alkanut vaivaamaan. Miten minusta on tullut tämmöinen? Onko tämä jotain 35+ tai 40-kriisiä? Minulla ei ole yhtään semmoista ystävää, kenelle uskaltaisin aukaista suuni tästä asiasta, joten siksi koitan purkaa sitä täällä. Toivottavasti saan kommentteja vastaavanlaisia tunteita kokeneilta, sillä varmasti heitä on av:laistenkin joukossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätät tehdä mitä tahansa, älä kerro kenellekään. Parempi jatkaa eteenpäin, kun kukaan muu ei tiedä ja muistuta asioista, vaikka mitään ei tapahtuisikaan.

Vierailija
2/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätät tehdä mitä tahansa, älä kerro kenellekään. Parempi jatkaa eteenpäin, kun kukaan muu ei tiedä ja muistuta asioista, vaikka mitään ei tapahtuisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ja kokeile salapanoa, netissä pyörii monenmonta miestä joiden kanssa homma onnistuu ja ei tule perään ruikutuksia.

Mutta jos haikailetkin jotain muuta elämääsi eli elättelet haavekuvia hellyydestä yms. ei toimi noiden miesten kanssa.

Vierailija
4/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis on niitä ikäkriisejä olemassa! Jokainen kokee ne omalla tavallaan..

Nyt vaan on sattunut sun kohdalle tuollainen ystävä, joka innostaa sinua.. Kyllä niitä tulee ja menee..

kyllä kannattaa miettiä mikä on tärkeää ja mikä ei. Mitä jos keksisit miehesi kanssa mielummin jotain uutta? uusi yhteinen harrastus tms...?

Vierailija
5/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ja minulla on yhteisiä harrastuksia, tosin tämä elämäntilanne on vielä semmoinen, ettei ole helppo järjestää yhteistä aikaa niille. Kumpikin harrastaa vuoron perään. Silloin tällöin toki vietämme aikaa ihan kaksistaan, muttei se ole mitenkään säännöllistä. Avioliitossa menee siis ihan ok, enkä usko että mieheni edes osaa kuvitella minun ajattelevan tämmöisiä.

Ja en tosiaankaan uskalla kertoa tästä kenellekään. Ystäväpiirini on tietääkseni aika samanhenkistä näissä asioissa, kuin mitä minä ennen olin. Nyt olen tosin miettinyt, että saattaahan tätä olla liikkeellä muidenkin parisuhteissa, muttei kukaan ota sitä oma-aloitteisesti puheeksi.

ap

Vierailija
6/6 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä vain heitä sitä pois hetken ihastuksen takia. Kadut sitä loppuelämäsi.

Kun toinen mies osoittaa kiinnostusta niin se imartelee ja sitä saattaa ihastua itsekin.

Minä erosin hyvästä, kunnollisesta mutta ehkä vähän tylsästä miehestäni. No, näin vuosien jälkeen voin sanoa ettei elämä ole nyt sen autuaampaa.