Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa marketeista saatavia sulfaatittomia ja silikonittomia shampoita?? En löydä enkä viitsisi kampaamoista ostaa kallista kokeiluun...

Vierailija
20.09.2022 |

Löysin vain sen xz merkkisen, (joku nektari) sulfaatittoman shampoon. En ostanut kun luki että se on värjätyille hiuksille ja minulla ei ole värjätyt hiukset. Mitä kaikkia niitä on? Vai onko?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Ruohonjuuren myymälä: Kysy myyjältä. Tai Sokoksen ,Stokmannin kemikalio osastolle ja kysy myyjältä.

Vierailija
2/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin kauppojen luonnonkosmetiikka-sarja voisi sopia. Minulle sulfaatittomuus ei sopinut, mutta käytin jonkin aikaa Lidlin Cien Wild Rose -shampoota. Se maksoi silloin alle kaksi euroa pullolta. En tiedä onko sitä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Erisan

Noita on kyllä tosi paljon myynnissä

Vierailija
4/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene Ruohonjuuren myymälä: Kysy myyjältä. Tai Sokoksen ,Stokmannin kemikalio osastolle ja kysy myyjältä.

En pääse ruohonjuureen tms ovat liian kaukana. Voisin kyllä mennä sokokselle/emotioniin mutta kun en halua ostaa ja kokeilla mitään kallista jos se ei toimikaan minun hiuksilla. Siksi kysyn markettituotteita

Vierailija
5/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natusan by Johnsons Baby Shampoo

Vierailija
6/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on värjäämättömät hiukset, mutta yleensä sulfaatittomat ja silikonittomat shampoot on tarkotettu kuiville ja rasittuneille (siis myös värjätyille) hiuksille. Jos hiukset ovat luonnostaan rasvoittuvat ja kiiltävät, ei ole tarvetta kokeilla sulfaatitonta.

Vierailija
7/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herbina

Vierailija
8/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruusuntuoksuinen, mikä se nyt onkaan. Maksaa jotain 4 euroa. En ole moneen vuoteen ostanut sitä, joten en ole hinnasta varma.

Vierailija
9/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on värjäämättömät hiukset, mutta yleensä sulfaatittomat ja silikonittomat shampoot on tarkotettu kuiville ja rasittuneille (siis myös värjätyille) hiuksille. Jos hiukset ovat luonnostaan rasvoittuvat ja kiiltävät, ei ole tarvetta kokeilla sulfaatitonta.

Luulin, että sulfaatitonta shampoota käytetään yleensä siksi, että Itämeri ei saastuisi. Jotain sellaista ainakin on radiossa puhuttu.

Vierailija
10/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivi shampoo S-kaupoista. On kotimainen tuote ja ei kallis.

Vierailija
11/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Rich-shampoo.

Vierailija
12/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ SULFAATITON PERSIK­KA­NEK­TARI SHAMPOO

Vierailija
13/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että sulfaatitonta shampoota käytetään yleensä siksi, että Itämeri ei saastuisi. Jotain sellaista ainakin on radiossa puhuttu.

Kyllä se minun takiani ikävä kyllä saastuu. Toinen vaihtoehto on kulkea eltaantuneella talinhajuisella päällä ympäriinsä. Jos hiuslaatu ei vaadi kovin pesevää shampoota, sulfaatiton on hyväksi hiuksille ja luonnolle.

Vierailija
14/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urtekram

Vierailija
15/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa vaimon kanssa suihkussa, kun shampoota hierotaan hiuksiin, se vaahtoaa ja hiljalleen valuu selkää pitkin kohti peppuvakoa ja etupuolella hiljalleen kohden pillukarvoja...Vaimon selästä on mukavaa sitä hieroa,,, Hiljalleen asettua aloilleen ja kohdistaa muna sinne söpöjen pakaroiden väliin ja alkaa hiljalleen temmoltaan kiihtyvät  työnnöt...

Luepa kysymys uudelleen,hitaasti ja ajatuksella,ääliö.

Vierailija
16/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Sokokselta jotain markettituotetta parempaa, kun siellä on hiustenhellimisviikot ja isot alennukset. Joidenkin hiuksille markettikama ja sulfaatittomuus varmaan sopii mutta olen yksi heistä joille ei. Urtekram varsinkin jätti hiukseni todella likaiseksi, vaikka tuplapesin.

Vierailija
17/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa vaimon kanssa suihkussa, kun shampoota hierotaan hiuksiin, se vaahtoaa ja hiljalleen valuu selkää pitkin kohti peppuvakoa ja etupuolella hiljalleen kohden pillukarvoja...Vaimon selästä on mukavaa sitä hieroa,,, Hiljalleen asettua aloilleen ja kohdistaa muna sinne söpöjen pakaroiden väliin ja alkaa hiljalleen temmoltaan kiihtyvät  työnnöt...

Teidän täytyy olla samanmittaisia tai sinun lyhyempi jotta tuo on mukavaa. Ja silti on vettä silmässä ja korvassa ja kyynärpäät kipeänä ja tukkaa joka paikassa ja kylmä. Tosi fantsua.

Vierailija
18/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan kotimaisia palashampoota.

https://kaurilansauna.fi/collections/kaurilan-sauna-hiustenhoito?gclid=…

Vierailija
19/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XZ SULFAATITON PERSIK­KA­NEK­TARI SHAMPOO

Sorry,väärä tuote.

Vierailija
20/46 |
20.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset Varpu-shampoot. Ainakin tyrni on toiminut hyvin omiin hiuksiin, jotka ovat hennot ja kuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi