onkos kukaan mennyt vanhoilla päivillä autokouluun?
Kommentit (16)
eli ikää mulla on jo 27 ja autokouluun ois tarkoitus mennä. mieheltä todennäköisesti lähtee kortti sairastelun vuoksi ja näin maalla asuen on autolla liikkuminen aika välttämätöntä.. jännittää jo näin etukäteen, et oppiiko tälläinen vanha akka enää ajamaan. millaisia kokemuksia muilla?
Autokoulu on minullakin vasta suunnitelmissa.
Ei harjoiteltu millään parkkipaikalla. Ikää minulla oli 30v. Kuinka moni 18v pystyy samaan? Kyllä ne nuoret viedään ensin harjoittelemaan.
autokouluun pääsee sen takia nuorena, et oppimiskyky on parhaimmillaan! just tollaset vanhat akat vaan pelkää ratin takana ja vaarantaa liikenteen! 5
27 vuotiaana ja ihan hyvin meni. Iän puolesta varmaan parempikin kun mulla ainakin keskittymiskyky parempi sekä teoriassa että ajotunneilla. Sekaan vaan, kaikenikäisiä siellä on..
Inssi ekalla läpi toisin kuin 18v. sukulaispojalla...
kaikenlaisia kokemuksia haluaisin vielä kuulla. jotenkin tuntuu, että mä oon juurikin se tyyppi, joka ei pääse teoriasta ja ajosta läpi sitten millään..
kuinka vaikeeta autolla ajo sitten on?
ap
jo alle 30- kymppisiä, jotka on omasta mielestään vanhoja akkoja, jotka ei voi oppia enää uutta.
Ei ole vaikeaa tuo ajamisen opettelu. Ihan hauskaa ollut!
kyllä pääsin heti liikenteen sekaan. Ja niin pääsivät muutkin, etten ollut ainutlaatuinen tapaus. Eli ei tuo ikäsi sinulle sitä " etua" suonut.
tutustumaan auton laitteisiin ja katsotaan hahmottaako kuski autoa lainkaan!
itse hoidin asian jo 30-vuotiaana... ei jäänyt vanhoille päiville
lahjaksi laitamme hänet autokouluun. :)
Itse ajoin kortin 28-vuotiaana eikä ole kaduttanut. Ajan lähes päivittäin (työmatkaa + vapaa-aikana). Ihanaa kun pääsee omatoimisesti liikkumaan eikä ole aina julkisten varassa tai miehen kuskattavana.
Inssin pääsin ekalla läpi.
Ajomaikka kehui mua rauhalliseksi, ennakoivaksi kuskiksi. Vaikka kaasujalka on välillä aika raskas....
Muista autokoulun jälkeen ajaa paljon! Ja nimenomaan heti sen koulun jälkeen että tulee varmuutta siihen ajamiseen.
Paljon on liikenteessä niitä harvoin ajavia, ja sitten mennään nenä tuulilasissa motarilla 70km/h..
Hyvin se meni näillä " raskausaivoilla" . Just sain lopullisen ajokortin. Kakkosvaiheen kävin viime kuussa.
Sinne vaan!
En siis mitenkään vanha, mutta kaveripiirissä kummajainen.
Sisareni anoppi oli päälle 50-vuotias, kun kävi autokoulun. Hyvin meni ja nyt pölistelee toyotallaan niin, että hiekkatiellä kivet kolisee. :)