Lue keskustelun säännöt.
heipsisi, Kehukaahan hieman vaimojanne joila on sellainen joka ei ole lahna?
17.10.2007 |
Eli tuntomerkkejä... katsotaan tunnistaisinko itseni:)
Kommentit (4)
Lupaan, että ei tarvitse panna kuin kerran ja max 2, jos vonkaat. Saat lepoa. Minä olisin valmis uhrautumaan 2 viikkoa sen 4-5 kertaa viikossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei tykkää kun sanon suoraan suorastaan vaatien että tänään haluisin...
vaikuttaa jo ahdistuvan kun olen koko ajan kimpussa:)
Vaimoni on haluaa/tarvitsee seksiä n.4-5 viisi kertaa viikossa - vuodesta toiseen. Tässä tunnusmerkkejä...tarkoittaa konkreettisesti, että esim. tällä viikolla vaimo heitti tytön tarhaan maanantai aamuna seitsemäksi, 07.30 takaisin, 09.00 lähdin töihin 2 varvin jälkeen. Eilen tyttö nukkumaan 20.00, saunaan, yksi akti ja vaimon loppuun tyydytys sauvalla/suuseksillä, suihku, iltapalaa ja nukkumaan 22.30. Tästä päiväsä en tiedä ( en itse jaksaisi panna ), mutta la tyttö mummolaan, vaimo ostanut uuden filmin ( jossa kuulemma ihan vahingossa/sattumalta esiintyy tummia hirmu ison kikkelin omaavia miehiä ja en saa olla mustasukkainen - jos pikkupöksyt on rouvalla märkänä kun tulen kotiin mummolasta viemästä tyttöä... joten luulisin kokemuksesta, että la päivä 2-3 kertaa ja su jaksan aamusta korkeintaan kerran.
Vaimoni halukkuutta lisää se, että hän on raskaana ja kuten ensimmäisenkin raskauden kohdalla - hän on ylikiimainen. Onneksi on keksitty mm. kumilutkut ja muut apuvälineet, sillä en rehellisesti jaksa panna niin paljon kuin vaimo haluaisi.
Joten välillä tuntuu, että par viikkoa panotaukoa olisi paikallaan. Tosin en valita. Välillä vaan 13 vuoden ikäero tuntuu mutta vaimo hyväksyy " erityisinä " viikonloppuina myös viikarit - niiden voimalla kun 4-5 kertaa vuorokaudessa onnistuu 45 vuotiaaltakin mieheltä ( oman vaimon kanssa:)