Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moraalilla ei ole mitään tekemistä irtisanoutumisten kanssa

Vierailija
17.10.2007 |

Hoitajat eivät ole työssä kutsumuksesta kuten ehkä 1800-luvulla eikä heillä ole velvollisuutta pysyä työpaikassaan vain potilasturvallisuuden takaamiseksi, jos työolot ovat puutteelliset.



Väitettäessä hoitajia moraalittomiksi irtisanoutuessaan työnantaja käyttää moraalia kiristyskeinona, jolloin hoitajat eivät olisi koskaan oikeutettuja vaatimaan oikeuksiaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä insuliinikuolemia ja muita on viime aikoina ollut niin paljon.

Vierailija
2/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se lukee että hoitajilla on " oikeus" 24 % palkankorotukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla, että hoitajat eivät saisi pitää puoliaan ja käydä työtaistelua. Hoitajat ovat vuosia odottaneet palkankorotuksia ja parinkymmenen prosentin korotuksista on puhuttu jo kauan. Siksi hoitajat eivät olisi tyytyneet kymmeneen tai kolmeentoista prosenttiin vaikka muut eivät olisi sitä saaneetkaan.



Ei tosiaankaan enää eletä Florence Nightingalen aikoja. Hoitajan palkan pitää olla sellainen, että ei tarvitse tehdä rahakasta naimakauppaa pärjätäkseen sillä!

Vierailija
4/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein kuvittelette että kaikki muut tienaavat?



Mihin hoitajat käyttävät rahansa kun niin monet pärjäävät pienemmälläkin.

Vierailija
5/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömiä he ainakin tilanteeseen ovat.

Vierailija
6/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eihän se voi olla, että hoitajat eivät saisi pitää puoliaan ja käydä työtaistelua. Hoitajat ovat vuosia odottaneet palkankorotuksia ja parinkymmenen prosentin korotuksista on puhuttu jo kauan. Siksi hoitajat eivät olisi tyytyneet kymmeneen tai kolmeentoista prosenttiin vaikka muut eivät olisi sitä saaneetkaan.

Ei tosiaankaan enää eletä Florence Nightingalen aikoja. Hoitajan palkan pitää olla sellainen, että ei tarvitse tehdä rahakasta naimakauppaa pärjätäkseen sillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kehtaatte provoilla tuolla tappoargumentilla?



Mitä se lakko vaikuttaisi, jos kolme tehyläistä olisi lakossa eri aikoina eri osastoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän