Panadolia vauvalle 9kk?
Kuinka pitkään voi panadolia antaa yöksi vauvalle 9kk, onko mitään aikarajaa? Viikon verran oon antanut rauhoittamaan öitä korvatulehduksen takia, nyt sitten tekee hampaita ja näyttää olevan kipeetä...ja yöt levottomia!
Voi olla tyhmä kysymys, mutta joku varmaan osaa vastata!
Kommentit (7)
Vierailija:
Kuinka pitkään voi panadolia antaa yöksi vauvalle 9kk, onko mitään aikarajaa? Viikon verran oon antanut rauhoittamaan öitä korvatulehduksen takia, nyt sitten tekee hampaita ja näyttää olevan kipeetä...ja yöt levottomia!
Voi olla tyhmä kysymys, mutta joku varmaan osaa vastata!
Mä en kyllä riskeerais. Miten on niin vaikeeta ottaa puhelin käteen ja soittaa esim. terveyskekskukseen - siellä ajanvarauksessa vuorossa oleva perushoitajakin osaa tuohon vastata. Mutta että täältä...?
Usein sitä hakee täältä varmistusta ja kokemusperäistä tietoa jo löytämälleen tiedolle. Sitä saattaa jopa kysyä neuvolasta neuvoa, mutta silti haluaa kuulla kuinka muut äidit tekevät. Ei välttämättä kuitenkaan toimi täältä saatujen neuvojen mukaan.
Halusin tietää miten muut äidit ovat tehneet. Joka neuvolan terveydenhoitaja antaa erilaista tietoa asiassa kuin asiassa ja ajanvaraukseen soittaessa " tietoa" antaa kyllä ihan muu ihminen kuin terveydenhoitaja. Kysynpä ensi kerralla kuitenkin muualta!
ap
Sillä perushoitajalla ajanvarauksessa yhtä paljon tietoa kuin äideillä täällä. Ei ne perushoitajat hoida kuin omia lapsia lääkeasioissa!
Tai jos lääke on eri vaivaan, kuin ap:n lapsella.
itse kyllä pitäisin jo tuota viikkoa jonkinmoisena rajana...
mutta kannattaisi varmaan kysyä neuvolasta!