Roskalehtien röyhkeät toimittajat! Hävetkää!
Ennen ei edes uutisoitu itsemurhia, mutta nyt nämä hyeenat ei muuta teekään. Taitaa olla kakarat jo roskalehtien palveluksessa kun ei käytöstapojakaan ole edes nimeksi. Revitään ja raadellaan. Hyi helvetti!
Kommentit (10)
Itse päätin jo 10 vuotta sitten, että en omalta osaltani tue tuollaista "journalismia". Tämän jälkeen en ole yhtään iltapäivälehteä ostanut. Enkä osta.
Mua ei puistata läheskään niin paljon nämä toimittajat, jotka tekevät vastenmielisen raatelevia juttuja, kuin ihmiset jotka MAKSAVAT saadakseen lukea näitä. Ja sitten kieli pitkällä lukevat ja nautiskelevat järkytyksellään. Ei voi ymmärtää.
meidän lapsuudessa/ nuoruudessa noi jutut sai lukea rikollislehdistä esim. Alibista eikä todellakaan päivän lööpeistä. Ne luki joita kiinnosti.
törkeiden lööppien kanssa. Meillä ei lapset pääse kauppaan, koska hätääntyvät aina kauhulööpeistä.
jos joku tappaa perheensä, se on murha.
Eli lopetin niiden lukemisen paltiarallaa siinä vaiheessa, kun kasvoin aikuiseksi. Turha todellakin repostella juorulehtien journalismin tasosta, jos edelleen lukee niitä!
Netissä saatan kyllä jonkun jutun joskus lukaista.
Jos roskalehdestä maksaa on siitä oikeus kritisoidakin.
jos itse lukeutuu kyseisten lehtien asiakaskuntaan. Ja ilmaisee ostamalla kannatuksensa juttuvalinnoille ja lehtien tyylille.
Jos roskalehdestä maksaa on siitä oikeus kritisoidakin.
Joskus 80-luvulla oli aika siisti itsesensuurin aika. Sen sijaan 50- ja 60-luvuilla kaikki hirvitykset uutisoitiin todella rankalla tavalla. Silloin lehtiin painettiin jossain määrin jopa ihan pelkkiä huhuja. Eli ei ne nyt juuri noi roskalehdet ole sen pahempia kuin ennenkään. Itselläsi on vaan lapsia ja olet vähän herkempi noita lehtiä ja telkkariakin (toivottavasti) kohtaan. Itse en lue iltapäivälehtiä enkä aio aloittaa.
Niin hirvittäviä otsikoita. Itselläkin rintaa puristaa, kunniitä lukee.