Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Lääkäripino. Montako meitä täällä Aihe vapaalla tänään palstailee?

Vierailija
17.10.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuulin töissä täällä riehuvasta hoitajavihasta ja piti ihan tulla lukaisemaan.

Ja kyllä. Tuen tehyn lakkoa. Ilman hyviä kätilöitä en ainakaan tulisi omalla työpaikallani toimeen. Kaikki kunnia ja arvostus heille, myös rahallisesti.

Vierailija
2/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tk- lääkäri minäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obstetrikko, tulet hämmästymään tästä hoitajavihasta ja myös muusta kummallisesta kirjoittelusta täällä avoimella. Itse vältin koko palstaa, kunnes kuukausi sitten tulin vilaseen juttuja. Hämmästys ja kummastus on suuri ensinnäkin miten paljon täällä on keskustelijoita ja miten paljon porukassa provoja, penikoita ja häiriköitä. Jokunen ruusu on juttujen lomassa mutta älä menetä yöuniasi tämän av:n kanssa. On tämä sen verran kumma palsta! =)



TH

Vierailija
4/4 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoistumisen gynelle. Kunhan nyt äippälomalta pääsee töihin " huilaamaan" ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä